Onhan tässä nyt vähä semmonen lypsämisen maku, mutta irkkiäkin kun seuras niin siellä sankarit oli heti ulisemassa vielä pahemmin kuin toinen rotsistaan. Ihan ihmeellinen mentaliteetti kyllä ajoittain.
Printable View
Onhan tässä nyt vähä semmonen lypsämisen maku, mutta irkkiäkin kun seuras niin siellä sankarit oli heti ulisemassa vielä pahemmin kuin toinen rotsistaan. Ihan ihmeellinen mentaliteetti kyllä ajoittain.
Kuten sanottu oot sä fiksu! Ottaa tarpeeks päähän ilman teikäläistäki jeisöni
Joko riskit halutaan kieltää pikku päässä siitä, että tämä on vaarallista touhua tai sitten luotetaan "faktoihin", että akku ei tosiaan voi räjähtää muovikotelossaan itsestään. Ite en ole oikein päättänyt mitä tästä pitäis olla mieltä ja taidanpi ohittaa kohta koko homman. Pitää kyllä melkein selvittää mitä noille AW-akuille tarkalleen tehdään siinä laatucheckissä.
Aivan toiseen aiheeseen liittynyt eilisiltainen noitavainohan oli ihan onnistunut eli ei näitäkään kannata tuomita ihan heti. :esmoke:
Ihmiset <3
Mä luulen että osalla oli jo sitäkin että pelätään tämmösen tulevan julkisuuteen, ja sit sitä saa lukea lehdistä miten sähkötupakka akut räjähtelee. Vaikkakin näitä akkuja kyllä käytetään muuallakin. Ja siitä sitte saadaan lisää löylyä tähän keskusteluun ja vänkäämiseen mikä menee pitkin päättäjien kutistuneita aivoja tällä hetkellä.
Hyvä pointti kyllä. Toi rasitustesti kun nyt ei oikeesti vaan kerro kaikkea, ja todellisuudessahan ei tiedä kuinka tarkkaan noita testaillaan ennen pihalle laittamista. Tuskin on kumminkaan tarkotettu esim pulssitteluun, eli melkein oikosulkuun sarjassa tulittamiseen jne.
Akunvalmistajat eivät haluaisi vekottimiaan käytettävän e-savukkeissa isoilla ampeilla tiesi isot pojat sanoa.
Mene ja tiedä kun ei noiden valaisimien tahi läppäreiden viroista ole tietoa.
Vastahan tuossa oli puhetta FT:n taskulampusta, joka imee 5 amppeeria virtaa. Mutta käyttää neljää akkua, niin reilun amppeerin kuorma per akku. Puhutaan siis kuitenkin pienemmistä virroista ku subohmeilla ajellessa. Sitten tietty on nää taskulamput joissa stäkätään niin virtakin puolittuu/akku. Eli periaatteessa jos ajelee säädyllisillä tehoilla niin EI pitäisi olla ongelma. Mutta subohmit singlet ja vielä matalammat dualit, quadit tai perkeleen oktacoilit on jotain aivan muuta.
Olis mullakin aika heikot yöunet takana jos olisin meinannu edellisenä päivänä polttaa itseni/kotini/autoni ja saanu vielä hyeenalauman kimppuun täältä kun tullu purkaan järkytystä tänne. :mad:
Myyntiosioo kun selailin, niin tuli ihan semmonen fiilis että onkohan joku tehnyt comebackin...:thinking:
Ihan sama tuli mieleen ja laitoin sitten samalla raporttia :)
Pitäskö :rolleyes:
HHP vois olla mun alter ego :D Toinen profiili kehiin kun rupee menemään tylsäksi ketjut ;)
Me ollaan kaikki Decunftan alteregoja. Mitään foorumia ei oikeasti ole edes olemassa, eikä sähkötupakkaa. Haluatko sinisen vai punaisen pillerin?
Aika huvittava noiden banaanisaarille lähetettyjen käyttäjien kanssa. Erittäin ovelaa tehdä uus nimimerkki ja sitten jatkaa samaa perseilyä, niin että kerkeää vartin käyttää uutta nimimerkkiä kun jo 100 käyttäjää varmasti tunnistaa kenestä on kyse :laugh::laugh::laugh::laugh:
hirvee ylläpitoruuhka ollu saatana teidän kanssa. lopettakaa!
te : "ai mistäkö mukako?"
minä : "liikaa paskaa; -kännipuhelua. tuhansia alttereita. alaikäisiä."
te : "nomutta"
minä : "noniinno"
:yeah:
Kaunis ja sisällökäs dialogi :love:
Hellapoliisitkin voi pitää lomaa:laugh:
Ensin sanotaan että lopettakaa se ylläpidon leikkiminen ja painakaa sitä raporttinappia, minkä jälkeen sanotaan että lopettakaa se raporttinapin painaminen ja hommatkaa jotain tekemistä. :D
Voin vaan kuvitella kun täältä saadaan jäähyilijät häädettyä, ne menee naapuriin ja siellä alkaa sama tivoli alusta. :lol:
Toi larmajorm ei oo mun alterego sitte, se on piinannu mua privoilla eilisestä asti, varmaan 35 privaa jo lähettäny. :crazy:
Hommatkaa lisää ylläpitäjiä. Minä voin olla vapaaehtoinen :evil:
Itsehän olen aina valmis pamputtamaan tai muuten vain alistamaan muita :laugh:
Mulla olis aika reilusti kokemusta kaikenlaisesta kurittamisesta... :thinking:
Eiko kukaan oikeesti vielä oo kuluttanut aikaansa barolen etsimiseen as:sta:D
Tai sitte ihmiset ajattelee mielenterveyttään...
Tai on muutakin elämää?
Kohta jäätyy helvettiki. Uskaltaakohan sitä mennä ratsastaan ku on näin järkyttävän kylmä. Noh, lämmitän itseäni parhaillaan Lidlin kaakaolla jossa on mukillisessa vaatimattomat 210kcal ja kaveriksi kinkkujuustocroissantti :love:
Väänsin ekaa kertaa pitkään tovin kunnon salaattiämpärin, joka ehkä tuli sinällänsä tarpeeseen; 12h paaston jälkeen paino tasan 91kg. Ei helevetti että sitä on kyllä tullut turvottua, mutta onkos ihme kun iltapalan virkaa toimittaa litran suklaajäätelö ja pussillinen sipsejä.
Kävin minäkin lidlin ostosten jälkeen s-marketissa suorittamassa katumusharjoituksen ja ostamassa aineet tonnikalasalaattiin. :D Tosin lähti sieltä vähän muutakin... Kassalla itseasiassa mietin että mun ostokset näyttää skitsofreenikon tekemiltä. Esim. fetajuusto vain 5% rasvaa, vieressä goudajuusto, vain 80% rasvaa... :whistle: :lol:
Ite vetelin just tollasen parin litran pöntön pupunruokaa. Eihän se pahaa oo, mutta tuli näläkä. :D
mää mitää löytäny :lol:
Mitäs siinä olis hävettävää?
en myönnä :sleep:
Alastomuudesta tuli mieleen
http://i386.photobucket.com/albums/o...ps24574559.jpg