Joutusit ottaan äkkiä sisälle takas.. Kylmä kangistaa :crying:
Printable View
Joutusit ottaan äkkiä sisälle takas.. Kylmä kangistaa :crying:
I dodged a bullet.
Se on sitä rakkautta mitä naiset antaa :D..ei niitä ymmärrä.
Nyt tuli oikealle tyypille natsaa. :)
Onnittelut Rotaxille. Valinta ei olisi voinut olla parempi! :)
Kaikkee sitä tuleekin valittua. 42 w huomisen kellolla naimisissa ja saman tytön kanssa. Nyty tallinassa, 85 neliön vuokra-asunnossa muutama yö. Kaupoilla juostu on, juotu on, saunottu on, syöty on; vaan mikäs joukosta poissa on ...
Mahtaiskohan tuo onnistua töitten kanssa https://encrypted-tbn3.gstatic.com/i...h2mvbFMfQLdRJg
Jepjep. Kaveri sellasta kanto mulle muuutaman pullon aikanaan, ku työskenteli Unkarissa.. phuhhui
Se pelle Hermanni on kyl yhtä vitun väritettyä pirtua ja vielä pahaa sellaista... mä raiskaan nykyään Absintin jäillä ja tissuttelen hissuksiin menemään. :smoke:
Ei enää pitkään aikaa kiitos
Kolmatta päivää pahaolo ja liskoja pitkin seiniä :(
Eli olen tulossa vanhaksi
Tuttu unkarilainen ravintoloitsija, jolla on ravintola Helsingissä, tarjosi vuosia sitten vaivanpalkaksi unkarilaisen serkkunsa valkoviinipulloon pullotettua nestettä sanomalla, että se on joko pontikkaa tai valkkaria. Etiketin mukaan sen piti olla valkkaria mutta pontikaksi se sitten lopulta paljastui. Onneksi kertoi varoituksen etukäteen, ettei käynyt pahempaa munausta tarjotessani sitä kavereille :)
Jotai luumupontikkaa toi naapuri myös mukanaan. Melkosta ainetta. Phyyi
Uus Polllliisi. Onnet :thumbsup:
Oisit vaan pitäny Rotax sen edellisen avatarin :D Sille ois voinu photoshopata vaan koppalakin.