Eipä tuossa mitään kummallisempaa :D
Kun joku ystävällinen henkilö laittais mulle vielä #200 meshiä (;
Edit: nii ja sori paska laatu :)
Printable View
Eipä tuossa mitään kummallisempaa :D
Kun joku ystävällinen henkilö laittais mulle vielä #200 meshiä (;
Edit: nii ja sori paska laatu :)
Oot kyl aika taiteilija :)
Dual coil yhteen wickkiin toimii todella hyvin, mutta onhan tommonen dual wick hienoo taiteilua. Tommosta vois itekkin kokeilla
Mistähän Misteriin kannattais noita varatiivisteitä lähteä ettimään? Kolmosversioon tarkemmin. Vois varoiksi ostaa, ettei tarvi sitten hädissään metsästää, jos napsahtavat.
PS. Täyspitkän Misterin rinnalle saapui lyhyt versio. Nyt voi alkaa vierekkäin ihmettelemään srtupöiden eroja. :thumbup: Hammasharjaahan tuo kyllä taas vaatii alkuun.
olen testaillut micro coilia pumpulilla, ja ongelmana on täyttö.
Nesteen paine työntää pumpulit pois paikoiltaan ja seurauksena vuoto.
Miten olette tehneet tuon täytön pumpulilla?
Kokeiltu urissa ja pelkästään kannen päällä ne hännät.
Joko deckin päälle niin paljon pumpulia mytyksi että pysyy paikoillaan tai jotain uriin johon pumpuli tarttuu, mesh(rullalle) on käypästä.
Nestesyöttö täysin kiinni. Nesteet tankkiin. Mister ylösalaisin, ja nestesyöttö auki. Näin paine työntää kammioon ilmaa, eikä nestettä.
Rantautu tuo kyseinen laite eilen, ja sain tänää tehtyä setupin siihen. ei ollut kun 300 meshiä, ja 0.32:sta lankaa. no niistä veistelin tollasen 0,8ohmin setin (4/5 rundia), ni ei voi muuta sanoo ku että AAATERVE!!
ei mulla muuta... :punk:
Multa meni vissiin jotain ohi, miks ne pitäis saada päällekäin? :confused:
Noh kummiski mulla on ne suoraan siinä ilmareiän päällä kuten singlekin olisi. Coilit on siis "lomittain" tai "päällekkäin" eli joka toinen kieppi kuuluu ensimmäiseen ja loput toiseen vastukseen. Käärin siis kuten single coilin mutta kahdella langalla.
Liite 11907
Tuosta vielä surkee kuva rumasta setupista. (Ulkonäköön en nykyään jaksa panostaa, äkkiä vaan kasaan ja pääasia että toimii. :blushing:)
e. Lisätään nyt se että antaa ihan pirun maukkaat ja kiukkuset löylyt. Maku sama kun misterissä single coilillakin mutta lämpöä ja kurkkutuntumaa pirusti enemmän. (ehkäpä sen takia että jätin vastukset kauemmaks ilmareiästä kuin yleensä)
Jaa että noin :) ilmeisesti ei kuitenkaan kosketa coilien kiepit toisiiaan? Eihän se muuten olisi täysiverinen dual coili o;
Päällekkäin laittamisella tarkoitin sitä, että on kuten pumpuli dual coilit yleensä. Eli kaksi erillistä coilia päällekkäin, joilla molemmilla omat wickit. Itse teen näin:
(Pumpulit nyt sisällä, kun ei #400 mesh wickannu ihan tarpeeks. Edellisellä sivulla kuvia)
Juu ei koskettele kiepit toisiaan. Tiedä sitten suorituskyvyn kannalta onko eroa tehdä dual wickkiä mutta kuten sanottua, onhan se kiva rakennella ja harrastaa. :angel:
Joo en usko että meshiä saa dualwickinä toimimaan tarpeeksi hyvin (: pumpuli dual microcoil pelaa hienosti :cool:
Kai sä kastelet pumpulin ennen kasausta? Hankala uskoa että ne nesteen virtauksen voimasta mihkään lähtee. Ja kun avaat nestesyötön, kun laite on ylösalaisin, sinne menee ilmaa, eikä nestettä. Olettaen siis että tankki ei ole täytetty liian täyteen, vaan kierteiden alareunaan asti.
