Käännä ku kerkiät/viittit/jaksat, en pääse koneelle tiiä koska seuraavan kerran :D
Printable View
En puhunu mistään sakemannien hydrauliikka-vilmeistä :)
Tuonne kaukoitään päin. Isot pojat kerto niin pakko olla totta.
Tuli eilen bourdainin ohjelmassa jännä juttu tosta majavan nahasta. Mihin sitä on myös käytetty... Aikoinaan jenkeissä tuhmat tytöt oli "karvattomia". Käyttivät majavannahkaa "peruukkina" alakerrassa [emoji33]
Ihme juttu mutta juuri näin taas sen jäniksen. Onkohan sillä joku putki päällä. Menomestoille päin oli menossa.
jasso, ennen oli asiat toisin, kuulostaa aika karseelta silti [emoji13] svk..sillä jänöllä on nyt jotain menossa..naisia taitaa jahdata [emoji1]
Jepa jee
Huomenna olisi miniäSSän syndet [emoji173]
Ennen kaikki oli toisin, karvoja nähny ku 80-luvulla viimex [emoji33]
Löys SVK joku pehmopupu sen pupun reitille... Nylkyttää ittensä hengiltä ja käyt aamulla poimimas raadon parempaan talteen. Riiputa päivä ja pusero pois ja pataan [emoji106]
jänis on ihan hyvää..faija metsästää ja muistan kun olin pieni niin se toi kerran jäniksen elävänä kotiin..se oli yön yli olkkarissa ja myöhemmin syötiin se..olen ollut pari krt kattomassa kun hirvi roikkuu ladossa pää alaspäin ja nyljetään.Faija yritti mua houkutella metsästys seuraan ja ampumaan trappia mut jotenkin se jäi, hyviä muistoja on kyllä.
joo onhan se..menin usein ampumaradalle katsomaan kun se harjoitteli ja voitti se SM-kisatkin 30 vuotta sitten..vieläkin ihaillaan berettaa asekaapissa vaikka ja autotallissa esitellään miten luoteja täytetään [emoji1]
Me bailataan porukalla ensi lauant. kaksosten 18v synttäreitä..menevät myöhemmin kamujensa kanssa jatkoille, en kuulemma saa mennä mukaan..mitä ihmettä [emoji16]
Uus Mad Max oli aika kova paketti. Toiminnan seassa oli just sopivasti juonta mukana, ja visuaalisesti hieno. 3D nyt ei sinänsä mitään lisä-arvoa tuolle tuonut, poislukien loppupuolen viimeisen kohtauksen viis viimestä sekuntia.
mä odotan näkeväni myös ton leffan! nuorena tuli katottua moneen kertaan Mel Gibsonin tähdittämät Mad Maxit..oli ne hyviä [emoji173]
Oon kyllä pian loman tarpeessa
Tai sitten tarvis nukkuu pari päivää putkeen [emoji13]
Huomenta! tänään on selkeesti into pinkeenä päivä, kovasti tekemistä mahti fiilis..ei mulla muuta [emoji133]
Eilen vitutti että pitää lähteä duunii mutta mikäs tässä, hyvät kelit ja hyviä hommia :) Nytte kahvia ja höyryä :esmoke:
Join 3 mukillista tummapaahtoa.
http://i.imgur.com/z8iKSAL.gif