1.8ohm on passeli. Ite oon tehny 1.6ohm ja toimii hienosti.
Printable View
pitäisi käydä oikein mainiosti mekaaniseen. Jos tulee palanutta niin ei ole ainakaan ohmimäärästä johtuvaa.
Atoissa ei ole käytännön eroja. Yksilöitähän ne silti kaikki on. Kaksi evod-atoa samasta paketistakin voi toimia hyvinkin eri tavalla. Ihan sekaisin olen noita itsekin käyttänyt molemmissa laitteissa.
Kysynpä nyt kun tähän ketjuun eksyin. Onko protankissa muuta eroa evodiin kuin nestetilavuus ja helvetin hyvä ulkonäkö?
Lasitankki ja löysempi imuvastus. Minun mielestä parempi kuin Evod.
tankin kokoeron vuoksi ne kyllä käyttäytyvät hyvinkin eri tavalla. Alipaine on erilainen, ja Pro Tankissa nesteellä on pidempi matka coililta ylös joten höyry tulee viileämpänä. Itselläni eVodit on olleet huomattavasti toimintavarmempia kuin Pro Tankit. Kokemukset varmasti kuitenkin vaihtelevat paljonkin höyryttelytavasta, maanantaiatoista, käytetystä nesteitä, ja kuu-ukon takamuksen asennoista johtuen.
Kanger MINI ProTank clearomisaattori bottom coil 2,5ohm lasiputkella UUTUUS
Kohta saatavilla... Toivottavasti toimivat yhtä hyvin kuin EVODit mutta kestävät kaikki nesteet.
näin se vaan menee. Mulla on jotain 10 evodia jatkuvassa kierrossa (en jaksa pestä noita eli joka maulle oltava omansa:), yhdestä neljään vaihtoatoa ajellut läpi kullakin ja aina on kaikki pelanneet paremmin kuin kumpikaan noista Pro Tankeista. Vaikka eipä noita Pro Tankkejakaan kovin ongelmallisiksi voi väittää, ainakaan joihinkin CE- tai Kangerin (M)T2/3-clearoihin verrattuna.
Kangerin atopäiden boksi on kaikille atopäille sama ja paketin kyljestä on ruksattu mitä atopäitä laatikko sisältää. Viimeisimmän lähetyksen bokseissa oli ProTankin osalta seuraavat vaihtoehdot:
MEGA ProTank,
Protank,
Mini ProTank (510) ja
Mini ProTank (eGo) Liite 7460
Mega???
Onkohan tuo nyt se Alban kauppaama 5 ml jätti?
Skippaan megan suoriltaan ja jään odottamaan ultraa..
minä jään odottelemaan sitä SUPER PRO TANK ADJUSTABLE KIT MAX-versiota mihin voi vaihtaa erikokoisia lasiputkia tilanteen mukaan.
Tänään kipitin nikotiinittomalta poistamaan protankin. Kotiin, tankki täyteen, höyryt, putki lipeää lattialle, tankki paskana. Ei ole nää lasitankit mun juttu. Jos joku on vielä alacappiä vailla ni täältä saa kun laitta osotetietoja. Todella maukkaat höyryt se kyllä tarjos sen 5min ku oli ehjänä.
Tuli sit just tällainenkin tilattua kokeeksi.. Toivottavasti skulaisi hyvin!
Perkele. Katkaisin jo toisen protankin kierteen ja kännissä hukkasin tankki osan.
Viimeistä protankkia viedään, uusia en enää tilaa.
Hyvä tankki, mutta ei kestä kyllä ollenkaan kaltaiseni action manin mukana.
Tilasin peleonilta taas repullisen bogeja, pari twistiä ja jotain CEX clearoja.
Back to basics. Kaivelin myös tuskissani vanhan Oddyn kaapista ja sehän jopa toimii jostain syystä.
Olen nyt imenyt kahta Protankkia 2 kuukautta joka päivä, ja nestettä höyrystänyt suunnilleen 1 - 2 milliä/tankki päivässä. Mitään ongelmia niiden kanssa ei ole ollut, eli Protank on hellvetin hyvä laite. Ainoa huono puoli mitä mieleen tulee on se, että sen todellakin saa rikottua liian helposti. Niitä pitää vain yrittää käsitellä äärimmäisen kevyesti ja varoen, mutta silti voi vahinko iskeä.
Minun mielestäni Protankissa toimii valmis-atoista parhaiten 2,5 ohmin atot, melko pienillä volteilla, 3,9 v on hyvä. Eli aivan Kangerin omien suositusten alarajoilla. Höyryä tulee silti hyvin, se on sakeaa ja maku tulee vahvemmin esiin. Näin ainakin PG/VG suhde 50/50 nesteillä, joihin lisätty makuja 5 - 15 %.
Saattaa olla, että vielä joku päivä tilaan kanthalia ja silicaa, ja kokeilen jopa 3 ohmin vastusta. Tai väsään huvin vuoksi itse niitä 2,5 ohmisia. Olisiko atoja tehneillä suosituksia langoista? Olisiko esim. Puffin valikoimista löytyvät 3 mm punottu silica, ja kanthal A-1 43,8 ohm/m sopivia tähän suunnitelmaan?
Sopiikos Evodin atopäät tähän pro tankkiin?
Vastataan nyt kuitenkin, eli sopii.
Muutamaa Evodin päätä kokeillu protankkiin ja yhteen vaihdoin sen protankin atossa olevan pitemmän putken, muuta eroa ei näissä noin silmämääräisesti olekaan,
jopa M/T3/s atoissa ei näyttäisi olevan eroja, uudempia protankin atopäitä ja T3s atopäitä tilasin samalla kertaa ja kas kumma samanlaisia tuli vai eri hinta :(
T3S:ään ei sovi Evodin/Pro Tankin atopäät vaikka identtisiltä näyttävätkin. Se levein heltta on karvan eri kokoinen, joten T3S ei ruuvaudu kiinni asti noilla muilla ytimillä.
Ja taas uutta Protankia :D
Kanger Protank-2 clearomizer ? KangerTech
http://cdn.shopify.com/s/files/1/015...rande.jpg?3370
Sentään voi käyttää omaa driptippiä.
Mikäs kokoinen tää protankki on lähinna kiinnostaa pituus?
7cm give or take milli tai pari.
Jesh kiitokset tiedosta....
"Ja taas uutta Protankia :D"
..Näitähän nyt tulee! :D
En oo tosin yhtää omaa paskonu,mut ilmeisesti jotenki vahvempi (base),vaihdettava lasi,liimavapaa,samat atot käy,ja oma tippi.. mjoo o,kyl tälläsen joutunee aikanaan hoitamaan..
Tekis nyt viel 22mm halkasialtaa ja vähän lyhyemmän.
Pieni pettymys toi yläcapin muotoilu, mutta muuten varmaan ihan pätevä. Sikälimikäli tostakin voi ton tiivisteen poistaa, koska kuumemmilla setupeilla varmaan maistuu kakalle kuten v1. Plussaa myös tosta purettavuudesta, joka helpottaa elämää puhdistuksen osalta melko paljon
Kopio markkinoil aikasemmin kuin aito. Kyl näit vastaavii alkaa olla joka lähtöö. DBOX Puritank
Itse olen nyt tätä pro tankkia hivelöinyt muutaman päivän, pakko sanoa että petyin hiukan, kurlaa välillä, välillä dryhittiä ja ei uskalla antaa kuin 7w tai alkaa kurlaus ja dryhititys. Neste on 30/70 pg/vg. Toisen makuvikeistä otin pois, toisen kun otti pois, heitti nesteet suuhun. Mikä voisi auttaa, vai atopää muuten vaan sökö. Laite itsessään oli muuten hyvässä kunnossa, paitsi vähän vino ja lasi oli säröillä alhaalta.
Jätä ne makuwikit rauhaan ja poista se kumikuppi niiden päältä.
Toiminut hyvin 10+ watilla eikä kurlaa yhtä helposti, koska tupsua löytyy reiästä.
Onko joku jo ehtinyt microcoilia tähän kokeilemaan?
Onko kukaan tehnyt meshistä?
Joo, mutta ei ole oikein meshille tämä hyvä, helposti löi kurlaten.
Voisi toki tilkitä silicalla, mutta melkeinpä ostaisin meshille meshiaton, hintaero ei enää päätä huimaa.
Joo kyl tääkin lähtis ihan viralliset mesh-aton puolelle, koska protank ei niissä keimeissä tarjoa juuri mitään erityistä
Juuri meinasin illalla yrittää meshillä tehdä setupin. Hmm
Yritän silti katotaan mitä tulee
Kyllä siitä se gennyn oivallinen maku irtoaa, mutta toi wikkaus tosiaan ongelmallinen.