sx-minitkin mahtaa kestää pl. maalipinnoite.
Printable View
sx-minitkin mahtaa kestää pl. maalipinnoite.
No joo, ehkä vähän jyrkästi muotoilin, pikemminkin kokolailla paska yksilö. Kyllähän se vankka laite on ja vakuuttaa jos kestää paljunkin.
Luulen, että minulla oli sinne päässyt kosteutta ja erinäisiä rakennushommissa irtoavia hiukkasia, jotka sitten ajan kanssa tuhosivat piirin. Ensimmäinen oire oli näytön kääntyminen ylösalaisin ja vilkkuminen?
Mulla on nyt ollu kolmisen viikkoa käytössä kyseinen laite ja olen erittäin tyytyväinen hankintaan.
Käteen sopiva ja jämäkkä, tulitusnappi ei kilise ja heilu. En ole vielä päivittäny ohjelmistoversiota kun ei ole ollu tarvetta.
Versio 3.00 näkyy olevan.
Tankkina on Smokin TCT clearo 0.15 ohmin nikkeliatolla. Tankki istuu täydellisesti cuboidin nokkaan.
Nyt ajattelin vaihtaa aton ja kysyisinki teiltä millä asetuksella kuuluis höyrytellä kun vaihdan tankkiin Smokin VCT Pro 0.6 ohmin aton? TEMPss316 vai power-asetuksella?
Ettet olisi survonut liittimen o-rengasta paskaksi Smokin hervottomalla qllilla...siis liittimellä?
Bannit itseironisista siguista.
En, ja toimaa muilla atoilla, sekä nyt kun Cuboid on saanut levätä vuorokauden toimaa myös tfv8, outo tapaus.
Uusin päivitys näyttää saapuneen Cuboidiin.
Software download - Joyetech
En oikein käsittäny mitä hyötyä tuosta esilämmittelystä on? Testasin ja se tuntui ihan arseelta..
Mulla ei ollu aiempaa päivitystä softaan niin tuossa uudessa ei vissiin tullut tuota peliä? En ainakaan sitä mitenkään löytänyt, tarkoittaneeko tämä että pitäs ekka päivittää vanhempi versio ja sitten vasta tuo uudempi. Jos näin niin eivät kyllä osaa oikein hommiaan tuo Joyetechin porukka.
Preheat toiminto lähinnä hyödyksi silloin kun lankana twistattuja ym paksuja naruja. Eli kun asetetaan preheat esim. 120 wattiin ja preheat aika 0.20 sekunttiin niin modi antaa tuon ajan nuo pyydetyt ja palaa sitten antamaan asetettua wattimäärää. Hyöty tuossa on siinä ettei tarvitse odotella coilien lämpiämistä. Olen käyttänyt Smok tfv8:sia ainoastaan Sigelein 213w modilla tuon preheat toiminnon takia, toimii siinä loistavasti. Täytyy nyt kokeilla miten pelittää tässä Cuboidissa tuo preheat, sais tällekin modille käyttöä.
Kun löytää oikean suhteen preheatin ja "normi"tehojen suhteen toiminto on helvetin hyvä. Esim. preheat 120w/0.20 sek ja normiteho 90w jne jne
Preheattia olenkin vähän odotellut vaikkei tästä ominaisuudesta ole ennestään kokemusta. Tulipa äkkiä asennettua päivitys! Ens meinas olla ongelmia vaihtaa moodeja, ei millää meinannu ottaa kolmea klikkausta! Ny seki toimii, klikkailin kai liian nopeesti...
Griffin 25 Cuboidin perässä, 0,2mm/0,5mm Claptonia / 0,27ohm / 0,5sek 80W / 55W. Hyvin pöhisee!
Jep, päivitys ladattu ja preheattikin testattu, toimii hienosti.
Muitakin modeja tuli päiviteltyä samalla tuossa kun oikein pöytäkoneen avasin, viimeksi vissiin viime talvena oli auki:laugh:
Uusi päivitys ladattu ja testattu. Preheat toimi, näytöltä ei juuri mitään näkyny. Takaisin edelliseen versioon alle tunnin vääntämisen jälkeen.
Ps. Game modea en löytänyt enää:crying:
.
Seuraavaksi tahdon cuboidiin afterburnerin.... [emoji43]
Onko muilla ollut samaa ongelmaa cuboidin kanssa - pari kk vanha vehje ei enää tunnista atoa. Vanhalla firmiksellä oli "no atomizer found", nyt "low atomizer".
Välillä samoja ongelmia. Plussan ronkkiminen auttaa. 510-liitin ei oo niin häävi tässä modissa.
Cuboidissa on vähä surkee 510. Samaa liitintä käyttää wismec, joyetech ja eleaf. Niis kaikissa on samoja vaivoja. Omassa räxässä oli noita no atomizer found ongelmia ja siihen tepsi et putsasin liittimen alkoholilla ja topsilla. Alko pelittää hyvin sen jälkeen. Voi olla niinki huono säkä et jos oot liian voimalla aton vääntäny pohjaan et liitin on hajonnu. Omassa cuboidissa ei kyl oo ollu mitään ongelmia ton suhteen.
Ei oo kyl ollu liittimen kans mitään muuta ongelmaa kuin se että on vähän vinossa. Saattaa kyl hieman auttaa asiaa, että on kokoajan sama starre kiinni, ruuvaan irti vain satunnaisen puhdistuksen ajaks (n kerran /2kk)
Kattelin vähän, että tuohon voi olla pikkasen vaikeampi vaihtaa tuo 510-liitin, kuin esim RX2/3:een, kun se on tuollaisen metallimötikän pohjalla. Lisäksi siinä vieressä on tuollainen ruuvin kiinnityspaikka, joten siltä kohdalta ei oikein voi jyrsiä metallia pois. Uuden liittimen kiinnitysmutterille kun pitäis saada tilaa jollain konstilla.
Itellä ei ole kyseistä laitetta. Tuo kuva on kuvakaappaus youtube-videosta:
Liite 28801
Heh, ketjua lukematta hommasin relöö-kokoelman kaveriksi kuboidin, kun rupesi menemään hermo tuon "no atomizer found" "atomizer low" ja "atomizer short" ilmoitusten kanssa.
Elämä on välillä paskaa, mutta onneks se loppuu...
Mulla on ollu cuboidis atomizer shorttia vähä joka setupin kans. Päivitin nyt eilen uusimman firmiksen, niin näkee jotta auttoiko.
Ja minähän en oo sitä setuppia oikariin laittanu jotta siitä ei oo kii...
Kosketushäikkää liittimellä noi tuntuis olevan kun pieni räplääminen auttaa, ei vaan kiinnostais räplätä yhtään ylimäärästä näiden kanssa.
Täytyy kokeilla piipparilla vielä nuo kontaktit. Youtubessa oli vähän kahta ohjetta tuohon "no atomizer vaivaan" - puhdistelu ja sitten ihan uudelleenjuottaminen. Katsotaan, josko tästä saisi vielä kalun...
Se on fifty-fifty et onko paska liitin vai ei. Ongelmana nois liittimis on tuotannon epätasaisuus. Osa on hyviä ja osa ei. Itellä cuboidis toimii mallikkaasti. Rx-200s oli no atomizer ongelmaa mut putsaamisen jälkeen toiminu hyvin (nyt jo 4 kk) Rx 2/3 ihan hyvin toistaiseksi ja kaikki eleafit mallikkaasti. Perussääntönä on ettei kannata runtata atoa voimalla jos se ei kiltisti mee pohjaan. Prikka siis väliin.
Mulla on sitten varmaan ollut pelkästään huonoa tuuria kun kolmella laitteella ollut samaa vaivaa heti pakasta otettuna, enkä junttaile atoja kiinni jne.
Vitosella saa vitosen tavaran, kiinalaiselta viis.
Sit se on huonoa tuuria. Mut tottahan se et halvalla ei hyvää saa. Jos hyvän haluu ni joutuu maksaa. Sääli sinänsä. Luulis et toi liittimen päivitys ei ois valmistajalle mikää hirvee rahallinen hanke. Mut nii kauan ku tavara myy ni ei ne päivitä vaikka on sitä visii ainaki wismeciltä pyydetty jo ekasta rellusta lähtien.
.
Aijaa. Tota en tiennykkää. Toi on kyl oikeesti ihan hillitöntä kusetusta ottaen huomioon modin hillittömän hinnan. Maksaa edelleen vissii enemmän ku triade ja siin on erinomainen liitin.
Ei mulla ainakaan ole ollut uudempien istickkien tai rellujen liittimien kanssa ongelmia. Oliko se nyt 30w istick josta liitin meni vituiksi.
Sanos muuta. Toi on kyl jotai sellaista mitä ei voi ku rakastaa. Toimii ku unelma ja kaikki on huippulaatua. Takakansikin on sata kertaa parempi ku relluis. Eikä toi reilu 100e oo yhtään paha hinta noi hyvästä modista. Nyt sit odotellaan triade 250w ilmaantumista myyntiin :D
.