Jos jääkaapin sisältö on täynnä kaljaa uskoisin että sisällön jakaja voi löytyä lähikuppilasta varsin helpostikin näin sunnuntai iltapäivänä :D
Printable View
Pelottavaa :(
Kai sitä täytyy tänne ilmottautua kanssa. Ei taida paljon nuoria naisia liikkua täällä foorumilla tai ylipäätänsä vapotella. Vai olenko väärässä?
Kampasin hiukset (!), ajoin parran (!!), laitoin dödöä ja puhtaat vaatteet (!!!!!!!)
Baarissa kävin kuuntelemassa kaikki tärkeät asiat, mutta eihän sielä mitään naisia
ollu. Pitääkö juuri lähteä kauemmas ja vaihtaa maastohousut ja huppari farkkuihin ja
kauluspaitaan..? Kyllähän ne on komeaksi haukkunu, varsinki jos on jaksanu tällätä
joskus.... Toisaalta camoissa on hyvä olla yksinki ;) . Vaikeaksi mennee...
Nääh, kalsaroi kotona ja selaa foorumia.
Usko sattumukseen.
Itse kinda luopunut toivosta, että se Oikea kävelee vastaan random encounterina baarissa.
Toi on universaali totuus. Jos asettaa liian tiukat ehdot ei ikinä törmää kehenkään, mutta kun pitää mielen avoimena ja uskoo ihmisiin ihmeitä sattuu.
Hei jätkät, positiivista asennetta kehiin!! Mieluiten yksin ku huonos parisuhtees. Kyl se onni sit joskus potkii, uskokaa pois :)
Hmmm, oon ihan varma, että se positiivinen asenne oli just tässä.... :D
Mites tämän nyt sanoiksi saisi, tiedostan omat rajoitteeni ja niiden puitteissa en oikein usko kestävän parisuhteen löytymiseen sattumalta.
Mulla on jääny tuo iskemis-taito kokonaan harjottelematta. Suurimmaksi osaksi on muorit
tehny alotteen. Paitsi että harvemmin niitä on enää tänne kämpille 4 seinän sisään murtautunu.
Olen kyllä ihastunu meän alkon myyjään, mutta hankala sieläki on rampata ostamatta mitään
tai vaikuttamatta alkoholistilta.. Tarpeeksi ko valmistautus ja alkas lukea kämmeneen kirjotettuja
iskurepliikkejä niin huonolla mäihällä päätyis vain taas savitakkien kans painimaan.
Syteen tai saveen.
Laitat jotain hienoa päälle. Ei mitään ykkösiä, tai liian yliampuvaa, mutta ei reikäistä t-paitaa ja likaisia farkkujakaan. Menet sinne, pyydät myyjää näyttämään missä sijaitsevat kuohuviinit. Etsitte yhdessä jotain, mikä sopii tulevalle vaimollesi yllätyslahjaksi. Kysyt myyjältä mitä hän suosittelisi, että mikä voisi olla naisten mieleen, romanttinen ja noin. Kysyt kenties mistä hän itse pitäisi, ikään kuin esimerkkinä. Kun hän lopulta suosittelee jotain huippukallista, hienoa ja kenties juuri romanttisille treffeille tulevan vaimon kanssa sopivaa kuohuviiniä, kenties juuri sitä, josta hän katsoisi itse eniten pitävänsä, menette kassalle. Maksat pullon käteisellä, ja kysäiset vielä, että minkäköhänlainen reaktio tulevalle vaimollesi tästä yllätyksestäsi tulee. Myyjä tottakai vastaa että hyvin se menee, ja ottaa rahat vastaan.
Mitenkö se sitten menee?
Riippuu myyjän reaktiosta kun hän löytää sormuksen juuri antamasi setelin välistä. ;)
^ +1
ei ihme, että hesekiel ei oo sinkku ;)
Mä en pidä tästä nyt yhtään.
Mikä riepottaa?