Niin ei mullakaan ole tietoa Tychon tapauksesta[emoji17]
Printable View
Niin ei mullakaan ole tietoa Tychon tapauksesta[emoji17]
Sehän käy Kohina tuolla puotinpuolella.:facepalm:
Niinpä Rima[emoji2] tuli vähän tunne, kuin olis puhunut kasalle paskaa....
Paskalla on tekijänsä.. tuli vain tuosta psykologi sanasta heti negatiiviset vibat sieltä ketjusta.
Vanhemmilla oli yksi "psykopaatti" psykologi naapurina pari vuotta ja huhhu sen touhua.
Mut hei, en yleistä, fiksuja löytyy joka ammatista. :thumbup:
En usko sekuntiakaan että se persereikä olisi lukenut psykologiaa muualta kuin mtv3.fi laatuartikkeleista :lol:
Lähtökohtaisesti vihaan karavaanareita niiden kupeksimisen takia.
Mutta Tuitun luonteen tietäen ja takuunalaisen Audin, niin voi olla että kontti perässä saa elämänsä kyytiä. Joko vaunu kaatuu mutkatiellä vauhdissa tai VAGineen turbo sulaa...
:laugh:
No en ollut sitten minäkään yksin tuon ajatuksen kanssa..sanoin jassollekin, että jätkä psykologia nähnytkään[emoji2] korkeintaan on itse psykoterapian tarpeessa, joka on muuten lähtöisin kyllä freudista.Itsehän halusin nuorena opiskella psykologiksi ja tuli luettua sitä....jostain syystä se jäi.Tunnen yhden narsistin joka käyttäytyy juuri kuten tää yksi[emoji51] minäminäminä...kaikkien yläpuolella...olen jumalasta seuraava...puheet sekavia ja ei tajua itse puhuvansa ohi suunsa.Saatananmoista jargonia vaan vääntää niin ettei enää itsekään tajua[emoji23]
Hyvä ettei ole liikkeellä alitehoisella.
https://www.youtube.com/watch?v=N19Y9Z2wFAs
Taas ukkonen tuol jyrisee. Ottaako vai ei piuhat irti. :thinking:
Täälläkin ukkostaa..mietein myös piuhoja[emoji16]
Tuitulla ja pörrillä kunnon kafi vm.73.
Pikku rojekti🤔https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...6714060cfe.jpg
Lähetetty minun SM-G920F laitteesta Tapatalkilla
:lol:
Vapetrix & hhp
2 forkan ikuista legendaa🤗
Lähetetty minun SM-G920F laitteesta Tapatalkilla
Kaikki arvat eivät aina voita
Hyvät juhannukset ässälle[emoji2] mä lähden nyt hakemaan mun lippuja[emoji106]
No ei olla lähetty vielä karavaanaroimaan, kun mulle luvattiin silloin että voin ajaa niinku normaalistikkin kun sanoin että vain sillä ehdolla voin vetää jotain perässä :lol: Nimimerkillä eilenkin mun repsikan penkille jemmaamat limsapullot sai keräillä diudin jalkatiloista vaikka ajoin vain taajama-ajoa :whistle: Mutta kun NRJ:ltä tuli semmonen biisi että teki mieli ajaa!
Oikeesti se vaunu on vanha paska joka ois ideana viedä Syötteelle syksyllä ja jättää sinne huoltomökiksi kelkkareissuja varten :D Mutta ollaan kyl aateltu että vois sillä Lapissa käydä tässä joskus ehkä.
SIIS MISSÄ UKKOSTAA, MULLE KANS UKKOSTA!!! MÄ RAKASTAN UKKOSTA!!! Paitsi sillon jos se on ihan päällä nii että pelkää että se sytyttää talon tai tallin tms. palamaan tai paskoo laitteet
Täällä Kymessä paistaa aurinko pilvettömältä taivaalta.
Hups - nyt paljastin ihan oikeita tunnistamistietoja... :o siis enemmän kuin että lähetin johonkin osoitteeseen sähköpostin joka vastaanotettiin 15:58. Jostain syytä (no puheripuli kyllä itseä vaivaa, onneksi pidän aina viikkojen taukoja että saatte olla rauhassa välillä) olen punainen vaate. No anyway, jos menee kielenkäyttö tuolle tasolle, jutelkoon itsekseen.
Moon ollut aina kateellinen kesäihmisille. Vaahtosammuttimen kokoisena isäukko vei meidät retkille Transiitilla ympäri suomea viikoksi vuosittain. Kun astuin työelämään,niin viimeeksi oon ollut kesällä lomalla viikon vuonna 96 ja sitä ennen ja sen jälkeen en kertaakaan. Saattaisi olla mukavaa olla road tripillä kesäisessä suomessa,mutta eipä oo normi duunarilla mahdollisuuksia.
Oli kyl ihan legendaarista kun vappuna ihmeteltiin vaan kavereiden kanssa että mihinköhän kyssi katos, ei näkyny missään. Sit jossain vaiheessa hoksattiin että ei jumalauta, sehän on menny naapuriin. Kyssin kaveri sano että mee ny hakeen se sieltä pois ettei ny vaan sattuis taas mitään, mutta se 15 minsaa oli liikaa ja siellä oltiin jo asuntovaunukauppoja tekemässä. Oon kyllä miettiny että miten se sinne päätyi saati sitten että miten se päätyi niiden talon takaa asuntovaunua katsomaan, kun ei se edes näy mihinkään.
Höpsis. Jos mittauspisteet on Kotka Rankki tai Utin lentokenttä,niin visuaalinen kuvaus ei riitä määrittämään säätilaa riittävissä määrin. Muutoin sanottuna Kouvola on hävitettävä. "Ceterum censeo Kouvola esse delendam."Lainaus:
Täällä Kymessä paistaa aurinko pilvettömältä taivaalta.
Hups - nyt paljastin ihan oikeita tunnistamistietoja...
Sama, olen ollut siinä käsityksessä että Antti ei ole kesäsesonki alalla hommissa.
Ei toki ole mitään syytä kertoa, mutta olen aina olettanut hänet tyyliin: Rakennusfirman aluepäälliköksi joka ajelee toimistopöytää postitytön perää tsiigaten.
Meillä on 4 ja puol vko kesälomaa + 1vko talvilomaa + kaikki ottaa 2 ja puol vko lomarahavapaita kesällä ja vajaan viikon talvella + päälle hermoleposairaslomat. Eikä riitä.
Sehän tässä on. Lapsosena ollessa käytiin savonlinnat, pistohiekat,hämeenlinnat ,turut ja jne. Mää en ehdi käydä missään. Elon piiri on sangen kapea. Viddu. ja muut kirosanat päälle.
Do. Onhan mullakin lomaa ihan tarpeeksi silloin kun ei oo tarve. Esmes on kivaa pyöritellä peukaloita kotona joku pari kuukautta säästyneitä lomia maalis-huhtikuussa. Mitähän tekis...Vittu joo..lähen thaimaahan tai oliks se tallinnaaan. sada markettiin pyörimään päiväksi.
Moom laskeskellu,että jos voitan missä tahansa rahapelissä 260 000 euroa tahi enemmän,niin näytän työnantajalle keskisormea ja sanon itseni irti ja alan elämään.
.
Noni! Liput haettu huomiseksi valmiiksi ja nyt äkkiä kauppaan hakee pari lonkeroa[emoji39]