Emo piilottaa niitä.:thinking:
Printable View
Naisen kanssa asuminen on kuin jatkuvaa venäläistä rulettia. Koskaan ei tiedä milloin pamahtaa.
Mikähän nyt vikana, kun menee jo 0 nesteetkin.:thinking:Alan huolestumaan.
Mulla olis sulle pikkuisen valmista Tiivaria jos maistuu.:rolleyes:
Juu sekotellaan pois
Kuinka monta 5L kekkulia otan mukaan ? [emoji15]
Just vedin takin niskaan ja höyryttimen kouraan ja lähen katteleen että näkyskö Oulussa revontulet. En oo ikinä nähny muutaku jotain haaleita etelässä muutaman kerran elämässäni...
Montako tarvitaan ku sekottaa sellaisen 3-4 sataa pulloa Tiivaria.:thinking:
Niksaa tilasin 5dl lisää ja Tiivareita tulee varmaan loppuviikosta vielä.:) Saa kokeilla rauhassa erillaisia makuja.:blushing:
Joko tilasit pinkistä aasista ?
Olisin voinu potun kaks tiivaria ottaa messissä
Hetken aikaa elettiin suurien kysymysten äärellä "Tekiskö vielä pari setuppia lisää tänään?" Mut ei sit enää jaksanut. Origenin kuivapoltto, Hattyyn ja Darangiin uus srtupöi saa riittää. Mörön napin jos vielä putsais :)
Tilasin..mitä tarvit? veikkaan et vois olla varastossa.:thinking:
Pinkiltä otin, ni loppui kesken..sama oli Ego2 :unsure: Vaikea laji tuo tilaaminen, ku ei saa mitä haluaa.
Pitää ottaa kuitenkin kohta lisää.:laugh:
Suosittelen ottaa kyllä
Ainut negatiivinen että tiivarissa vakiona 12mg niksaa :(
Tarve laskee joo, ja montaa valmisnestettä ei oo 3-4mg niksoilla. Höyrytelly tässä vanhoja valmiiksi sekotettuja jämiä pois. 6mg menee vielä jotenkuten...
Puol vuotta vanha Manifesto hyvää, puol vuotta vanha Capellan tuplasuklaa ei kovin.
Jamal sais pistää vauhtia Jopoon, koska Pirtelö on loppu...
Jännä asia miten niksa muuttaa nesteen makua
Puhuu ässä mikä ei maista mitään [emoji13]
Nyt rupee näyttään sellaselle, et oikasen hetkoseksi.:yawn:
Mä olen sivistymätön enkä ole ryynästä koskaan maistanut. Ehkä se hetki voisi olla pian, toisaalta oon päässyt tupakkamakuaikojen yli jo aikoja sitten, mutta jostain syystä nyt alkanut mieli vähän tehdä jotain tupakkista nestettä. Muttei liian tupakkista! Ehkä liittyy kevääseen ja keväisiin/kesäisiin muistoihin kun piippusoosseja vetelin vuosi sitten. Löysin joku aika muuten niiden pullonpohjia ja haistaminen aiheutti yökkäysreaktion, niiiin tuhkakuppi. Niin vieraantunut niistä oon.
Saa kuvailla ryynäsen makua mulle, vaikka se on kait sellainen että sille maulle on yhtä monta tulkintaa kuin tulkitsijaa? :D
Hienoa ! Tuota en oo itse uskaltanu tilata, kun myydään karkkikaupassa, eli pilviysi. Eihän sinne sivuille uskalla ees mennä...:eek:
Ei tässä nesteet lopu, Copsa Custardista oppinut tykkäämään, ja sitä kypsymässä. Vapetalolta tulossa pari desiä Pirtelöä ja muutakin.
Mitähän tohon nyt sanois. Jokainen Ry4:kin maistuu erilaiselta.
Jos tykkään makeasta, niin testaa Double RY4 ego2.pl ja jos taas vähemmän makeasta niin Cloud9vaping RY4. Jos taas kuivat viinit on paras kaveri, niin Extreme flavours RY4 on oikea valinta.
Toihan on ihan normaalia, mä teen 50ml testieriä ja jos ei miellytä ->vessanpönttöön :D
Halon Captain Jackia pitää varmaan kohta laittaa tilaukseen. Taitaa olla ainoa koettu tupakkimaku, mitä kehtaa parin ryynäsen ohella hyväksi kutsua. Saattaa vaan käydä sama kuin FSUSAn nallekarkin kanssa eli aika kullannut muistot eikä olekaan mitään ihmeellistä enää.
Myydäänhän Omaria Fazerin nimellä ja, ja .... likka perhana !, en minäkään 50-luvulla oo elänyt, enkä edes 60...
Defun Special ryynänen jota Vapetalolta saa ja resepti täälläkin on tuollainen makea ryynänen. Ei millään tavalla tunkkainen tupakkamaku. Mun suussa ihan tasan Omar-karkin maku.
Komppaan muuten edellistä. Kaukana tuhkakupista.
Huomenta Höyrypäät.:)