Onko ne hywiä?
Mikä on hywin?
Printable View
W#3 ja W#X maistui itselle hyvin, mutta alko sitten vituttamaan, kun kokoajan out of stock. Pysyttelen siis jatkossa vain yleisemmissä nesteissä. Nyt tosin kävi sillain hassusti, että tuli Pearl juttua tilattua.
Hyviä ainakin ovat Gennyn kanssa.:thumbup:
genny
2015
Valitse toinen.
Mister Meshillä.:laugh: Vai etkö osaa pyörittää Meshiä rullalle? Maistuu vaan paremmalle nuo nesteet niillä ja pääsee maut oikeuksiinsa.
Kaipa ne Pumpulillakin menee, jos ei Mesh taivu.:thinking:
Olen onnistuneesti virittänyt meshejä joskus 2010 alkuvuosina.
eki palailee positiivisuuteenkos virn...
pelaakos tää niinku sätti. vai pitääkös poistua, ennenku seuraava viesti näkyy ?
Pitäis varmaan kokkailla uusia makuja välillä.:thinking:
Ton tyttöbändin kautta löyty mulle kuunneltavaa musaa, ja sitten vielä kuten tisut osioon, katottavaakin,
Vittu että tulee tasasta jännitettä verkosta, upsi meinaa tulla välillä hulluks. :mad:
kuolo yllättynyt kaiken................ siis tään sätin
mitäs cromen kanssa pitäis tehdä, kun ei anna aapelia pelailla,,,,,
Olis noin 200 Pottua Tiivaria, ni saa kokata rauhassa. Voi tehdä pari hutiakin, ni ei haittaa.:laugh:
mitä pitäis muuttaa aapeliin siis mun koneeseen
lataat vanhan Firefoxin. :) tai vanhan Cromen
lataat vanhan Firefoxin. :) tai vanhan Cromen
Löytyykös jostain ei nörtille ohjeita
noup..Jääkaapista kylläkin :laugh: Ajattelin aamulla paistella sipulin kanssa
Steamy, aamiaiselle meille
Saattais olla hyvääkin. Mites saa ne herkulliset Pierut mukaan.:thinking:
Tuolla on jotain jos haluaa vanhan foxin https://support.mozilla.org/en-US/kb...ion-of-firefox
eikös meillä ollut Steamyn kans hetki sitten sama viestimäärä..:thinking:
Saakos tuolla aapelin pelittään cromella ?
Tuolla on jotain jos haluaa vanhan foxin https://support.mozilla.org/en-US/kb...ion-of-firefox
No ei ollu pitkäkään aika, en oo vaan jaksanu hirveesti nakutella :laugh:
Jasu, ettei joku addon blokkais sitä?
Ku just koitan miettiä mitä piti ottaa lisää, et saa parit liemet valmiiksi.:thinking:mut rementtia perk...Pitää taas käydä kaikki läpi ja kattoa mikä uupui.:facepalm:
mäkin olen ollut hiukan hiljaisella tuulella nyt viime aikoina. Urakoita joutuu laskemaan tässä välillä.:laugh:
Pitäskä pistää Tiivarikauppa. :thinking: Voisin avata vaikka heti.:laugh:
Oot ollu hiljasella tuulella, missä välissä :thinking:
Mitäs latureita tasamaalla/muilla hemmoilla käytössä, tai mitä suosittelette? - 4 latauspaikkaa oltava.
Akkulassa HULPPEAT alet, niin kuumottaisi ostaa uusi laturi nykyisen Nitecore i4:sen tilalle. Olisikohan tuo päivitys Nitecore D4:seen mitään?
mulla 2 kpl i4 ja 2 kpl 2 paikkasia.:thinking: