Aikalailla vuotamaton vehjes, zekkaa Ahen mainio raportti päiväkirjan puolelta ;)
Printable View
Aikalailla vuotamaton vehjes, zekkaa Ahen mainio raportti päiväkirjan puolelta ;)
Tänks :) Vaikuttaa juuri sellaiselta mitä olen etsinytkin. Taitaapi olla Pink Mulella käynnin paikka.
Helvetin hyvä tuo Ahen päiväkirja, nyt vasta törmäsin siihen. Hyvät kuvat ja yksityiskohtaista asiatekstiä.
Viimeaikaisten härväysten perusteella mulle sopii Protank 1 ja egotikku...
Perkele oot kyllä oikeessa, siinä on ainakin kolme liikkuvaa osaa, eli 2 liikaa :D
Onnistuin vetään Kaiffarin setupin (?????) vituiksi 2 kertaa peräkkäin ja itkin itseni sikiöasennossa uneen... Kraken sentään toimii.
Tuossa on nyt jokunen aika tullut haaveiltua bf-99 atosta ja melkein olin jopa kloonia tilaamassa (aitoja ei löytyny kuin mallia out of stock :D), mutta aikani arvosteluja luettuani tulin siihen tulokseen että ei omassa käytössä kestä se keraaminen pinnoite. Joku kovaa iskevä ja mielellään "vuotamaton" genny olisi 22mm koossa tarve saada kulkemaan mukana. Jotta ei kaikki ehdotuksen olisi mistereitä, niin 510 liitin ja mielellän alle 50mm korkeutta olisivat vaatimuksia ja dual coil toki.
Löytyykö noihin specseihin mitään markkinoilta? Arrown 22mm ois toki ihana, koska tuo oma 17mm on ollu luottopeli, mutta eihän noita mistään enään saa.
Eli auttakee!
Päivää! Mekaanisiin ja rakennettaviin siirtymässä, niin mitä dripperiä suosittelisitte? joku johon saa väännettyä 2 coilia tai enemmän. Ei haittaa vaikka setupin teko hankalaa, aina sen oppii :D laitteena Nemesis. Myös rakennettavaa tankkia saa ehdottaa kaveriksi dripperille :) plussaa jos saa helpolla hyvi puskee höyryä! :D
Kiitos ehdotuksista :) Magmaa olen katellutki että jos sen tilais. Onkos muilla hyviä ideoita mitä laittas tilaukseen? :)
Magma on kyllä suositeltava dripperi aina alottelijasta kokeneempaankin, ja jos siihen joskus kyllästyy niin ostajia löytyy varmasti. Erittäin luotettava YLLÄTTÄVÄN monipuolinen ja toimiva dripperi.
Tankista uskaltaisin suositella joko Orchid:ia tai sitten vaikka Aga-T7. Orchid helppo setupoida (dual coil) , Aga 7 taas omasta mielestä maukkaampi ja enemmän tyylejä setupeille (myöskin Dual).. Mutta imee pumpulia 500g per setuppi ja horasee nestettä kuin dripperi (tosin taitaa 3milliä olla jo pelkissä pumpuleissa).
Itel oli ekana Kaiffari, sitten orchid ja nyt on seuraavan kuukauden vähintään GAME OVER tankkina t7..Kunnes haluan jotain uutta :)
Nämä siis melko nyypän vinkkejä :)
Kiitos vinkeistä! Kyllä se sitten magma lähtee tilaukseen :)
Expromizer vai Erlprinz? :thinking:
Molemmat? :)
Expromizer, siihen kun saa kaikkea kivaa, lasitankkeja, nanokittejä ja isomman nestetilavuuden.
Vertailujen perusteella lähti ft:ltä tilaukseen veritas rosterina ja xxix täyskuparisena. Saa nähä minkä säädön tarttee että saa pelaa hybrimeiningillä ilman että menee oikoseen. Sitte oikeestaan seuraava hankinta on aidot kamat kun tästä rikastuu...
Piru vie on tämä Manta perkeleen hyvä makusteludripperi. Maku on vähintäänkin Magman veroinen, mutta tätä ei saa normaalikäytössä vuotamaan millään.
Olen hankkimassa ensimmäistä dripperiäni nyt tuossa kuun vaihteessa. Tällä hetkellä mitä itse tutkiskellut olen ruvennut kallistumaan vahvasti Magman puoleen. Olisiko jotain muita hyviä vaihtoehtoja? Tosiaan ensimmäinen rba eli tarvitsisi olla melkosen helppo setupoida. Haussa on pääasiassa maku, ei niinkään mitkään megapilvet. Sillä ei niinkään ole merkitystä onko klooni vai aito, kunhan saa helposti ja nopeasti tilattua(eli ei ft:tä :D). Kiitos vinkeistä.
Magma on hyvä laitos drippailun kokeilemiseen/aloittamiseen, helppo setupoida singlenä/dualina. Iilmavastuksen saa säädettuä tarpeeksi tiukalle jos haluaa perinteisesti mouth-to-lung tyylillä höyryttää mutta silti saa säädettyä sen verran aukikin että lung pullitkin onnistuvat.
Toinen hyvä makustelu dripperi on origen mutta sen on vähäsen hankalampisetupoida.
Puffilta löytyvä Zenith v2 klooni on kanssa ihan jees. Ilmansäätö täysille niin onnistuu myös lung hitit
Oiskohan tuo tobecon versio Dogesta mistää kotoisin ?
Yleensä tobecon tuotteet on ollu toimivia laitoksia. Ajattelin itsellekin tilauksen laittaa dogesta.
Nyt on lopullisesti mennyt hermot clearomisaattoreihin. Vaikka hyviä ovatkin niin tuppaavat vuotamaan ja kurlaamaan liian usein ja silloin kun ei pitäisi.
Olen päättänyt hommata pari RBA vehjettä, aluksi vaikka kiinasta jotain kopiota että näkee millaisia ovat. Ei saa vuotaa ollenkaan vaikka kuinka heiluttelisi, ei kurlata ja hyvä olisi jos setuppiin ei tarvitse kauheasti nähdä vaivaa. Kayfunit ilmeisesti sopivat tarkoituksiini loistavasti? Onko muita ehdotuksia?
Aitoa Kaiffaria käytettynä liikkuu täällä myyntiosastolla suht edukkaasti, suunnilleen samaan hintaan kuin laadukkaammat kloonit. Ei kannata sotkeentua ehkä niihin ihan edullisimpiin klooneihin ainakaan, tuppaa tarvimaan tuunausta ja aina vähän arpapeliä se laatu.
Lemo/Lemo Dropille ääni täältäkin, itse tilasin just toisen Lemon, vaikka on noita "parempiakin" rebuleita putken nokassa käynyt.
Mitäs keuhkoimailuun hyviä kaiffarityylisiä tankkiatoja (ei klooneja) on? Isoherra kiinnostaisi mutta saatavuus on lähes nolla ja hintakin melko maukas.
Eleaf lemo? Ei itellä kokemusta mutta tietääkseni imun saa todella löysäksi. Harmi vain että on halkasijaltaan 23mm.
Kiitos, mutta 23 mm ei sovi laitteistooni. 22 mm tai mörkö hakusessa (jahka rahaa on enempi).
Jos nyt tarvii nopeasti kotimaasta saada, niin AGA T5 on soiva peli.
Ensimmäinen tankki, jonka voi laittaa heti täyteen mukanatulleilla coileilla & wikillä.
Billow ?
Kiirettä ei ole, rahatilanne paranee vasta vähän ennen joulua. Täytyypä funtsia noiden kolmen väliltä jos jonkun noista saisi jostain järkevästi (viikon toimitusajalla).
Kyllä mä nyt coileja osaan vääntää :)
Nyt kun sain tuon Atlantiksen näppeihin, niin alkoi kiinnostamaan löytyykö markkinoilta yhtä ilmavia mesh -vermeitä ~5ml tilavuudella. Möröt ei käy.
SQuape R voisi olla hyvä vaihtoehto. Ilmavirtauksen säätö 0,9mm-3,1mm. Tarvittaessa todella löysä imu.
SQuape R(eloaded) - Rebuildable Atomizer - InTaste
Saapuivat eilen. Kävin kontaktipinnat kiillotuslaikalla läpi ja veritaksen plussapostin sain säädettyä hybridicapille toimivaksi vähän vasaraa näyttämällä. Toimii ihan ok, muttei tähän mennessä mitään tajunnan räjäyttävää tarjonnut vs. ft:n tobh klooni + paps gp klooni messinkisenä. Veritakseen toki ihan erilainen setuppi, joten kokemus parantunee kun setupit alkaa olemaan tuohon sopivampia. Dualmicrocoilina siis mennään...