Mulla alkaa kivat, tuossa 10 aikoihin.:)
Printable View
Mulla alkaa kivat, tuossa 10 aikoihin.:)
Mitäs kivaa on tiedossa?
Pidän Perhonsidontakurssit ja Kalastuskoulutuksen.:)
Huomenta!
Taas sama nukkui pitempään kuin minä. Hemmetin valo tillottaa jo aamukuudelta niin että ei saa nukuttua. Joka kevät tämä, kunnes tottuu.
Ei mulla muuta. Niin ja huomenta.
Mä kävin poistamassa sen hirveän pahan kirjoitukseni toissaillalta, kun se kerran kiihdytti joitain tuomitsemaan minut hlökohtaisesti eriävästä mielipiteestäni. Sellaista se elämä vaan on, ei ole mustavalkoista, vaikka niin on helppo ajatella. Se siitä aiheesta.
Nyt en jaksanut lukea koko viime yötä, sorge Eki. Sen sanon kuitenkin, että Tappajakondomi-elokuvahan perustuu Ralf Königin sarjakuvaan. Königin jutut on erittäin hauskoja, jos ei vedä hernettä nenään saksalaisesta homoilusta. Näihin tunnelmiin taas :)
Ei se kirjoitus ainakaan minun mielestä ollut mitenkään paha.:thumbup: Toiset vaan ottaa herneen nenään, vaikka huomenta sanois. Älä SVK välitä ihan kaikista kommenteista..Sulla hyviä ja asiallisia juttua.:hatsoff:
Jätetääs tuo vanhan kommentoinnin vääntäminen, jos sellainen sopis.:thinking:
Hyvää suihinottopäivää kullekkin säädylle. Olkoot pussinne illan tullen kuivat 👄👅
Eiköhän se ole Paavon ja muiden poliisien asia sanoa mistä täällä saa puhua ja mistä ei. :mellow: Ihme touhuks menossa.
Oho tuli otettua sitten 11 tunnin nokoset
Entäs jos lipeää vasemmalle?
Sitten käy näin http://i.imgur.com/XMTgv3M.gif
No multa tuo huppu pääs häviämään, mutta enköhän saa uuden hankittua.
Meni ajat sitten jo. Höyrychat on muuttunut aika merkittävästi tässä viimeisen puolen vuoden aikana. Harvemmin näkyy enää niitä kiehtovia monen sivun debatteja aiheesta jos toisestakin. Ei nyt sillä ettäkö tuo aihe mitenkään hedelmällinen olisi ollut. Kai tämä sitten on lähempänä sitä chattia nykyään.
E: Perhanan sigelei kyykähtää nykyään akkumittarin kertoessa 20% vaikka paperilla vimmatusti putsailin. Pitänee sillä viinalla sutia kontaktit.
Pitäiskö pistää pystyyn toinen off topic -ketju, vain asiapitoista keskustelua maan ja taivaan väliltä?
Pistetään samalla kolmaskin, mutta siellä saa puhua vain mandariinikiinaa tai morsettaa.
Siirryin taas ribboniin, micro coil on niin 2014.
Näppärästi menny aamupäivä testaillessa sopivaa singlecoil katiska setuppia Arrowiin, sais tuosta vtr setistä kaverille evodia tykimmän tupakoinninlopetus laitoksen. Nyt viimeistään uskon että 200 meshi on ainoa mitä kannattaa edes kokeilla :D. Ei mee järkeen, että miten vitussa ihmiset saa jonkun 300 ja varsinkaan 400 pellin toimimaan, nuo ei vaan vikkaa vaikka mitä tekis ja 200 toimii suoriltaan ilman hieromista.
No ni. Pieni avautuminen..... siis miten ihmeessä voi olla morkkis,vaikka ei ole tehnyt mitään väärää? Ja miten vitussa pystyy pillamaan rahaa 700 euroa vuorokaudessa ostamatta käytännössä mitään? Ja mettästysseuran pillkkikisojen ei pitäisi olla lauantaina aamusta. kello ei oo ku vähän yli kaksi ja tää päivä menee niin puhtaasti kätöseen etei huonomaasta väliä. huoh.
Halpaa se on, kun rahalla selviää...
Piti käydä lähiössä shoppailemassa. Miehen kun ottaa mukaan niin kauhean kauan pitää kaupoilla luuhata.
Oli muuten viimenen kerta kun ulkoilutan Kanger Emow Megaa. Se perhana onnistuu kiertymään itsekseen taskussa auki ja vuotaa. Miten voi olla tuommonen. Onneksi oli vaan snake oilia eikä mitään hyvää.
Ootteko muuten kokeillu näitä Square Dropseja? Se tupakkamaku oli helvetin hyvää vaikkei tupakalta maistunutkaan ja tää backyard blenderikin lähti viikon hengittelyn jälkeen toimii. Hyvää shittiä.
Onko joku tupakkanaku, joka maistuisi tupakalta?
Ei oo vielä tullu vastaan, pari semmoita on jotka maistuu polttamattomalta tupakalta.
Polttamaton tupakkahan just olis hyvä. En ole kokeillut vielä House of liquidin sikarimakuja, mutta eihän se sikari kyllä muutenkaan ole hyvää. Piipputupakka olisi hyvää. Jopa niin houkuttelevaa, että hetken mietin juuri tänään piipun hommaamista. Mutta eihän se tällaiselle hektiselle parveketupakoijalke sovi. Pitäisi olla kannonnokka, jossa voisi poltella tuntikausia miettien syntyjä syviä.
Vai hetkinen, olikos se Havukka-ahon ajattelija.
Joku neste, jota velipoika toi tuliaisiksi Italiasta pari vuotta sitten maistui aivan kuin imeskelis sätkänröpöjä.
En kyllä merkkiä muista, mutta oli kuulemma 15€/10 ml pullo.
Koko pulju oli kuulemma muutenkin kuin parfyymikauppa, jossa homppelin oloinen vahaviiksi seuraa perässä ja työntelee sampleä naamalle tauotta.
Tuli saatanan nopeasti kylmä kun aurinko alko laskeen.
Ei tää vielä mikään kevät oo.
Etelässä ainakin on lämmin vielä kun t-paidassa voi terassilla käydä huuruilla
Tunti sitten pysty vielä, mutta heti kun lakkas paistamasta niin tippu nollaan.
Yöllä on pakkasta ja kuudesta lähtien kärtsää aurinko niin että naama palaa. Onneks kohta siirretään kellot, jonka jälkeen on vielä enemmän sekaisin. Parisen kuukautta. Mulla on hieman SAD eli seasonally affected disorder tjsp, mutta sekin tietysti väärinpäin eli kaamosmasennuksen vastapuoli.
Noniin. Kurssit pidetty ja mielestäni meni hyvin.:yeah:Kivaa oli puolin ja toisin.
näessie
Jaahas ja kotijoukkueet jyllää peleissä..:unsure: