lopultakin ymmärsin..meitä ja tätä foorumia ei ole olemassakaan..tämä on joku perhanan Matrix!
Printable View
Oli muuten vissiin kiinanpostilla kiirus, kun 2.1 tilattu otsalamppu saapu tänään
Ei jaksa möykätä kolmatta iltaa putkeen. :D
Mun kone muuten vihjailee mulle selvästi jotain. :laugh: Alkoi soittaa mulle youtubesta Faithlessin Insomniaa wtf?! :eek: Siis sillä välin tyhjästä pierassu tollasen kun olin keittiössä. No antaa soida... Yritän tässä nyt miettiä että mitä helvettiä ja pälyilen selkäni taakse välillä. :laugh: Kummituksia...
Saako corzetta flavoreita muualta kuin vapeonilta?
Ei taida saada.
No nii...Olis iskä aikaa ja Dragon Age koneessa. Plussat, alku jo pelattu ja valmis varas, saikkua. Miinuksen "mä katon vaan nopeesti mitä tuolla on", muksu herää yleensä kuudelta ja nukkuu enää vain tunnin päikkäreitä+osaa kiipeillä ja vaarantaa henkesä.
Alastoman suomen höyryttelijät?
Mitä tähän nyt sanoisi? :D
"Loistava idea!" ? :laugh:
Paras kaikista ja ylitse muiden. :p
Vittu. Aamulla katoin tiliä niin 70e oli hävinny. 3 tilausta ft;lle paypalin kautta. Paypalis ei näy et olisin ostanu jotain eikä myöskään ftllä.
Joku hakkeroinu mut?
En siis ite oo tilannu mitään.
Suljin korteista ulkomaanmaksut, otin kortit pp pois, laitoin tikettiä ftlle
Kuulostaa oudolta, nimittäin pankki-/luottokortin voi liittää vain yhteen Paypal-tiliin... Toivottavasti saat selvitettyä
Niinpä,
Jatkossa sitten maksut Elisan Lompakon kautta, en oikein näe mitään järkevää syytä miksi ei, ellei se 25 sentin korttimaksu.
Jos ft olis laskuttanu vaan tuplana jotku vanhat ostokset, se ois helpoin ratkasu ja saisin rahat takas.
Entiiä mut on outo juttu. Tiliotteessa näkyy selkeesti paypal fasttech, mut pp eikä ft näy mitään.
Taitaa olla joku mania iskemässä. En kehtaa edes kertoa (ja kuuluis vitutusketjuun) millaisen ketjukatastrofin taas sain aikaseks kun sähelsin sata lasissa. Siivoamisen jälkeen aloin kolmen jälkeen yöllä vakavasti harkita että pakkaan kassin ja lähden viiden aikaan ajamaan Turkuun ja päätän matkalla nousenko Amorellaan vai Baltic Princessiin kun molemmissa tilaa. :laugh: No eipä tullu sitten kumminkaan otettua äkkilähtöä Ruotsiin. Heräsin siis omassa sängyssä kauniiseen talviaurinkoon joka paljasti että siivoamisesta huolimatta olin nukkunu ison lasinsirpaleen kanssa. :rolleyes:
Kerro nyt vaan, niin saadaan muutkin hupia. :D
Lasin siruja sängyssä :thinking:, ei kai mikään hermot menee hetki ollut illalla.
En mä kehtaa kertoa, mutta en mä sentään niin hirveitä raivareita ikinä saa että siitä seurais lasinsirpaleita. :rolleyes:
Ai bongi paskaksi hirveissä halluissa?
http://static.webshopapp.com/shops/0...ildo-h5101.jpg
?? :thinking:
Tuosta lasiesineiden tunkemisesta ruumiinonteloihin tulee mieleen yksi video...
Ja senhän sinä jätät postaamatta, jooko?
1Man1Jar .org: 1 Man 1 Jar Original Video!
OMALLA VASTUULLA.
Nyt on sitten Googlen hakuhistoriassa lause "glass jar in ass".
Ootte sairaita.
Noh noh, eipäs olla taas pahalla päällä. Ei Googlekaan ole sairas vaikka sieltä löytää kyseenalaista materiaalia.
Vai oletko sinä sairas kun et ymmärrä erillaisuutta? Ei sen puoleen, että kyseiset pätkät normaalia toimintaa olisi, mutta ei se ruuallakaan leikkiminen ole :laugh:
Ja jatketaan samalla linjalla:
Taistelu-Jaska - Jaskan identiteettikriisi (PiLOT) - YouTube
[Eiköhän oteta vitsit vitseinä, vaikka se tällä foorumilla on parin viime kuun aikana unohtunut]
Muistin videon nimestä :lol:
Ei taida kyl tarvita uudelleen katselua, ymmärsin kerrasta.
Tekipäs sauna hyvää, enää ei palella. Ei alkanu ees huimaan niin paljon kun yleensä. :D
Ruualla leikkiminen?
http://i.imgur.com/CkHooyL.gif
Ahella taisi olla aiheesta kuvanen...
Just ja lasidildo on ok?