Just ku se oppi olemaan syömättä :thinking:
Printable View
Tavan poikarakkautta parempaa on poliisien manlove, laitoksella, pamput kiiltää...
http://dejaradio.com/wp-content/uplo...ops620x349.png
Nyt rupes tekeen Metwurstia mieli ku Koni kuoli :sleep:
Vau, luupilla menee lujaa :laugh: Ja asenne, spämmään "koska voin". :cool:
Vittu, yks kovalevy rupes äsken napsumaan ja koko kone jumahti. Levyn takuu loppunut 30.8.2014. Aavistuksen verran vituttaa.
Tuli viikonloppuna vihdoinkin kokeiltua mesh-wickiä. Ensin vuorossa oli Mister 510 ja kun homma pelitti oitis, niin saman tien myös herran kolmas versio sai katiskaa kitusiinsa. Oma absinttipohjainen vakiomiksaus toimii todella hyvin, mutta vielä suurempi ylläri oli kaapin perälle unohtunut Jalippo Bears. Eipä Jalippo turhaan ole maininnut, että neste on suunniteltu mesh-atoille :hatsoff:
Ei perkele, näemmä oon ostanu tuon levyn marraskuussa 2012 Jimmsiltä ja siinä on kahden vuoden takuu :D Western Digitalin oma warranty check sanoi, että takuu loppui 30.8. Pitääpä ottaa yhteys Jimmsiin.
Ei tuossa Green-sarjassa taida olla ku 2 vuotta. Greenistä tykkään varastolevynä kun on hiljainen, ja tämä on muuten 20 vuoden aikana mun eka WD joka hajoaa takuuajan sisäpuolella...
79e maksaa Webhallenissa sama levy, pistin just tilaukseen niin saan kopsattua datan talteen. Tai ainakin osan X-(
Sain poskiontelotulehdukseen nenän kautta otettavia steroideja ja nyt on vähän outo olo. Klyyvari haluaa salille!
Naksutti, mutta nyt tämä tuntuu taas toimivan. Ei merkkiäkään jumituksesta vaikka kovalevyä käytänkin.
Peruinkin tuon Webhallenin tilauksen kun paikallisessa puljussa on sama levy vain 4 euroa kalliimpi, haen sieltä jo heti aamulla niin pääsen huoltohommiin. Jos pitäisi koneen yön auki kaiken varalta...
Yksi sana varmuuskopio
Esim 1-2 teranen ulkoinenkovo on aika kova sana kyllä nykypäivänä
Tai 500-1 2.5" pikkukovo usbilla kiinni
Samsungin ssd paras mutta pienin taitaa olla 120gb. On ne kingstonitkin ihan hyviä.
Ja onhan mulla tärkeistä filuista backupit, mutta kuka hullu nyt koko 2gb levyn peilaa :D Kunhan on musiikki ja kuvat tallessa.
Webhallenissa 120gb Samsung EVO 69e, sitä voi suositella.
Mulla on SSD missä on käyttis ja softat sekä kahden teran raid1 kokoonpano lisänä missä ne tärkeämmät datat on. Lisäksi vielä yksi pienempi levy missä on sitten kaikki muu paska mikä ei niin haittaa jos häviää.