Kyllä tässä muutaman keppanan voi nyt vetää saunomisen ohella :cheers:
VAI saako?
Printable View
Kyllä tässä muutaman keppanan voi nyt vetää saunomisen ohella :cheers:
VAI saako?
Olisko kukaan pk-seudulta tilaamassa saksasta juomia?Voisin laittaa samaan kyytiin pari pulloa.
Kaverilta saatu viinipullo tyhjenee mukavaa tahtia :)
Tänään vois rankasta ja ottaa kuperkeikkaöjyä sekä saunoa. Illalla sitten appelsiinikengät jalkaan ja ihmisten ilmoille pyörähtää.
Höyryttelyä, ja helvetin hyvää musiikkia tämä ilta! Ja tottakai eka foorumipostaus päissään :laugh:
https://www.youtube.com/watch?v=SQdDjy1UtW4
https://www.youtube.com/watch?v=705WPdDRXgY Nii saikkua taas vaihteeks :lol:
Yritin tehdä gourmondoon accounttia et saisi gunthereiltä tilatua halpaa laatu ilolientä kotiovelle mutta ne prosessoi vähän liian pitkään sitä eikä vahvistusta näy eikä kuulu eemeliin. Mitäs muita hyviä ja halpoja iloliemi mestoja sakuilla on vai pitääkö tässä alkaa porkkanamehua ryystämään ja leikkiä että on niin kivaa ?.
Tossa olis yksi:kern-spirituosen.de
Viittisitkö ottaa mulle pari pulloa kans,maksan oman osuuteni kuluista ja noudan pullot kun tulee?
Sain jo accountin toimimaan gormandolla ja tilattuakin :D ihan satasen tilaus et nään miten toi homma toimii mutta käytännössä olen käsittänyt sen niin että dhl toimittaa satsin itellalle ja itella yrittää toimittaa sitä kerran kotiosoitteeseen. Tilasin jamesonia, russian standardia, captain morgan black spicedia, jägeiä, boris jeltzin vodkaa, kokista lasipulloissa. Perusjuomia.
Taasko mä jäin ilman?Olisin halunnu saksasta päärynälikööriä kun sitä ei oikein muualta saa.:(
Aaa mökillä jekkua, kaljaa ja makoisat höyryt. Kyllä kelpaa.
Koff tarjoo humalat ja doge höyryt... Voiko paskemmin vkloppu alkaa
Le cock ja jotain yllätysmiksiä (en oo jaksanu kirjottaa mitä tiivaria on missäkin sekotuksessa), oisko karhunvatukkaa (/me maistelee) ja sivusilmällä lauantaiviihdettä eli battleship vitoselta.
Vinkkinä jos ei entuudestaan jo tuttu: Xanté - Tuotteet - Alko pakkaseen ja hop!
Plantation 20yo... Tajuttoman hyvää rommia -slups-
Luin pariltakin foorumilta että tulisi kyllä kotiovelle. Milloin tilasit ? että jospa tuo systeemi on muuttunut jompaan kumpaan suuntaan sitten viime aikoina. Mun kohdalla kun noi itellan palvelut meinaan parani niin että entisen 300 metrin sijaan nykyään postiin on vajaa viisi kilsaa ja suunnassa missä en normaalisti ikinä liiku ja tämä vielä helsingissä.
Voi olla että on käynyt vanhanaikaisesti :banghead:.
Liite 18472
Kaippa nyt on lupa kirjoitella tännekin, kun muutaman kotitekoisen oluen korkannut.
Pistää edelleen naurattamaan tuo ekojen sivujen loistava jäynä: ketjun aloittaja tai modet vaihtaa varmaan tunnin välein ketjun otsikkoa. Voi vaan kuvitella immeisten ihmettelyä, kun pienessä pöllyssä meinaat ketjuun kirjoitella ja ei sitä känniketjua enää nimellä löydykään. Varmaan sellainen fiilis, et mitvit justhan mä sen nimiseen ketjuun kirjoitin... :D
Täälä ketään ole....
onpas :)
Jallua !
Uttaa musaa, "kuuntele myöhemmin" listalta, runsaasti olutta pakista, lihaspiirakkaa ja nakkeja mutta ennenkaikkea paljon höyryä :)
Kai tää aamuun menee, no en valita ! pelei ja jalluu, uusi pullo pakkasessa ...
Mitään en tunnusta enkä myönnä mut vähän on maisteltu tänään. Nainen nukkuu...kaippa tästä kohta....
Russian standard alla ja emoalus ei kohta enää vastaa soittopyyntöihin.
Tuli hommattuu 2L. pönikkä punaviinii, ruuan (2palaa palvikinkkua) kanssa. Jatketaan kun homma etenee.
Kahden vaiheilla, lieventäskö vitutusta lonkuralla vai kokeilisko unohdusta viskillä. Siinäpä vasta pulma.
Onpas hiljainen ketju, kukaa oo kolmeen päivään kirjoittanu mittää :o
edit: Mmm! Laphroaigia :thumbup:
Noh,kirjotellaan sitten.Viime tiistaina laitoin tilauksen lieferelloon ja tänään 7:50 postman toi paketin kun olin aamusumppia laittamassa.Illemmalla lähtee testiin rekorderlig citrus&watermelon lievästi russian standardilla blandattuna.
Bläh, itellä ei ollu tänään onnea postilotossa :crying:
Ron Zacapa mua kutsuu, jos sitä vähän maistelisi... huomenna kuitenkin oltava Meilahdessa tarkasteltavana:glare:
Oonks mie tänää ainut? Jos on muitakin yksin kotona pönöttäviä herrasmieihiä/rouvia niin pankaa tää soimaan.
https://www.youtube.com/watch?v=hFSgqNaaMLU
Olipas nopea junamatka :D
Elämme karuja aikoja, maailma on sairas paikka. Voi vittu mitä sitä ihminen joutuu kokemaan.. Onneksi on viinaa, pääsee tästäkin illasta yli.
https://www.youtube.com/watch?v=6oD-_30VaRI
Hola. Viimeinen päivä kanarialla ja nousu humala on aika vahva[emoji41]