4 kaveria ja emännän pikkusisko käännytetty. 3 on vielä työn alla..:D
Printable View
4 kaveria ja emännän pikkusisko käännytetty. 3 on vielä työn alla..:D
Velipoika pistänyt viestiä ja soitellut kahdessa päivässä kuukauden kiintiön verran.
Ohjastin tietenkin finnvapeen
Aspiren Atlantis ja Aspiren sub -akku + ~100 ml nesteitä lähti matkaan.
Kannatti aikanaan finnvapelta hankitut, omat ensimmäiset evodit windereineen lyödä broidille kouraan. Niin kauan kuin kovia nähneet akut on kestäny, on pysynyt mallut piilossa. :thumbup:
Yhen kaverin olen saanut käännytettyä vapottelun maailmaan.
Kaksi saatu siirrettyä täysin höyryyn, yksi sekakäyttäjäksi ja yksi arpoo tokaa vuotta siirtymistä, kai se siitä vielä. Eipä muuten montaakaan tupakoivaa tuttua enää ole jäljellä. Varmaan myös käännytetty lukuisia kadullatallaajia, jotka ovat katselleet haltioissaan massiivisia pilviäni ja tuumineet, että haluavat olla yhtä cooleja ja seksikkäitä, ja lähteneet googlettamaan aihetta.
Bändikaverit on pikkuhiljaa alkaneet tiedustelemaan näistä sähkötupakkihommista. Viimeksi silloin ku uudet tupakkikorotukset tuli ilmi. Pari työkaveria on käännytetty! :thumbsup:
Emännän velipoika haki minulta varalaitteen varalaitteen ja loput tupakkimaut, eli +1 :thumbsup:
Nyt tullut ohimennen käännytettyä 2 kaveria ja töistä pari henkilöä. Yksi pariskunta vissiin kohta kyselee mitä kannattaa hommailla. Prkl joutuu olemaan vaan auttavana tukena nyt, mutta kyllähän tuota jaksaa. Kellekkään en ole tyrkyttäny tai pitäny mitään valistus puhetta. Kai se vaan kerää huomiota kun puhaltelee isoja cumuluksia dripperillä :D.
Ompahan saanu myytyä kaikki käytössä vähemmälle jääneet laitteet tosi näppärästi.
Muijan sain "käännytettyä" aika pian aloitettuani höyryttelyn itse ja on tuo aiemmin minuakin pahempi korsteeni pysynyt nyt sähkössä. Kaveri teki jo aiemmin varauksen, että kun multa lähtee istick kiertoon niin hän haluaa ostaa sen.
Töissäkin on ollut jonkinlaista kiinnostusta mutta ei ainakaan vielä laitehankintoja.
Yhden kaverin sain käännytettyä aikanaan ego-akun voimalla. Myöhemmin kaveri innostu toden teolla ja nykyään löytyy jo subtankkia ja kunnon watti-modia.
Pikkuveljen ja velipuolen.Töissä ei oikeen kannatusta muilta tupakoitsijoilta ole saanut.Hintti bongeista ja muusta tämmösestä paskasta kyllä saa kuulla mutta nämä ketkä ei polta on ollut tyytyväisiä koska koneet ei haise enään mun jäljiltä.
Vasta parin viikon ura takana ja nyt jo oma äiti ja sisko käännytettyinä, toivottavasti myös pysyvät! Äitikin sellaiset 60 vuotta kärhenny askin päivässä... Mahtavaa jos pääsee eroon! Sisko sai vasta laitteet, nesteitä vielä odottelee, harmi kun on niin kaukana etten pääse kädestä pitäen opastamaan, toivottavasti ei alkuhankaluuksiin kaadu innostus.
Tänään todennäköisesti yhden
Laitoin äitille tuon oman pari viikkoa vanhan Vision Spinnerin (1300mAh) ja siihen pari Aspiren et-s bvc clearoo. Siskolle tilattiin Spinner II, siinä on 1600 mAh ja lisäks varottelee akun loppumisesta (mitä tuo eka versio ei tee..). Noilla se on nyt hyvin muutaman päivän pärjäilly ja osaa täytellä tankkiakin itsenäisesti. Suosittelen!
Jaa täältä se isoveikkakin löytyy :lol: Yllättäviä piirteitä tulee välillä esiin kun ei kuitenkaan mikään forum warrior mun tietääkseni ole koskaan ollut. Mutta taisi olla huono testi työkaverille kun halusi maistaa ja 80w oli tehoja niin vähän alkoi yskimään :D Tiputin sitten 30w niin sai jo yskimättäkin savut mut ei tietoa mitä tuumasi kun sil oli kiire lomalle ^^
Tänä päivänä, vajaa kaksi vuotta mun höyryttelyä katottuaan avopuolisoni sanoi:
"Tilataan mullekkin tuo sähkötupakka"
:D
Emännän sain käännytettyä :thumbsup:
yhteensä käännytetty noin 7 ihmistä, joista 3 on päässyt nikotiinista kokonaan eroon :yeah:
Pikku hiljaa kaverit kiinnostuu, pari eVic-vt kittiä on tehnyt omistajat tyytyväisiksi:thumbup:
Yhden kaverin sain käännytettyä istick 20w ja subtankilla.
Yksi taisi kääntyä. Vei janojuomien jälkeen multa istick40w + nautiluksen, pari atopäätä ja liudan vanhoja valmisnesteitä.
1, 5 viikkoa vapotellut sillä kombolla ja sanoi että työkaverille pitäisi hommata samanlainen kun oli kokeillut ensin häneltä.
ite noin 5kk höyrytellyt ja 3 kaveria käännytetty vieläkun sais emännänkin käännytettyä niin oisin tyytyväinen (valittaa kun haisee ja itse vetää lm:n punasta:wheee:) :D
Pikkubroidin saan toivottavasti käännytettyä jouluna. Meinasin hankkia sille lahjaksi Joyetechin EGO One VT:n Urdun suosituksesta ja muutama erilainen itse sekoiteltu neste kylkiäisiksi. On se kerran aikaisemmin kokeillut höyryttyelyä, jostain syystä ei vaan jäänyt tavaksi. Toivottavasti tällä kertaa onnistuu nyt kun isoveikkakin on alkanut höyryttelemään. :D
3 kaveria saanut koukutettua tähän "harrastukseen". Maaliskuussa jäi itseltä analoginen pois.
Pikkuveli pääsi ego c4 laitteilla jotka toissavuonna hommattiin irti röökistä. Nyt on lopettanut myös höyryttelyn. Mukavata moinen.
3 kaveria ja neljä firman asiakasta "käännytetty" lokakuun 2013 jälkeen :)
olen 2 vuoden aikana käännyttänyt 17 ihmistä, että mikäli joku näkee hämeenlinnan suunnalla joukon vapottajia huutamassa rivoja oikulkijoile.
Niin se on minun aikaan saannoksia
pari kaverii on saatu irti tupakasta ja yksi nuuskasta, hyvin on höyryttely kelvannu. :)
Tais olla jotain kolme tällä hetkellä. Tuorein käännytys tapahtu just eilen kun myin vanhan aspiren modin ja tankin kaverille uuden tieltä. Tuntu tykkäävän höyryttelystä ja kuulemma tupakki maistuu aika järkyttävälle jo päivän erossaolon jälkeen.. :lol:
Siskon miehen käännytin kerran, mutta se perkele palasi analogisiin. X-( Yhden entisen luokkakaverin kanssa sain käännytettyä, mutta sekin perkele palasi analogisiin. X-( Nyt lupasin frendille lähettää testiin jonkun laitteen kun se ei ole koskaan kokeillut muuta kuin niitä röökin näkösiä/kokosia. Tein sille magmaan 1 ohmin sinkun ja virtaa saa ksd ministä. Mehuja tein 6 putelia eri makuja eri vahvuuksilla ja täytyy vielä kaapista kaivella itselle liian vahvoja mukaan pakettiin. Oli muuten vaikea päättää mitä makuja laittaa kun tiivareita on se +100kpl kaapissa :). Toivottavasti käännytys onnistuu tällä kertaa lopullisesti.
Kaksi työtoveria olen saanut vaihtamaan sähköiseen. Toinen kyllä vetelee analogista ohella...Kaveripiiristä kolme siirtynyt sähköiseen ja sillä tiellä pysyneet :)
Oma puoliso. Muilla ei väliä :thumbup:
4 ihmistä lähipiiristä oon saanut käännytettyä täysin sähköön pari olis vielä tuloillaa.
4 tällähetkellä :) tai no kolme täysin ja yksi houkuteltu takaisin paremmilla vehkeillä.
4 on tullu käännytettyä tosin yksi niistä jo lopetti höyryttelynkin :)
Lähetetty minun HUAWEI MT1-U06 laitteesta Tapatalkilla
3 kaveria käännytetty ja kovasti yritän käännyttää lisää :)
2 kaveria saanu mukaan vapottelun maailmaan ja nyt toinen niistä on saanut mut rebuildable maailmaan :D Höyrytelly oon jo pidempään, mutta laiskana ei oo jaksanu rebuildableihin koskea. Kohta pitäisi ekat rda:t tulla postiin ja innostus on kova :)
Yksi käännytetty epäsuorasti. Kai höyryttelyni näytti sen mielestä niin coolilta, että vaihtoi körssit pysyvästi vapeen. Pronssisen hengenpelastusmitalin saaminen tuntuu varmaan tältä.
Tässä ketjussa 2011 kommentoin jotta viisi, niin se aika kuluu ja käännyttyjäkin on lukuisia, mitä olen seurannut niin aikas moni on siirtynyt takaisin röökiin. Noin jotenkin het kun opastaa kaverin s-höyrihin voi aistia sen pysyykö vehkeissä vai sortuuko takaisin tupakkaan, höyryttely vaatii hiukan enemmän paneutumista ja varautumista että vehkeet toimii parin viikon päästäkin ja on nesteitä, tupakkaa saa joka kioskista joten siihen nyt on vaan niin helppo palata jos pikkasenkin s-höyryt kangertaa. Eli se monelle röökaajalle on vaikeata kun pitää olla varavehkeen varavehjeskin, röökiaskin kun voi tyhjän rutistaa ja hakea kiskalta uuden.