Juhannuskokot käyty tsekkaamassa ja jasso talutettu kotiin[emoji13] Paistoin meille vielä munia ja makkaraa, nyt nukkumaan.Huomenna on pitkä päivä[emoji41]
Printable View
Juhannuskokot käyty tsekkaamassa ja jasso talutettu kotiin[emoji13] Paistoin meille vielä munia ja makkaraa, nyt nukkumaan.Huomenna on pitkä päivä[emoji41]
Ei se oo sammunut, mutta jalat meni välillä vähän eri tahtiin kuin mies[emoji2] noh...eipä siinä.Faija oli aika tanakassa vedossa[emoji23]
[emoji23]
Toivotan hyvät jussit kaikille, mä kuittaan ja painun nukkumaan[emoji8]
Ei saaa viel mennä bykkumaan
Ulkona o muuuten helvetin kylmä
Huhut humalastani ovat liioiteltuja🤔
https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...9dc213cc8b.jpg
Hyvää jussia forkalle😁
Jasso heräs jo uuteen nousuun
Hyvää juhannusta ihmiset ja muistakaa humaltua.
Lähetetty minun Metal laitteesta Tapatalkilla
Jos kohta lopettais juomisen aamuun asti
Tai sit vois koittaa jatkaa vaa läpi yön iltaa asti
Alkaa väsymus iskeä
Jaaha. Hyvää huomenta, ja Juhannuspäivää.
Huomenta! Mä en nukkunu ees! :wheee:
Ei vanha jaksa nukkumatta. :yawn: Olis 1 olus jäljellä. Jos lasketaan että on yö, niin senhän voi juoda viel ?
Voivoivoi ei muutaku pitkällä huikalla alas :laugh:
Tsup.
Huomenta vaan kaikille[emoji2] Huomenna on nuorimmaisen konfirmaatio ja tää päivä menee siivotessa ja tehden leipomuksia.Illalla vielä lippujen lasku, joten kohta pitää alkaa askartelemaan.Onneksi on kotiapulainen auttamassa, jasso[emoji41]
Huomenta. Jos sitä kahvit jois ja pientä aamupalaa söis. Ja sit tsup
Hehee, jasso työleirillä :)
Onnea rippikoululaiselle ja äidille!
Tästä tulikin mieleeni yksi taannoinen bussireissu. Kuski kysyi lipunostossa tytön ikää ja tämä sanoi olevansa 15. Kuski sanoi, että se on sitten rippikoulu eessä ja sitten pääsee naimaan. Irstas mies. Tyttö oli aivan vaivaantuneen näköinen, raukka, ja kuski yritti korjailla, että siis naimaiässä. Hyissaatana, vähän vois äijä miettiä mitä laukoo "vitsikkäästi" käytännössä lapselle.
Huh huh. Vähän meinaa viel puhalluttaa. Eilis ilta saunomista, kaljaa ynnä muuta (jamesonia, konjakkia yms) katosi kiitettävästi. Kaveri tekas siin illan yön aikana kaikille hirvenvasan jauhelihasta hampparit. Oli aivan perkeleen hyvää. Aamu 4n jälkeen selvittiin kotia ja 9ltä jo heräsin. Heitin koiruudelle vähän nappuloita ja käytin korttelin ympäri. Sen jälkeen särkylääke huiviin ja takaisin pötköttämään. Nyt alkaa jo hieman helpottamaan.
Ee pysty ainakaan viel. Kattoa täs päivän mittaan. Kunhan saa tehtyä eka syötävää ellei käy hakeen jotain jostain
Olihan komee kokko eilen illalla👌
Mä missään työleirillä oo! Miru vatkannu piirakkaa(🙄) tos jonku aikaa ja mä kattonu vierestä. Jos mä rupeen vähän myöhemmin naked cheffiks. Vähän pieni essu mut ei menoa haittaa. Eilen vähä votkoo ja sidukkaa niin siinäpä tämän juhannuksen juomiset.
Täälläkin on porukoilla vissiin juhannus mennyt ihan ok[emoji2] Hieno homma hmm....pääsiköhän tuittu ikinä syömään niitä ribbsejä?
Kiitos SVK[emoji2] kyllä noi yli-ikäiset pervot äijät on öllöjä[emoji51] itekin muistan jotain tapauksia nuoruudesta hyi....
Kylhä me päästiin ribsejä syömään... Oli hyvä ku jotkut porukasta oli epäileväisiä ribsejä kohtaan ja niille sit piti grillata makkaraa, nii lopulta ne makkarat jäi syömättä kun tais sittenkin ribsit olla mieleen :lol: Mut ei kai ihme ku mää glaseerasin ne täydellisesti. Vähä karkas hommat lapasesta taas ku piti alunperin syödä joskus seittemän aikaan ja sit lopulta meni puoleen yöhön :lol: "Jos tässä sivistyneesti pari ottas"
Ihan vähän ollu tukka kipee tänään, yrjötti ku meni nukkuun aamulla ja yrjötti ku heräs pari tuntia sit, nyt alkaa vähä helpottaa :D
Krak
Lähtisköhän tääkin päivä pikkuhiljaa käyntiin
Eiku enhä mä koskaan tsuppaile
Ei paha ku kattoo kankkusen lannistamana jääkaappiin ja huomaa että mitä nää kaks laatikkoa on... :thinking: :blink: :eek: Eilen illalla ilmestyny jääkaappiin mutta tuoja ei muistanut sanoa että oli kahvilasta töistä lähtiessä tyhjentänyt tiskin ja tuonut meille tuliaisia ja pistäny kaappiin kaljojen kans... No aika MAKIA piristys oli tää löytö :laugh: :yeah:
http://i.imgur.com/lEGghve.jpg