Tsuppiduu :)
Pitää vissiin klapihommat lopettaa tältä päivältä, ettei vaan kävis mitään :)
Printable View
Tsuppiduu :)
Pitää vissiin klapihommat lopettaa tältä päivältä, ettei vaan kävis mitään :)
Perjantai vauhti :D
https://www.youtube.com/watch?v=dGljpKCToZ8
Vähän väsyttäis. Mut jos sitä kuitenki grillais ja jois Happy Joen tai pari kun jopa aurinko paistaa.
Haha juoksin siilin perässä kinkun kanssa :lol: Ei sillä ollukkaan sit kiire enää kun hoksas kinkkusiivun :D Siilit on ihania ja ne nassuttaa kun ne syö skinkkaa :love: Viime kesänäkin syötin siiliä <3
Hirveen kokosia paarmoja @mokki.com.
Saunaklapi verrokkina.https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...962777dc59.jpg
Maggarat syöty ja nyt sit vaan ihmetellään :)
Sulkapallomailan funktiota saa arvailla ;)
Liite 31173
Hyvää iltaa, mitäs kuuluu? Ikuisuus kun oon viimeksi käynyt täällä.
Meinasin käyä teranssilla "yhdellä", mut koko teranssi oli jo ihan varjossa joten kävelin reippaasti vain ohitse. Toki noit teransseja on useampiakin, mut kaikki ei miellytä meikäläistä. Eikä ne ois varmaan hyvällä katsonut mun karvakuonoa, se olis kuitenkin kusassut johonkin penkin jalkaan. Halvemmaksi tulee tsupata kotosalla.
Oho. Loma alkoi. Mitenkähän sitä osaa olla menemättä töihin seuraavat viisi viikkoa? :laugh:
Ei maha enää tänää jaksaa tsupata. Ehkä huomenna. Mulla on semmosia pina colada lasipullojuttuja jääkaapissa. Toivottavasti ne on hyviä :thinking: EIKU VOI YRJÖ! Tajusin just että nehän on jotenki käymisteitse tehtyjä ku eihän ruokakaupassa saa muuta myydä. Pina coladan maku yhdistettynä käymiseen... Karmivaa! Toivottavasti mun luulot osoittautuu vääriksi :D
Tsup, tsup, tsup.
Luomuappelsiinimehutsup! Vaik eihä se tsuppaa :thinking:
Viikon nyt koittanu saada syötyä pussillisen poppamiehen habanero zipsejä. 140gr pussi ja puolet vasta menny. Roskiin män, not for me.
Jep saatana, loma alko...onhan tätä odotettukkin. Viikon päästä lapland kutsuu.
Tsuppailtu 2x Franziskaner ja 1x Sofiero IV. Nyt koiruuden kans pihalle ja sitten unille. Saa muut jatkaa tsuppailua, jos mieli vaan tekee.
Eiköhän se ilta ole kohta tässä ittellä.
Huomenna pitäs viedä uus italialainen ensitansseille radalle...
Eki tuli, eki meni😯
Välikuolema otettu. Just herätty. Mitäs sit?
Huomenta. Rupee oleen kello tooodella nurinniskoin.
Ehkä on ehkä ei.
Jos oli aamulypsylle meno niin kello olis íhan kohillaan, tai edes kalaan.
HAHAHA lähdettiinkin terdelle yhen aikaan kaverin kaa ex tempore ja tultii ja ny tultii sit kotiin joidenki random tyyppien kans WTF :DDDDDDD :lol::lol::lol::lol::lol:
Joo.o. Ennustaminen on vaikeaa ja erityisesti tulevaisuuden ennustaminen,mutta..... Luullakseni nuo nettiliikkeet jotka ovat vaihtaneet sortimenttinsä nesteisiin ja tarvikkeisiin ovat kusessa kohta puoliin.
Jos itse olisin kauppias,niin makutiivareita möisin ihan leivontapohjalta. Siihen ei kuulu mystiset kotikutoisten tallien sekoitukset,jotka nyt on yhdistettävissä ihan muuhun genreen. Tulee vielä labratutkimukset ja jne. Toisella toiminimellä sitten vgtä ja pgtä sulassa sovussa tinnerin ja maalinpoistoaineiden kanssa. Sillehän ei mitään voi jos varastotilanne on heikoissa kantimissa verrattuna päätuotteisiin.
Muussakin teollisuudessa esmes. etanolia käytetään ilman valmisteveroa,mutta kotitarvesäätäjän on lähes mahdotonta hankkia. Ettei vain näin kävisi höyrytuotteidenkin kanssa. Käyttötarkoitus olisi hyvä piilottaa edes malliksi,ettei lainsäätäjän olisi niin helppo tukkia reittejä.
Kohta pääsee kuuntelemaan frederikkiä sillalle😂 tästä tulee hauska ilta😄
On tää suomen kesä ihan pyllystä, aamulla kun lähtee koiran kans ulos niin saa vetää talvitakin päälle. Tänäkin aamuna oltiin ukon kans ennen kuutta pissalenkillä.
Voi hitsi reetu on myöhässä😂
.
Keksin ihan helvetin hyvää tekemistä :DDDD Kaupassa alko lapsettaa ja tuli ostettua saippuakuplien puhallusjuttu :D No keksin sit vetää keuhkot täyteen höyryä ku puhaltelee, ei juma!!! Kokeilkaa! :D Makeeta! :lol: Ja sit ku ne höyrykuplat osuu johonki tai laskeutuu maahan niistä tussahtaa kunnon höyryt pihalle :D
:lol:
Onneksi niitä ei tarvii tiskin takaa kysyä. "ottaisin tuon ilmakuplajutun", "?.hhmm", "lapsellenihan minä, jätin hänet aut...:unsure:"
:lol: Meillä se saippuakuplajuttu oli sopuisasti kaljojen ja siiderien seassa perjantaina kun kaupassa käytiin. Ehkä vähän huvittava yhdistelmä. :lol: Ehkä joku saattais katsoa että onpa siinä lapsiparallekkin jotain sentäs kun vanhemmat juopottelee. :rolleyes: