Eiks mulla ollutkaan tarpeeksi postauksia? [emoji15]
Printable View
Mitäs uutta tuossa nyt. Tuskin edes katottu mitä siellä on jaossa. OMG FREE STUFF!!!1
Heppien takia sinne postattiin!
Vähän tosin ollut laiha tarjonta sen suhteen..
Koira täräyttänyt ripaskat kodinhoitohuoneen lattialle työpäivän aikana, 80kilonen Tanskandoggi :facepalm: Jälki ja tuoksu oli melko... messevä....
Lisää tuohon yhtälöön vielä robotti-imuri....
Takaan että on mieleenpainuva kokemus, ilman robotti-imuriakin. Kokemusta on pienemmistä ylläreistä, joten voin kuvitella mitä Tanskandoggi saa aikaan.
Meillä neiti gusi keskelle olohuoneen lattiaa. Suotakoon se hänelle kun ei oo ikää viä kahta vuotta. Sohvatyynyn päällinen menee nyt kyllä pesuun..
Ärsyttää jo valmiiksi huominen päivä, olis pikku-ukon ja papan yhdistetty uimakoulu- ja räpiköintipäivä, joka jää väliin tämän nielutulehduksen takia. Olotila paranee päivä päivältä, vielä tuntuu karhennusta nielussa, mutta nieleminen alkaa sujua kohtuu hyvin. Ei viitti riskeerata vaikka mieli kovasti tekisi, onneksi tuuraaja löytyy läheltä, mummi hoitaa homman mielellään. Täytyy raahautua paikalle auttamaan pukukoppihommissa, kun natiainen ei pääse enää naisten puolelle.
Perkeleen posti ! Ei mulla muuta.
Tyhmänä menin lukemaan tuon Vapers Finlandin STM ja tupakkalain valmistelu -artikkelin ja taas alkoi vituttamaan. Juuri kun olin saanut työnnettyä tuon paskan mielen sopukoihin niin jo alkaa taas kylmä raivo nostamaan päätään. Muutaman valitun sanan sanoisin, mutta siitä varmaan joutuisi oikeuteen.
Ja sitte ahistaa se ku tyrkkäävät nuita mainoksia, vaikka ei meinaa ostaa mittään. Ei ainakaan pitäs. Mainostasivat vaan niitä keuhkopillejä ja muita überwattivehkeitä, muttako semmostaki mikä mua kiinostas. Kele.
Ärsyttää eräs lisäravinnekauppa, yksi maksamani tuote puuttui tilauksesta koska sitä ei ollutkaan varastossa. Noh, mitään ilmoitusta en saanut ennenkuin avasin paketin ja huomasin että tuote puuttuu. Rahoja ei ollut myöskään maksettu takaisin tilille, ja toisia makuvaihtoehtoja kyseisellä tuotteella näkyy olevan vieläkin varastossa.
Laitoin asiasta sähköpostia että voisivat laittaa minulle jonkun toisenmakuisen tilalle mutta ei kuulemma onnistu enää mikään muu kuin rahojen palautus tilille, ja tarvitsevat tilinron. Miten vaikea se olisi laittaa vaikka sähköpostia tilausta pakatessa että haluatko jonkun toisen tuotteen tämän tilalle joka sattui juuri loppumaan varastosta, tai ylipäätään ilmoittamaan asiakkaalle että tilauksessa ei ole kaikki kohdallaan. Sillä jos en olisi itse huomannut että jotain puuttuu niin he eivät olisi vaivautuneet ilmoittamaan asiasta millään lailla.
Eikä ole eka kerta kyseisen puljun kanssa kun on ongelmia, no virheitähän sattuu kaikille jne. mutta jatkossa tilaan protskuni muualta prkleX-(
^ tulee mieleen eräs nimeltä mainitsematon kauppa "taas on tytöt sählänny lähettämössä"
Joo mullakin kävi sähläys lisäravinteiden kanssa vaikka saldoilla piti olla perkeleesti tavaraa.. stna just ku päässy taas reenaamaa kovaa ni sit ei saa sitä mitä tilaa.. Ja tuo uusi tupakka laki vituttaa sen verran rankasti että päätin mökillä purkaa lekalla vanhan seinän vaikka piti purkaa vasta kesällä mut johonkin se raivo piti tunkea.. ja sit vituttaa ylikaiken tää saatana shitella ja posti postit jaetaan pk seudulla 2 kertaa viikossa ilmeisesti.. miten vittu voi olla mahollista.. odottelee lähetyksiä ja tärkeää sopimusta ni ei vittu postilijooni jossain krapulassa makailemassa varmaan tai sluibailemassa.. kertoisivat mistä vois itse hakea postit ni hakisin mielellään.. Ja tuossa laissa kun ei ole järkeä pätkääkään.. ylipalkatut idiootti akat/äijjät siellä kirjottelee aivan mitä paskaa vaan suusta ja kynästä ja näppäimistöstä lähtee.. Perkele tilaan jatkossakin modeja fastechiltä jos tulli ottaa huostaa ja pistää sörkkään niin syödään sit hernekeittoo ja piereskellään kuhan ei sitä vitun saippuaa tiputa..
Ps:Anteeksi kiroilu mutta nyt vituttaa Kts linkki alla.
https://www.youtube.com/watch?v=_hjHExmy4H8
mimoza kyllä käynyt mielessä.. postin asiakaspalvelun tyypillinen vastaus ei meillä ole siellä päin mitään hämminkiä. kysyin että milloin pk seudusta on tullut sellainen että jaetaan postit milloin sattuu.. pitäskö hakea korvauksia ku kohta menee tärkeet asiat vatuiks tuon paskalaitoksen takia.
Ahteri miten musta tuntuu että kyseessä on tämä legendaarine kauppias :D
On muuten ihan helvetillistä vääntämistä fasttechin kanssa yhdestä nollautuneesta gift sertifikaatista. eikö ne osaa laskea, että jos ostoksia on $60 edestä ja lahjakortteja 90$ edestä, niin kaiken laskuopin mukaan jäljellä pitäisi siis olla $30 lahjakorttia...vaan eipä ole kuin nolla johtuen epäonnistuneesta tilauksesta joka söi yhden lahjakortin. Tilaushistoriastakin ne näkisi, ettei mulle ole sieltä lähtenyt tuotteita lähipäivinä $90 edestä.