Ahveniahan ne oli. :)
Yöpakkaset oli jäädyttänyt yli 10cm pinnasta uudestaan teräsjääksi, sen alla 15cm pehmeää jäätä. Ja silmänkantamattomiin täysin sileää.
Printable View
Mä oon makoillut koko päivän kipeänä, päivän ainoa ohjelmanumero oli yritys ystävystyä ihanan pörröisen oravan kanssa joka hengailee takapihan pikkumännyssä. <3
Täälläkin ollut aika hyvin aamuisin pakkasta.
Tähän sopis se kummeli-video perhokalastaja/hirvenmetsästäjä ;)
Prkle kun tapal ei saa laitettua :( Tasamaa?
Siliääää..
Kerro Jasso murheet.:) taas saman auttava puhelinkin toimii.;)
Meidän pihapupu on näyttäytynyt parinakin iltana / aamuna. Aina samat reitit sillä. Taas samat.
Vihdoin viikonloppu. Jos lähtis mökille. Saa taas viettää pari päivää paikassa jossa vaan niin hyvä olla.
Ei mitenkään jaksais lähteä kauppaan enää. Perse jämähti penkkiin.:unsure:
No, pihapuussa kyllä pyörii näitäkin (tässä cityn keskellä). Parasta on kun kaksi oravaa ottaa tsembalot keskenään ja pyörii ympäri runkoa peräkanaa. Siinä on kyllä sellaisia äkkikäännöksiä, että ei silmät pysy mukana.
Sen sijaan hautausmaan oravat, nuo pähkinäruokitut (ja ties millä ruokitut!) riiviäiset. Siellä saa pelätä nenänsä puolesta. Ainakin on joku roikkumassa lahkeesta, jos pysyy paikallaan.
TSUP!!
Ellette muuten huomanneet, niin tuosta voinee todeta perjantain saapuneen? :laugh:
Nyt on TSUP kuulutettu ja virallinen Viikonloppu alkanut.:teaching:
Mulla oli pentuna lemmikki orava.
Löyty ihan tulitikkuaskin kokoisena, oli emo varmaan joutunu syödyksi.
Noin vuoden ikäisenä sitten laskin sen vapaaksi, koska kurret on kovia paskomaan ja äiti oli sitä mieltä, että kurren on parempi olla luonnossa.
Kaikki meni kuin Disneyn hyvänmielen elokuvassa..
kunnes naapurin kissa äkkäsi kurren, ampaisi kiinni ja kiskaisi sen kylmin huulin suuhunsa.
Kissat on perseestä.
Kissat on petoja.
Mulla melkoinen Myyrän metsästäjä Kissa. 2004 ei pihassa saanut askelta otettua, ettei jalka Myyränkolossa. Nyt lumien sulaessa näkyy 3-4 koloa.:)
Täytyy kyllä nostaa nykyisen naapurin kissalle hattua.
Hieno seurata ikkunasta kun se metsästää noita metsähiiriä ihan tauotta.
Yhden ainoan kerran tässä talossa asuessani on tullut hiiri vastaan sisällä.
Loukulla sain senkin otettua pois.
Mä oon tosi allerginen kissoille ja välttelen niitä. Mutta nehän pirulaiset ottaa sen jotenkin kutsuvana, kun ihminen ei ota katsekontaktia. Eli joko tulevat kiehnäämään (jotta tukehdun) tai vetävät hännän pullonharjalle (jotta voivat hypätä repimään silmät päästä).
Kissafobiaksiahan tuo menee.:thinking:Oletko allerginen myös koirille?
En ole todetusti koirille allerginen. Enkä uskaltais ottaa riskiä, että tulisi niille allergiseksi. Minun kissafobia tulee juuri siitä, että niistä tulee fyysisesti huono olo. Kyllä mä oikeesti tykkään useimmista elukoista. Paitsi toukista.
Tätä voi aina katella jos stressaa 30 Baby Animals That Will Make You Go ?Aww? | Bored Panda
Koiran ja kissan hilse on hyvin erinlaista.
Mulla vanhempi poika on aivan helvetin allerginen kissoille, menee tukkoon heti.
Koiria sietää huomattavasti paremmin.
Hevosille on niin allerginen, että ei voi olla edes samassa tilassa jossa on ollut tallilla käyneitä vaatteita.
Jomppelille terkkuja :) Tuliko laitettua tarpeeks alle?
Liite 21393
Mäkin olin kait hevoselle vähän allerginen. Tai sitten lehmälle. Ei voi muistaa kun ei ole ollut niiden kanssa tekemisissä, niin ei ole todennut. Koiraa ei voitu testata, kun niillä oli silloin "koira-aine" loppu, kun testit tehtiin. Ei niistä ole ainakaan havaitusti isompaa ongelmaa tullut, ja hyvä niin.
höh..Koiran olis saanut testattua, ku olis avannut oven ja huutanut Hurtan sisään.:thinking:
Ärsyttää kissat joiden omistajat on niin välinpitämättömiä että antavat kissojen kulkea irti tekemässä tuhojaan ja kuseksimassa/paskomassa toisten nurkissa.
Pitäisköhän sitä itsekkin huomen könytä jäälle :thinking:
Mää uskon että Tuitusta tulee wanhana aiwan hillitön naapurikyttä. :eek:
Kurkkii verhojen raoista tulevia ja meneviä, juuri kukaan ei sitä koskaan näe, koska piiloutuu aina verhon taakse. Liimailee mielenkiintoisia heippalappuja naapureiden oviin ja postilaatikkoihin. Erityisesti vihaa kissojen omistajia, heidän postiluukuistaan löytyy aika ajoin kissan paskoja, tahi siltä näyttäviä multapaakkuja.
:laugh:
Eipä tuosta kissa-allergiasta ole suuremmin haittaa, kun ei jatkuvaan hengaile kissaihmisten luona. Nuorena poikakaverin perheessä oli kissoja ja siellähän se alkoi henki loppua, kun yöpyi. Eikä se johtunutkaan henkeäsalpaavasta rakkaussuhteesta, you take my breath away -tyyliin.
Voisihan sitä taas käydä kokelemassa, viime reissulla tuli sellaista kaljapullon kokoista affenta. Hyvä oli kalakeitto :D
Ei se ole naapurikyttäystä että mun takapihalle ei prkl ole multa lupaa kysymättä asiaa muilla kuin oravilla ja jäneksillä! :teaching: Ja nuo kissat kun ei edes pysy vain siellä takapihalla välttämättä, se on vitun hienoa se että jos jätät ikkunan tai oven raolleen 15 sekunniksi niin on vieras katti välittömästi sisällä jos huomaa tilaisuuden. Hienoa kun ei voi tuulettaa jos omistaa pikkulemmikeitä kun toisten leväperäinen eläintenpito vaikeuttaa omien lemmikkien pitoa.