Meikäläinen Vanilla for Pipe:lla (höystettynä pikkusen lisävaniljalla) mennyt liki puolitoista vuotta. Eihän savukettakkaan viikottain vaihdettu.
Printable View
Meikäläinen Vanilla for Pipe:lla (höystettynä pikkusen lisävaniljalla) mennyt liki puolitoista vuotta. Eihän savukettakkaan viikottain vaihdettu.
Mulla jokapäiväisessä käytössä 4-10 eri makua.:) Välillä vaihtuu 5 min välein, Joskus pidempään yhdellä maulla.
Mulla on tuo makujen hakeminen taas alkutekijöissään ku meni reilu vuosi pelkällä Harvest Berryllä + salmiakkinesteet rinnalla. Nyt kun meshistä luovuin niin samalla piti Harvest Berrystä luopua :crying:
Pistän Paavo sen testerin alkuviikosta minkä voit kloonata kiitos :)
Samalla kyydillä tulee vähän muutakin [emoji87]
Jamali ei kerkiä pian ajeleen, ku ässän Posteja.:eek: Molempiin suuntiin.
Eli telttaa viritellään postarin viereen taas [emoji13]
Siis kahvi kahvi tiivareita ei vastaa ole tullut kuin AL:n Coffee oli liki
Kukaan ei ulkomailla ymmärrä suomen kahvi "kulttuuria" täällä juodaan vaan kuraa [emoji13]
E : AL & DV on omasta mielestäni onnistunut parhaiten kokeissani
TPA:n kaikki kaffeet odottaa kokkaamista vielä [emoji33]
Kyllä Kurakin komiaa on mustana.;)
FlavourArtin Espresso (Dark Bean) on helvetin hyvää. Sitä kun laittaa 0.5% niin on vähän vaaleampi paahto ja 1% niin saa tummaa paahtoa. Siihen kylkeen sitten muita tiivareita niin aijaijai.
Mistäs Paavo tilannut Flavour artin nesteet?
FlavourArt UK Flavoured Eliquid, DIY E liquid Concentrated Flavours, for Electronic Cigarettes. Retail, Trade, Wholesale Official Supplier - tuolta tilasin ennen mutta postikulut nykyään kamalat, oisko ollu 14 euroa.
Viimeisin tilaus lähti täältä: Flavourart - La sartoria degli aromi, aromi alimentari e per sigaretta elettronica made in Italy - postikulut 4 euron kieppeillä jos ei ota seurantakoodia, TNT kuljetus 19.90e.
KIITOS äSSä!
Ostaa äSSältä boksin niin tavaraa tuleekin repullinen :eek:
Katseltiin äsken Jasson kanssa käsikädessä revontulia ulkona :love:
100w Sirkeli :confused:
Joo se on ainoo firma josta saa noita sen omia custom mixejä :/ Siksi itseäkin sylettää kun siellä on muutama ihan hyvä mitä tykkäsin höyrytellä.
Eipä se rahdin hinta kauhea ole, kun ottaa ämpärillisen kerralla.:thinking:
https://www.chefsvapour.co.uk/45-fla...egory=45&n=105
Tuolt löytyy ainakin joitain mixejä kans
Totta tuokin. Harmittaa vaan että sen sijasta että tilaan luottomestasta(chefsvapour) missä todella laaja tiivarivalikoima niin laitan tilauksen väkisin puljuun mistä oikeasti haluan/tarvitsen yhden tiivarin. Mutta eipä auta itkeä. Keksikokkaukset suorastaan huutavat tätä tiivistettä joten seuraavan kerran ku vetää perseet ja harkintakyky nollassa nii lähtee tilaus vetämään :D
ei teistä kukaan sattus tuntemaan flippereihin syventynyttä henkilöä?
Koodi::pinball:
Silmät seisoo päässä vieläkin [emoji33]
Rankkoja keikkoja noi jomppelilla käynnit. Kaffetta... huuruja ja ...
[emoji72]
Riittävän herkässä tilassa kun on, se tilaus napsahtaa nopiaa.:unsure:
Ilmankos Jamoa ei näy...:thinking:
Huomenta. Pitää toivoa, ettei ala sireenit taas huutamaan ko menen tonne hallille. Pistin eilen kysellen meidän kiinteistöpääliköltä, että voiko tommonen olla mahollista sanoi selvittävänsä joten katsotaan onko mitään tullut selville.
Huomenta Höyrypäät.:)
Huomenta. Miten mä oon taas jäässä ku kalikka, eilen ymmärsin sen et olin jäässä koska kuuma vesi katkottiin vuorokaudeks tästä talosta.
Onkos siellä Putket rikki, vai missä vika.:thinking:
Jotain korjauksia ne teki, tos vieressä peruskorjataan muutama talo ni sieltä varmaan lähtösin. Ollu sähkö- ja vesikatkoja täs vuoden aikana luvattoman paljon, iso osa niistä vielä ilmoittamattomia :crying:
Raportoin nyt tänne vaikka kiviäkään ei kiinnosta. Eilisen hälyepisodin oli aiheuttanut meidän puljun hälyjärjestelmän kaatuminen joka aktivoi sitten hälyt. Tämmöstä sain lukea aamulla s-postista.