http://i.imgur.com/tZVT88S.jpg
Printable View
Ei siinä muuten olis mitään jos kaunein olis sattunu olemaan vähän eksoottisempi plikka, mutta toihan näyttää joltain nenäapinalta :blink: MIKSI
Pikkanen pakkanen :D
Liite 29662
Tota ois kiva putsata aamulla et näkis minne ajaa :)
Liite 29663
Etsi kuvasta koira ;)
Liite 29690
Posti ulkoiluttaa vanhuksia :D
Liite 29693
^ Ei sitä tiiä miten on töröllään siitä huolimatta vaikka ensin näyttää että oisi merenelävät etäämmällä.
Hitto teidän juttuja[emoji38]
Jos Smoktech tekis partahöyliä, niin??? :D
Liite 29710
Tää on aika jännä juttu???
Liite 29711
Lukekaa jokaisen rivin ensimmäinen sana ylhäältä alaspäin
Camille needs a nerf
Taideteos. Vaikka melkö tökerö.
Sitä on kuunneltu Rick Astely:a? :cool: Nice
Olin jotain 15 vuotta ja tiesin että pitäisi viikonlopuksi ostaa kondoomeja, joten menin R kioskille niitä ostamaan.
Ujo poika kun olin niin odottelin kunnes kioski oli ihan tyhjä ennen kuin menin tiskille niitä ostamaan.
Asiaa ei myöskään auttanut että R kioskin tiskin takana oli taas se oikein kaunis ja upea nuori blondi isoilla rinnoilla josta olin usein haaveillut.
En tiedä näytinkö nuorelta tai viattomalta, mutta ostaessani kumeja nuori nainen kysyi minulta tiedänkö minä miten niitä käytetään? Vastasin että EN!
Hän aukaisi paketin, veti kondoomin esille ja veti sen peukalonsa päälle ja kysyi ymmärrätkö NYT?
Ilmeisesti näytin vieläkin aika tietämättömältä sillä hän katsoi ympärilleen ja vei minut kädestä takahuoneeseen missä hän riisuuntui täysin alasti ja kysyi tekeekö tämä minun vartalo sinut kiihottuneeksi? No tekihän se!
Hän kääntyi heti ympärin ja pyllisti peppua suuntaani nojaen jätskipakastimeen.
Hän kertoi minulle että laittaisin kumin päälle ja että ottaisin hänet nopeasti takaapäin sillä meillä ei ollut miten paljon aikaa tahansa. Asiakkaita voisi tulla koska tahansa.
No minähän vedin julpin auki, vedin kondoomin päälle ja otin hänet takaapäin siinä pakastimen päällä.
Nuorenahan se akti ei pitkään kestä joten aika nopeasti laukesin.
Kun vedin veitikkani ulos hän kyseli hiukan ihmeissään että onhan mulla varmasti vielä se kumi päällä.
No tietystihän minulla on sanoin ja näytin hänelle ylpeänä peukkuani missä kumi oli hienosti vedetty päälle... juuri niin kuin hän oli näyttänyt.
En saanut kuitenkaan enään panna häntä uudestaan. Olisikohan se ollut siksi että hänen mielestä laukesin niin nopeasti?
:D
Liite 29796
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2017...57471_uu.shtml
Lähetetty minun LG-K420 laitteesta Tapatalkilla