D4 nopeampi?
Printable View
D4 nopeampi?
Kuoliks tää tähän ei näköjään onneks
En tiiä olisko toi D4 sen nopeempi, ainakaan pistäny merkille mitään ihmeellistä. Mulla on i4, D4 ja jetbeamin i2.
Ei toki.:laugh: Muut vaan pitää jotain ihme taukoja.:thinking:
D4 ajaa 2 akulla 750mah ja 4 500mah
Riippuu Pottula mitä akkuja sulla on ja kuinka nopsaa haluut ne täyteen
Sieltä tuli heti erot mitä löytyy, ihan kuin Apteekin hyllystä.:thumbup:
Mää ottaisi BT-C3100 laturin
Nopea lataus / elvytys ja mittaus samassa paskassa
sehän on ihan 2012. miten sillä voi vielä ladata Akkuja.:thinking:
Tämmöset antaa nitecoren sivulla ja ne on i4/d4 samat Output current 375mAx4/ 750mAx2
Ei saatana.
Nyt tulee niinku viimeinki syämmestä viestiä lasten äidiltä.
Ois ollu hauska joskus nähdä vastaavaa intohimoa kun asuttiin vielä saman katon alla.
Mitä vittua tuohon vastaa? Parempi ku ei mitää.
2005 luovuttiin stailaajista. Ei niitä enää tarvita.
taidetaan olla blues miehiä kaikki.
https://www.youtube.com/watch?v=2ZKkCH5jrSM
Sampan 25R sekä Sonyn VTC4 ja 5 käytössä. Latausnopeus ei niin oleellinen, tai no kunhan ei ole ainakaan pidempi kuin tuolla i4:sella.
Tämmöiset speksit Akkulan sivuilla, kai toi BT-C3100 on sitten nopea, vai miten noi tulkitaan?
- Latausvirta: 200, 300, 500, 700, 1000, 1500, 2000 mA
Kiitokset kaikille kommenteista, laitoin tuon D4:sen tilaukseen. Siinä kun on enemmän vilkkuvia valoja kuin i4:sessa - oltava parempi... :thinking:
PurePower HC4 LCD All-in-One akkulaturi 4X 49,90? - VALOSTORE.FI
Itse olen käyttänyt tällaista jo jonkun kuukauden. Ei voi kyllä puhua nitecoren kanssa edes samana päivänä. Kontaktit liikkuu kuin ajatus, eikä tarvitse laittaa 18650 akkujakaan sorkkaraudan ja vasaran kanssa lataukseen kuten nitecoreen. Kaikki latauspaikat on myös toisistaan riippumattomia ja kaikkiin slotteihin menee virtaa sen 1A. Hintaerokin on melko olematon.
Ei taida kyllä millään silmäluomi pysyä ylhäällä edes formulan starttiin asti. Prkl, katotaa sit uusintana huomenna ehtoommalla.
Aamu kaffe ja höyry. Sky sports f1 päällä ja mukulat tuijottaa lasten ohjelmia. Tai no vanhempi kattoo ja pienempi kikkailee ja kattoo kun kuulostaa kivalta. Huomenta.
Huomenta Höyrypäät.:)
^ huomenta vaan.
Tänään ei ihan kauheasti oltu myöhässä.:laugh: Meni yövuoro pitkäksi
Sehän se legendaarinen rekkari ;)
Missä jomppeli?
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015...58907_uu.shtml
Kotiarestissa Tsupin ja Pilkkireissun jäljiltä.:unsure:
Liite 21421
Oli muuten tuliterä paku :)
Luulen että tuo LUU-5 ei ole enää käytössä.:thinking:
Jamo päässyt irti kahleista.:yeah:Kohta lentää taas Affenfileet.
Älä nyt taas katoa
Alkoholia nauttinut pilkkijä kateissa Kokkolan vesillä
Jamolla oli pikkuisen poikkeava tapa.:hatsoff:Sillä oli pelastuspuku päällä Pilkillä.:thumbup: