Juurikin niitä. :)
Ei noi minun kitaroita ole, jos sellaista luulit, omistajat selviää oheisesta videosta:
http://youtu.be/wLiYrFysZUc
Printable View
Juurikin niitä. :)
Ei noi minun kitaroita ole, jos sellaista luulit, omistajat selviää oheisesta videosta:
http://youtu.be/wLiYrFysZUc
Tästä tuli väkisinkin mieleen aina-niin-upea "these go to eleven" :thumbup:
-8c ulkona, näköjään ei vielä kevättä/kesää pukkaa...
Tai no, eikös se ole kevään merkkejä kun yöllä pakkasta ja päivällä paistaa aurinko sekä lämmintä useita plusasteita...?
Huomenta! Onko tasamaa koisinu pommiin?
Ei se pommiin oo koisinu. =) Se vaan on alkanu heräileen "illalla". Niin ja huomenta kaikille.
Huomenta Höyrypäät.:thinking: Pommiin se meni pikkuisen.:laugh:
Jamo laittaa Ursuitin laukkuun ja lähtee kohti vaasaa... Än, yy tee nyte!
Komea kevätpäivä tulossa :thumbup:
Otahan varoen jäiden kanssa. ja Hauetonta pilkkipäivää.:thumbup:
Wuuhuu! Tänää on perjantai, on muute oikeesti viikon paras työpäivä, ihan niiku reittinä:D
Eiköhän tuo Perjantai muutenkin yleensä ole kohtuullinen päivä. Meinaa vaan nuo työkaverit karata tuntia ennen ku kuuluis.:thinking:
Karkaisin varmaa puolessa välissä päivää, jos se olis mitenkään mahdollista:D
Kyllähän minäkin joskus lähden aikaisemmin. Liian rehellinen vissiin, kun laskuttaa vaan tehdyt tunnit. Normaalit työntekijät kun hilpasee kotio jos tuleekin vajaa tili, niin sit alkoi meteli että missä mun rahat ku vajaa tili.:laugh:
Jokos Eki rykäissyt sen himukännin päälle. Vai ollaankos töihin lähdössä.:thinking:
Töihin se pitää mennä
Niinhän sitä pitäis kohta lähteä ajelemaan.
Oltu jo reilu tunti.
Menisin itte vaikka 3 töihin, mut kun sopparissa lukee et saa aloitta vasta 7.00 :laugh:
Saattais muuten olla Kerrostalon asukkailla pasmat sekaisin, jos menisin töihin silloin ku itteä huvittaa.:thinking:4 aikaan aamusella kun piikkais parit kulmat auki, olis meteliä käytävillä. Tai yleisavaimella ovesta sisään 3 yöllä, että nyt alkaa Katto valmistumaan.:thinking:
Mulla lukee työvuorolistassa muistaakseni 07.00 alkamisajaksi, mutta kun saa tulla just sillon ko haluu. Onneksi. Ainoo vaatimus on, että joku meidän porukasta on 06.45 paikalla kun autoja alkaa tuleen pihalle. Ja kahteen asti pitää yhden olla "illalla" paikalla.
Tuohan on unelmatyö, jos vielä palkankin saa.:)
Ei paha, kun tuli vaan yksi henkilökohtaisuus ja eitykkää ja hieman keskustelua yhdestä ennenkuulumattomasta antirasistisesta kommentista tässä esavukkeen offtopicissa. Ehkä tämä ei kuitenkaan ole ihan Hommafoorumi?
Niin hyvää huomenta vaan kaikille tasapuolisesti.
Saahan tästä nimellisen korvauksen menetetystä vapaa-ajasta. Pari kertaa meinannu lähteä pois, mutta kun tää jousto on vähän semmoinen ettei helpolla tahdo luopua ja niin rahan perään en ole ko jotenkin tällä pärjää.
Mitäs pahaa SVK muka on tehnyt. .en mä ainakaa ole nähnyt yhtään asiatonta kommenttia sulta. Tai rasistista. [emoji55]
ANTIrasistista :D Se on pahempaa.
Hyvää huomenta, taas sama. Olet ollut jo vissiin kaksi viikkoa poissa tipasta?
Meillä on yksi talo rakenteilla naapurissa ja toisessa ilmeisesti joku piharemontti. Tuo rakenteilla oleva talo tuotti viime kesänä hitusen tuskaa, kun aloittivat (luvattoman) räjäyttelyn parhaimmillaan ennen seitsemää. Sittemmin mulla oli joinain aamuina tupakalla hauskoja hetkiä, kun remonttimiehet kiroilivat hiljaisessa aamussa varsin kuuluvasti. Päivä alkoi hyvin reippaasti v-tus-tanalla :D
Sähkökitara mainittu: https://www.youtube.com/watch?v=TwIvUbOhcKE
Ton hemmon videot on törkeen hauskoja, saa aina naurut ku menee kattomaan pari sen videoo :lol:
Vanha duuni oli parempi palkkainen, sitten kun muutettiin takaisin Turkuun tRaumalta vaimon okl:stä valmistumisen jälkeen niin vuoden jaksoin ajella 8-tietä edestakaisin. Sitten kun tuli viel eka muksu ja oli saanut nää työsuhde "edut" täällä tämmöisiksi kuin ne ovat niin...
Siis varastossa oon hommissa Turussa ja Raumalla olin huolintahommissa. Sitä ennen kylläkin masentajana vianoorilla Raumalla.
On sillä tasamaalla taas virtaa ku jaksaa naputella. Siis se on kumma kun toi tasanen vasaran naputus on täs jo about tunnin kuulunu, se pitää taukoa ehkä kerran 10min ja jatkuu taas tasasena naputuksena. Mitä vittua se siellä naputtelee?
Ehkä kaakeleita vois irrottaa tollei mut siinäki nyt taukoja pitäis tulla ees vähäsen X-(
Ei ole rasismia, on vain roturealismia :crazy:
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/970
Allerkirjottakaa ja jakakaa eteenpäin esim. Fb etc [emoji106]
Kun kerran eilisiltaisesta tuli vielä puhetta niin mulla on hyvä kysymys arvioimaan sitä että suhtautuuko ihan aidosti mamuihin kuten suomalaisiinkin: Olet yksin yöllä matkalla kotiin, ja vaihtoehtoina on vain kaksi katua. Toisella ölisee lauma suomalaismiehiä ja toisella kadulla parveilee ja jalattaa lauma mamuja (ei tarvitse laittaa että mamuMIEHIÄ koska naisethan ei saa kotoa poistua :rolleyes:). Käsi sydämellä, kumpaa kautta menisit?
Kävelisin molemmissa monta kertaa edestakaisin :)