Juu näin se menee
Katsoo jos huomenna heitän romuja postiin niin mihin aikaa olen liikekannalla voisi sinullekin potun heittää (jos olen ehtoopäivällä liikenteessä)
Printable View
Itte töissä 15.30 asti :) Toivotaan ainakin niin.
Jep
Oon kuulemma aamusella liikekannalla eli vituiks meni sano vatanen
No hätä..Hallituksen PJ yleensä oikeassa.:thinking:
On tää arki koiranpennun kaa kyllä huvittavaa! Ei tuu tylsiä hetkiä!:D
Eikä tylsää ole muutenkaan.:popcorn:Sit pitää keksiä mieluisaa tekemistä. Tosi kyllä, et Koiranpennut mukavaa viihdykettä.:thumbup:
Tulipa ostettua 1,5kg pikkumuikkua äsken, ei ihan neulamuikkuja mut menee perkaamatta. Jos huomenis paistelis ruisjauhoissa pyöritettynä pannulla punasen voin kera [emoji173]
Päivä ja coili on päivän rytmi näköjään :)
Kyl plörö silti hyvää on
Muikusta ittensä niin ähkyyn, et vattan viereen pötkölleen. Siihen kunnon Höyryt ni huh huh.:thumbup:
Pitäsköhän kokeilla pitkästä aikaa meshiä? Mikä on luotettava ja vähän vuotava ato? Mitään 150e nixnaxeja on turha tyrkyttää :D Oisko hatty? H16?
Mister 510. Hana kiinni, ni ei vuoda.:)
Viime aikoina näiltäkin kulmilta on saanut Hakaniemen hallista hyvin Puruveden ja Kitkan muikkua, olen siis käyttänyt tilaisuuden hyväksi. Norjan lohi 22 e kilo fileenä, muikku 7 e/kg putsattuna, ei ollenkaan vaikea valinta. Lisäksi viime aikoina on haukea ja lahnaakin ollut hyvin tarjolla.
Sit melkein Hatty. Siitä ainakin saa hyvät maut.:) Eipä se U-Wick mikään ihmeen vaikea ole. Huolellisesti kun tekee, niin hienosti pelittää.
Jasso. :teaching: Luonnon makuja ne suoletkin.:)
Onk Jassolla töissä Raitisilma maskeja kunnollisia?
Juurikin sellaista..hierotaan jossain välissä kauppaa..:laugh:
1 Uuuden tarvin ja vanhaan malliin akun. :thinking:
Mulla olis tuossa kymmenkunta H-attyä.:rolleyes:
Jospa vetelis Höyryt ja menis nukkumaan.:yawn:
Joskus pitäis kyllä hommata tuo H-atty, se kun on vielä testaamatta.
H-atty kyllä kunnon höyrykone, mut tasamaa 10 H-attya? Onko läppä vai legenda? Yhteiskuva olis kiva?
Toimiiko tämä ketju muilla ku Rokuli sanoo että kusee?
En tiedä toimiiko kun madejuttuja ei ole tyydyttämään näkyny, mutta näkyy kyllä ketju. :laugh:
Emt...tiä mut ei tää kyö toimi iha jees...samapa se, sanottava tuli sanottua
Äsken itseasiassa ihmettelin kun ei uusissa viesteissä näkyny offtopiccia missään (vaikka viime käynnin jälkeen oli uusia viestejä). Foorumin sisällä navigoidessa kyllä löysi, ja nyt näkyi myös uusissa viesteissä. Kävi hetkenaikaa jemmassa ja tuli takaisin? :eek:
Jokohan tässä ketjussa alkaa olla liikaa viestejä ja sen takia välillä bugailee? Kerran oli itestään mennyt lukkoonkin :D
Eikös Off topic osio ole tätä varten?
Paavo vai mikä se nyt olikaan voi olla ite hiljaa.
:D Jännä nähdä mihin tämä kehittyy
Joo, scifihän kertoo että tarpeeksi kun lyödään mikropiirejä nippuun niin syntyy älyllistä elämää...
En tiennyt että tarpeeksi kun lyödään örinöitä/purkauksia/humutuksia/pervoiluja niin tapahtuu sama. Vähä pelottaa, se elämä joka näistä raaka-aineista syntyy ei voi olla planeetalle terveellinen homma. :lol: