Ehkä mussa asuu pieni "white power" noi öljytikut sais lähettää kaarnalaivalla just tasan tarkkaan sinne mistä tulivatkin, eli vastaus on: menisin suomalisporukkaan mukaan ölisemään ja huutelemaan hävyttömyyksiä yöntimoille. :)
Printable View
Ehkä mussa asuu pieni "white power" noi öljytikut sais lähettää kaarnalaivalla just tasan tarkkaan sinne mistä tulivatkin, eli vastaus on: menisin suomalisporukkaan mukaan ölisemään ja huutelemaan hävyttömyyksiä yöntimoille. :)
Suosi suomalaista!
Jotenkin erillaista 100 kg ukon kävellä kadulla ku Naisen. Kyl mä ainakin ymmärrän hyvin jos joku pelkää yksin kuljelsia. Itteä ei niin haittaa vaik sais nokkaansa.[emoji51] vois vaikka helpottaa. [emoji6]
Vankipalveluiden ulkoistaminen venäjälle vois hillitä hiukan rikoksia.[emoji375] [emoji16]
Olen samaa mieltä ja tulisi halvemmaksi
Lupaan ja takaan että rikollisuus vähenisi myös kun idässä tuo vankila ystävällisyys on "vähän" eriluokkaa
https://youtu.be/i6unvjpLHgo
Kyl siinä alkais normaali rehellinen elämä kiinnostamaan, kun muutaman kuukauden/vuoden viettäis kannibaali Sergein kans samassa sellissä :D..Reilua ois myös se, että kun joskus vapaudut niin saisit hoitaa ittes miten parhaaksi näet pois sieltä siperian tundralta :D
Ei saatanan Posti. Satuin postilaatikolle samalla ku postiauto tuli. Ei näkyny Puffin lähetystä (maksikirje) niin kysyin että missä se maksikirje on ku semmonen piti tänään tulla. "No ei se täällä autossa ole" No onko sulla sitä noutolappua että voin hakea postista sen tänään? "No ei mulla semmosta ole" MISTÄ VITUSTA NUO PALKKANSA SAA :lol:
Se tulee vasta huomenna :)
Työllistävä vaikutus nääs
Tuskin huomenna kuitenkaan kun on lauantai :(
Pari uutta Copsaa tuli testiin, Bubblegum ja sitten Kajoglo Kugler
Tänne tuli 3 pakettia ja 4 hakulappua +1 smartpostissa :)
Aiheeseen razzizmi. Juuri oli hesarissa tuo, että 1/3 raiskauksista tuomituista on ulkomaalaistaustausia. Suomessa mamuja on noin 4%. Siinä 10% kohdilla eli ensi vuosikymmenellä ei naisten varmaan tarvikaan ovesta sitten ulos lähteä. Tuskin itekkään kauppaan ilman mellakkavarustusta. Onneksi vaalikoneet tarjoilee tuttuun tapaan persuja, pelastan Suomen äänelläni.
Dodii..:) Viikko pulkassa. Loput pelkkää hupaa.:popcorn:
Toivon mukaan siihen 10% ei päästä, vielä siihen voi vaikuttaa...
Mites ihmeessä sen sais noille päättäjille kaaliin.:thinking:Ehkä sit tulis totaalikielto, jos mamut raiskais Päivin.:facepalm:
Sähkölamautin olis ihan kiva. Pippurisumutetta vielä lisäksi perään. Ensin sähköä munille tuhti annos. Heti perään kunnon Pippurit silmille.:angel:
eiks se kannata tyhjentää suoraan sieraimeen? :thinking:
viimeks vasta.:laugh:
Pitää varmaan itekki alkaa keklua kantaa mukana kuten romanit konsanaan :esmoke:
Olen kieroutuneessa mielessäni ihan oikeastikin välillä pohtinut pitäiskö tuo ruostunut mora ottaa povariin. Vielä ei ole ollut tarvis. Ei siinä varmaan kauaa kestäis, että olis suorat housut jalassa, jäätävä partavesi tulilla ja tavarat alkais Siwassa tipahtelemaan taskuun.
keklu liian tehokas. :thinking:aina kun kannata tappaa.
No ei siitä oikeasti kaukana olla, mikä on hyvin surullista :/
Edit. Tämä siis naamapeikolle.
Tulee tänään illalla 20.35 noin :)kaks vuotta ilman analokista:thumbsup:
Tappeleminen ja kaikki siihen liittyvä helvetillisen tyhmää. Kuten Suomen laki itsepuolustuksesta. Vaikka Lakikirjassa lukee että Perhettään, Itseään ja omaisuutta saa puolustaa. Ei pidä kyllä paikkaansa. Poliisille soittamisesta ei saa tuomiota, mut jos kiinni ottaa niin maksaa.:banghead:
Kuulostaisi hyvälle alulle tuo 2 Vuotta.:thumbup:
Tässä olikin kyseessä skenaario jos joku tai jotkut käy kimppuun esim. ryöstömielessä. Ei siitä että mennään keskustaan vittuilemaan ja hakkaamaan ihmisiä moralla :D
Hätävarjelusta/liioittelusta ei tuu juuri mitään, eli ei sitä kannata pelätä.. Mielummin terve ja vähän sakkoja ja ehdollista kun makaan teholla aivovammaisena.
Ai hätävarjelun liioittelusta ei saa mitään. Saanko oikasti nauraa :laugh: Minua lyötiin puukolla ja hiukan hermostuin ni voinen kertoa, et maksoi kohtuuttoman paljon. Ainoa kerta kun olen ollut oikeasti, kunnon kiukku päällä.:thinking:Melkoisen pitkän pinnan omistan, mut siinäkin joku raja on.:popcorn:
Itsepuolustuksen pitää kohdistua uhkaan,eli jos sinua uhataan puukolla voimankäytön pitää kodistua siihen puukkoon ei puukkoa pitävään ihmiseen:laugh: Määritellään laissa:blink:
Jos 2 kaveria tulee pihan perällä huitelemaan puukolla. Ei ole mahdollisutta paeta. Mielestäni ei ole oikein, jos tällaisessa tilanteessa puolustautuu.:thinking:
Vai olisko mun pitänyt kääntää omaan ranteeseen poikki siitä puukosta terä. Vaiko odotella et kaveri nyppää sen pois ja lyö uudestaan, jos sais kopin.:thinking:
Jaha, täälä heilutellaan keklua. :D
Määpä oonki heilutellu keklua koko päivän. Parikymmentä päästin päiviltä..
Nyt jos olisin retkiluistelija olisin mielissäni, sielä on meren jäällä melkonen lentokeli.
Pitäis kaupassa mennä käymään. Huomiselle hakea kamuille pikku purtavaa.:)
Taas on joku itsepyydetty orava padassa kuitenkin.
Kaloja ne vain. Vaasassa Jamo kävi pilkillä.:) Oraville heitellään pähkinöitä.