Käy Mäntsälässä. Sieltä kerran tilannut ja ihan hyvä oli.
Leipomo L?himm?inen
Printable View
Käy Mäntsälässä. Sieltä kerran tilannut ja ihan hyvä oli.
Leipomo L?himm?inen
Me käytiin VapeTalon jengillä Italian Veronassa VapItaly höyrymessuilla
Höyrypää pyöräilee ja juo palautusjuomaks kaljaa
Miru ja Jasso lähtee Kreikkaan ja Miru leipoo voileipäkakkua rippijuhliin
vinokoneelle on tulossa karvasia lehmiä
Jamo lähti kesää viettämään merille ja kalat on kuulemma tyhmiä kun ne ei ui onkeen
Twisted antoi mulle parhaat vinkit rakkojen välttämiseen mut harmi kyllä vasta sitten kun mulla oli jo rakot jalassa, ja se antoi myös osoitteen Julian parvekkeen alle mut en voinu niiden rakkojen takia enää kävellä
Zavuke lähtee kattoon formuloita Englantiin vaikka oikeesti se menee ryyppään sinne
arskaxx alkaa pikkuhiljaa päästä yli siitä järkytyksestä että kalja ei meinannu maistua kolme viikkoo sit
Jasso hommasi savustuspöntön
benji suunnittelee savustavansa 10v liiterin alla maanneilla lastuilla
Hilajoen Antti aikoo lähtee Pattayalle
vinokone aikoo rakentaa höyryveturin jolla voi grillata niitä karvasia lehmiä
Dehumanized tsuppailee kylmällä mökillä hämeessä
Naamapeikko tykkää Rocco Siffredin elokuvista
Silveri syö 5 valkosipulia päivässä
ahteri esittää pesevänsä pyykkiä päivät pitkät
Pottula pohtii kuka on paras Bond
Juhanilla on Savossa kunnon meininki ku niillä on juhlissa voileipäkakkua
Jaaa :D
Mä taas tilaan kun ei oo leipojan ainesta.
Mä oon muuten kerran elämässäni syöny aika pahaa voileipäkakkua, ja se oli vieläpä LEIPOMOSTA tilattu :o
Ei kyl ollu mikään lämmin grillausilma, mut suussa polttelee kivasti :)
Mennyt tää päivä tutkiessa valmiita 3D-malleja, kuvia ja erilaisia keskustelupalstoja. Lisäksi katellut videoita diy boxmodeista joissa käytössä dna75 tai muu piiri. Huomen jos jaksais itse taas mallinnella.
Onks sulla 3D-ulostin :eek:
Ee, mut tekis mieli tehdä bf mödi. Ku ei mulla oo varaa ostaa tommosta yli 300e vermettä mimmosel Deeku666 leijaili tos aamuyöstä kuvaketjun puolella. Et kunhan piirtelen ja jos joskus jaksais selvitellä mitä tulostus sille maksaisi sitten. Kunhan eka saa mitat tarkasti kohdilleen, ettei tarvii uudestaan tehdä.
Toki paris kiinapuljus myynnis toi YFTK SVA styled pepputuuppari, jossa ilmeisesti ihan legitti dna75 piiri karvan alta 90 dollarin. Mut ulkonäkö ei oikein miellytä. Ja loppujen hinnat karkaa käsistä niin pahasti.
Huoh. Siivosin facebook kaverilistaa ja jäljelle jäi vielä 39. Viddu... ei oikein uskalla kenkäistä työkavereita ja kummilapsia ynnä vastaavia pihalle. Ennen pystyi jotenkin suodattamaan uutisvirtaa,mutta nykyään näkyy enimmäkseen tuiki tuntemattomien postauksia. Toisekseen ihmisellä ja useimmilla naisilla on vain 2-3 hyvää kaveria. Ja mun parhaat kaverit ei ole ecdes facessa. Viddu.
Mä en oo ollut ikinä facebookissa ja taitaa olla jo vanhentunut juttu muutenki.
Eikä mulla oo kyl kavereitakaan. :whistle:
Tiedä sitä.... on sen kautta saanut piparia entisiltä tyttöystäviltä. Jos jotain hyötyä ajattelee.
Vois mennä vaan jo nukkumaan. Jatkakaa toki ni on herätessä luettavaa
Kirka ja:
"Tää yö nyt ollaan vaan ja hengaillaan. Ei mennä nukkumaan.
Mä halusin pienenä minilassien mutten saanu. :crying:
Mäkin halusin pienenä koiran, ei ollut väliä millainen, mut en saanut. Äiti meinas et hän haukkuu sen koirankin edestä. Oli meil pari vuotta kait hamsteri, eihän se sen kauempaa elänyt, mut ei siit mitään iloa ollut. Nyt ollut tää "minilassie" kaverina mulla reilu 2,5v, en pois antaisi vaikka onhan tämän kanssa välillä tekemistä.
Mmm olipa ihanaa grillata kasvisvartaita ja halloumia. Ei aina tarvii olla lihaa tai makkaraa, ni ei tuu paksusuolensyöpäkä nii äkkii. :D
Koira jäi saamatta mutta mullaki oli hamstereita ja niistä kyllä tykkäsin hirveesti vaikka ne olikin sinänsä aika tylsiä. Mutta niin söpöjä! Ja oli meillä sitten poneja ja myöhemmin hevosia. Ja kolme kania <3 Mutta niiden jälkeen otin sitten marsuja<3 kun ne on vähän siivompia sisälemmikeitä. :D Puput ja mawsut :love:
Eikös höyris meinannut mennä väkisinmakaamaan itseään?
Alko olut taas maistumaan taas eli nyt on sit juotava ku viel maistuu
On se jännä ku hetki sit viel väsytti ja nyt on olo ku vähän aikaa sit heräneellä
Mitä mää sanoin siitä oluesta ;)
Kaikki on taas jännää
No saatinhan sitä juomaa verkon toiseenkin päähän!