Loma? Joskus kuullut tuon. Tais olla, että tee tuo siinä muitten hommien lomassa.
Printable View
Loma? Joskus kuullut tuon. Tais olla, että tee tuo siinä muitten hommien lomassa.
Mä kanssa:
Eiku heinäkuun puolesta välistä alkaen 5 viikkoa lomaa. :)
Niin että sen yhen päivän sit varasit heinäkuulle :sneaky:
http://inktank.fi/wp-content/uploads...-summer-10.jpg
Jep :D
Mikäs toi spinnerijuttu oikein on, kun kiinakaupat näkyy niitä kovasti mainostavan.
Onkos se, että rinkula pyörimään ja sitten muka relax... vai mikä idea noissa on? :confused:
Mulla on tänään viimeinen päivä kesälomaa. Hyttysistä ei ole ollut vaivaa.
Tälle vuodelle tuli 1 viikko lisää. Jotain vuosilisä lomaa? 6 viikkoa pitäs sluibata.
Anyway Elokuuhun on vielä matkaa. :D
Näyttää aika vajaalta lelulta. Jojossa oli sentään tyyliä. Eräs toinen myöskin vähän hintahtava ilmiö on nämä teinipoikien pillihousut, joissa esitellään nilkkoja. :facepalm: Ysärin lökäpöksyt oli sentään etäisesti miehekkäät.
Ei hitto, tulin tänään töistä niin kotona odotti pojan tekemä ruoka.Naudan sisäfilettä, täytetty uuniperuna sipulilla ja juustolla sekä ratatoullea[emoji2] https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...2915f36fd0.jpg sorry mun kamera ottaa rumia kuvia joten ei näytä niin hyvältä[emoji51] poika lappas lautasen täyteen etten ihan jaksanut kaikkea.Hyvää oli kuitenkin[emoji173] [emoji173]
Kun minä olin nuori, pojat käytti niitä Bronxin ja Karl Kanin lököttäviä farkkuja jotka oli köytetty kiinni puoleen perseeseen jollain Bronxin vyöllä. Merkkikalsarit joissa luki siinä vyötärönauhassa isolla merkki peitti sit rekkamiehen hymyn. Joillain oli myös jotain Mic Macin sellaisia vähän tuulipukuhousumaisia mustia housuja jotka oli kans löysiä muttei niin övereitä mitä farkut. Ne näytti paremmilta.
Sit se jalostui siihen että farkkujen toinen puntti sullottiin sukan sisään (!) sillai että se oli tuossa puolessa pohkeessa epämääräsenä sukan varren alta pullistelevana möykkynä. Osaako joku kertoa että MIKSI? Mistä tää jätkillä lähti?
Tässähän tuli ihan nälkä :laugh: Ratatouille on muuten herkkua, vaikka oon haukkunu ranskalaisten safkoja niin ratatouille oli nam :D
Farkkupuntti jutun muistan. En kyllä koskaan sitä ymmärtänyt. Mut kaikkeahan ei voi ymmärtääkään. :lol:
Spydärit syöty joten nyt voiskin sit naattia pari, kolme kylymää.
KALJANTAI
Flash back muinaiselta 70 luvulta. Tytöt tunki itsensä Mic Mac farkkuihin,jotka oli todella piukat. Ei varmaan pintaveri kiertänyt... Siihen aikaan tosin tytöillä ei ollut nyky tyyliin läskimakkaraa joka olisi tulvinut vyötäröltä yli. Nykyään tuiki harvinainen näky jos ei nuorisolla löllöä ole. Koskee toki myös poikia. Laihuus ei ole kaiketi muotia.
.
SIIS OLIKS MIC MACIN FARKKUJA JO 70-LUVULLA?!?! Mä luulin että ne tuli johonkin Helsinkiin ysärin loppupuolella ja sit Suomen muihin junttikyliin siinä 2000-luvun alussa :blink:
.
Onks Mic Mac suomalainen :blink:
Yläasteella niihin aikoihin kun Shakira julkaisi ah niin ihanan Whenever, Wherever (se oli niiiiin hyvä) kappaleen niin tuli ne edestä nyöritetyt farkut muotiin ja Mic Macilta sai niitä ja mä sain semmoiset :love: Sitten tulikin Miss Sixtyjen kausi. Toiset hommasi ja loput oli kateellisia siitä merkistä perseessä, kun ne farkut maksoi jotain 100 euroa. :D Muistan kuinka paskaa syöneiltä muut tytöt näytti kun minä ja muutama muu tyttö hommattiin Miss Sixtyt ja purjehdittiin niissä ylpeinä pitkin koulun käytäviä kun niillä oli vaan Onlyn farkkuja. Nykypäivänähän 100e on ihan normaalihinta farkuista, silloin sen hintaiset farkut oli vissiin harvinaisia. :D
Jou. Mic Macit oli se juttu jopa tällaisissa tuppukylissä,vaikkakin Leevi and the Leavings lauloi Jameksista,joita toki oli myös. Itse lopettelin farkkujen käytön kiveksien kasvaessa. Ei vaan perkele pysty pitämään.
Mulla oli joskus valkoiset Levikset. Hyi. Ja liikuin julkisilla paikoilla ne päällä. :lol:
Perseessä roikkuvat on :facepalm: Yksi työkaveri roikuttaa edelleen että Björn Borgit varmasti näkyy, ja persvakoa 5 senttiä. Tekee mieli desinfioida tuoli sen jälkeen kun se on siinä istunut...
Kannattaskohan niitä kiveksiä käydä näyttämässä vaikka kylän noitatohtorille, jos ei meinaa housuihin enää mahtua??
Kalsariostoksilla taannoin ihmettelin käyttääkö suurin osa miehistä muka niitä sellasia ihon myötäisiä, jossa tavara on nipussa siinä kupissa. Ite käytän kalsareina korkeintaan löysiä boxerishortseja vai millä nimellä kulkevatkaan.
Eniten huvitusta kyl aiheuttaa nykyään varsinkin naisissa, jotka kulkee näissä ohkasissa salitrikoissa. Ilmeisesti ne on aina vaan paremmat, mitä paremmin niiden värikkyys tai kuviointi hyökkää silmille. Mulle joskus joku vittuili siitä, kun 99% ajasta, kun en ole alasti, kuljen tyylikkäissä blåkläderin työasuissa
Mä luulin joskus että miesten kalsareissa on semmonen pehmustettu kuppi niinku rintsikoissa, ja kuppikoot joiden mukaan sit kalsarit valitaan :lol:
Kessää pukkaa...https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...d4f497cf64.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/201...75994e0036.jpg
Lähetetty minun SM-G920F laitteesta Tapatalkilla
No ei. Farkkujen oikeutus tulee juurikin vartaloa tiukasti nuolevasta ilmiasusta. Itse suosin nykyään väljempää asustetta ja onko säälittävämpää näkyä kuin perse ja lökärifarkut. ? Toki mustia strech farkkuja löytyy.... mutta se ei ole sama,semminkin kuin musta kauluspaita liittyy tiukasti asukokonaisuuteen. Sininen solmio tai sitten ei.Lainaus:
Kannattaskohan niitä kiveksiä käydä näyttämässä vaikka kylän noitatohtorille, jos ei meinaa housuihin enää mahtua??
Oijoi...levikset ne olla piti 80-luvun puolivälissä ja tukka krepattuna.Suurta kateutta eukkojen keskuudessa herätti ne muijat, kenen vanhemmilla oli varaa ostaa luokkakavereille leviksen puseroita ym.tuotteita.Mulle tärkeintä oli nupukkiset hapsulliset saapikkaat[emoji3]
.
Ilmaisussani on ilmeisesti hiomisen varaa. Vaan lököttävät farkut on niin vastenmielisiä kuin olla taitaa. Ja itsekään en saata päättää kummat oli vastenmielisemmät katsella, pillit vai leveälahkeiset farkut. Toki riippui jalkineista... Naisella puoleen pohkeeseen nahkasaappaat ja farkut. Voila.
.
Vaan high heels on pop. Se on edelleen silmiä hivelevä näky kun tiukkoihin fakuihin soinnustautunut nelikymppinen neito pikku hönössä yrittää päästä eroon korkeakorkoisista nahkasappaista ovenpieleen nojautuen. Sisällehän ei ulkojalkineissa tulla. Sitähän katselee pidempään jo vanhempikin mies kun kuvakulma on oikea.