Jaahas vai sellaista videoo:D.
Printable View
Ihan hyvä lyhyt revikka mutta olisin kaivannut syvällisempää juttua. Ehkä boksin aukaisu, liittimien esittely tms. Introsta en muuten tykännyt ollenkaan, ehkä vähän korni mutta tämä nyt on vain makuasia.
Pirun hyvä englanti sinulla. Todella selkeä ja hyvä ääntäminen sekä puhe oli mielestäni oikein sujuvaa. Itse en kykene noin selkeään puheeseen vaikka lähes päivittäin duunissa englantia käytänkin.
Samaa katsoin itsekkin että kylläpä kulkee tuo englanti oikeasti mallikkaasti :D Jatka vaan samaa rataa...
Onhan tuolla meren toisella puolella tullut asuttua useampaan otteeseen niin syytäkin englannin sujua ;) boxiahan nyt ei sinänsä saa auki kun pohjan jousen.. Ja liittimet piti käydä läpi mutta ne sitten tietenkin unohtui ja tuli huomattua vasta editoinnin jälkeen.. JA mun intro on paras ;)
E: kiitos katsomisesta ja kommenteista :)
Pöh.. Jos sen saa työkaluilla ilman väkivaltaa osiin, niin se on valmistajan puolelta tarkoitettu purettavaksi. :D
Epäilemättä siellä jo joku availee w-boxia, luulenpa että lopputulos on lähellä tätä: X-(
http://i.kinja-img.com/gawker-media/...wv2v4uhjpg.jpg
Se on sitten ihan oma häpee :D
Mä veikkaan että jos joskus joku ongelma tulisi, pistäsin mielummin viestiä Waparille ja pyytäisin jeesiä kun lähtisin/antaisin kenenkään purkaa tota.. Minäkin kyllä leikkinyt komponenttien kanssa ja muuta shaissea tietokonemaailmassa (Eli en ole kuitenkaan täysin poropeukalo blondi ämmä) mutta kun joku on kallisarvosta, ei tule otettua riskiä kun fiksumpikin vaihtoehto on kohtuu lähellä :)
No itehän rupesin repiin Kaiseria auki, kun aattelin muokata sen mekaaniseksi :facepalm: . Mietin kuitenkin vielä uudestaan 10 sekuntia, ja hyvä niin, pelkällä vilkasulla jo huomasi, mikä olisi mennyt pieleen. :lol:
Aivan aiheen vierestä mutta kesää odotellessa:
Maija's first trip paragliding - YouTube
Saisikohan tuolla yläilmoissa vapotella :D
Yhtiömme kiittää ja kuittaa. Vapottelu-ura loppuu tähän. Haluan sanoa kaikille joiden kanssa olen ystävystynyt ja joilta olen apua saanut: KIITOS http://keskustelu.vapers.fi/public/s...ault/smile.png Ilman näitä yhteisöjä tästä ei varmaan olisi tullut mitään.. Alkuperäinen tarkoitus oli lopettaa tupakointi vapottelulla mutta siitä tulikin harrastus.. Mukavia ihmisiä tavattu matkan varrella mutta koska game over laitteet on nyt koettu ja kiinnostus lopahtanut, päätin tehdä tälle stopin.
Hyvä fiilis, röökiin en palaa, KEEP CALM AND VAPE ON! <3
Onnitelut päätöksestä ja onnea jatkoon :thumbup:
Hyvin vedetty! Onnea jatkoon.