Kaikki tyvestä alle puolimeriset on rankoja. Huomenna tarttis lähtee lehmäkaupoille
Printable View
IIIIIIK ONKO VINOKONEELLE TULOSSA YLÄMAANKARJAA??! Meetkö Huittisiin potkiin sorkkia?
:blink: Mitähän tuossa kohtauksessa tapahtuu josta tuo lainaus on :lol: Mutta pistetään mieleen tuokin, onks siinä kans italiamafiameininkii :D Oon kyl kuullu ton leffan nimen joskus että klassikko kai seki? :D
Bananas are for monkeys
Tsup.
Varmaan lihakarjaa :) Jos lypsy niin tossahan menee vartti hyvää työaikaa utareen etsintään :D
...hm, Kokeilitko kusta langalle? zzzzz
Fillari myyty. Nyt loppu polkeminen.
Tai ainakin toistaiseksi kunnes löytyy joku toinen.. ehkä se olis jonkinlainen hybridi vai mikä lie seuraavaks.:thinking:
Ihkui! Sillä kysyin että Huittisistako meette kattoon (jos se ees on vielä Huittista) kun kävin ennen aina Tuorilla Huittisissa ratsastamassa ja siinä Punkalaitumen ja Huittisten välillä oli ylämaankarjaa :love: Aiotteks ottaa vasuja vai hiehoja vai ihan aikuisia elikoita ja montako? :D
Oi että, mä olin pienenä aina ihan innoissani mukana poikimisissa ottamassa uutta vasua vastaan maailmaan <3 :love: Usein joutui vähän avustamaan ja joskus oli aika hurjiakin poikimisia, sillai että naapuritalojenki isännät tuli auttaan ku lehmää piti kierittää :blink: Mutta ylämaankarja on alkukantaisempi rotu ja niillä saattaa poikimiset olla yleisesti ottaen helpompia :thumbup:
PERJANTAIII
Aina on hyvä syy grillata/savustaa😊https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...8ce42a7843.jpg
Lähetetty minun SM-G920F laitteesta Tapatalkilla
Sakun ja Speedin tapaan Tuomiopäivä lähestyy. Vielä ehtis muutaman tankin tilata. Vaan kovin on vähissä Aromamizer supreme valikoima. Vaan toisaalta mihin ihmeeseen sitä joutuu säästyneillä valtavilla rahasummilla jatkossa, kun sähkötupakointiin ei mene senttiäkään vuosiin? PATTAJALLE JOKA VUOSI?
Fenix 2 meni hihna poikki jo joku aika sit ni piti ennakkotilata kokonaan uus kello [emoji23]
Tarttis jaksaa tällänen väsätä. Kaverin luona oli ribsejä tällaisella kypsennetty, ja oli kyl taktisen hyviä
https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...0689f24f94.jpg
Näyttää ihan höyryjunan veturilta? Mä itse keksin just mökillä että savupönttö sopii just eikä melkein kaasugrilliin. Kalaa viime viikolla savustelin onnistuneesti. Lihaa en tosin ole koittanut yrittää kalansavustuspöntössä. Mahtaako onnistuakaan? Tietääkö joku?
Niin ja sellainen kysymys vielä että voiko ikivanha savustuslastu mennä jotenkin huonoksi ajan mittaan? Vai pysyykö puulastut kunnossa kaiken ikää..? Kysymys siis 10 vuotta vanhasta kaupasta ostetusta savustuslastupussista. Elikkä puulastuista.
Joo ei... Periaatteessa varastot kestää eliniän,vaikka sattuisi elämään pidempään. Jos myisin varastot etiäpäin vuoden päästä,niin laskeskelin,notta pääsisin risteilylle. 106 yön risteily Maailman ympäri | LoistoristeilytLainaus:
Mulla ei nyt mene sähkötupakkiin kahteen vuoteen mitään rahaa joten josko sinne pattayalle sitten kun viimeisestä kerrasta on aikaa jo... hmm.. 23 vuotta :D
Ei onnistu lootassa oikeen ja ottaa kalan maun lihaan eli ei kannata ees yrittää.
Perkele kippaan nestekaasugrillin kaatikselle. Tulipa niin hyvää tavaraa etten meinaa uskoo itsekkään.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...d0dfa7e97a.jpg
Lähetetty minun SM-G920F laitteesta Tapatalkilla