Juuri näin ja se paine työntää pumpulit pois urista tai pois urien päältä, jos vain kannelle aseteltu :banghead:. Laitoin nyt meshin microcoililla, palataan pumpuleihin kun taas jaksaa :)
Pohjaan asti pumpulit niihin uriin ja painaa kasaan silleen, että ilmalle jää tilaa mennä siitä pumpulin vierestä ohi tuntuis ainakin toimivan. Pumpulit deckillä ratkaisu muuten taitaa vuotaa kuin seula ellei laite ole 24/7 pystyasennossa, tällä erää takaisin uriin siis.
Vähän kyllä vaikuttaa myöskin siltä, että joutuu tähän ulkoilumisteriin laittamaan meshiä, vuodon suhteen kuitenkin sen verran varmemman oloinen.
No juu voi sekin tietty vaikuttaa, että mulla vaihtuu nesteet lirusta VG-mönjään ja setupit dualista singleen eli ei ole oikein vielä muodostunut käsitystä tosta syötöstä ja muusta. Meshpötköhän nyt oli aina samanpaksunen ja nestesäätö täysillä eikä ihmeemmin vuotanut paitsi kännitankkauksissa.
Paljonkohan tällänen dualmicro 2x 12 kieppiä .30 lankaa pienimmän neulan ympärille on vastukseltaan about? Mietin vaan kestääkö tämä pikku AW tollasta alkuunkaan. Yleismittari pyöri taas 0.1 ja 1.1 välillä, mutta veikkaisin osuvan johonkin 0.8-1.0 välimaastoon, joka pitäis olla turvallista. Toistaseks ainakin paljon paremmanoloinen kuin vastaavat coilit .32 kanthalista.
Ainakin perstuntumalta sanoosin että pikku-AW jaksaa, mulla on just samanlainen viritelmä ja oon käyttäny isolla ja pienellä akulla. Pikkuakku hyytyy aika nopsaa, mutta nuo nyt alkaaki olla vuoden vanhoja. Ohmeja en oo mitannu, mutta sanoosin että varmaan siellä 0,7 tai 0,8 kieppeillä?
edit. Mittari huojuu 0,8 ja 0,9 ohmin hujakoilla ja sisäinen vastus 0,1 ohmia eli ~0,8 ohmia. :)
Jos pitää dekin päällä, niin voi laittaa uriin vähän pumpulia jarruttamaan nestettä. Mullakin ois mahdollisimman tiivis setti haussa.
...se napin lukitus.....muista se vitun lukitus....
nimimerkillä: melkein paloarpia reidessä :facepalm:
Tarviiko sitä kalsareissa setupoida :D
tarvii aina kokeilla jotain extreme juttuja :)
Alkaa hermot menee pumpuliin. Ihan sama onko pumpuli urissa vai päällä... ja minkä kokoiset coilit on/paljonko pumpulia. Jokos kusee nesteitä läpi tai sitten heittää dryhittiä. Ei saatana nyt tää siirtyy meshiin. Onneks tuli tänään kunnon 25 micronin meshiä kahdestakin eri paikasta. Toivottavasti toimii paremmin kuin ego2.pl:n 53micronin rautalevy.
Kuseeko ihan pystyasennossa nesteet?
Pakkas rokulia verstaalta. Niin Misterin kimppuun, 0.30 lankalla 7/8 kierosta 1.8Ømm, Ohm ~1.3, uriin 200#mesh rullat, pumpulia sopivasti.? Että liikuu vaivattomasti eestaas pörhötin päät ja jätin deckille.
Hyvin pöhisee, höyryä riittävästi ja sopivan pyöreän lämmintä! Mutta mutta makua ei löydy? Toisessa Misterissä U-wickki 0.32 lankalla 4/3 kierrosta löytyy makua ja höyryä, höyry kuumempaa ja jotenkin kovemman tuntuista kun pumpulissa!?
Sama neste molemmissa :confused: Va Helvete :crying: Pitää jatkaa harjoituksia!
Tuntuu tuo 0.30 kanthal sopivan jotenkin paremmin, näihin meikäläisen räpelyksiin :thinking:
Täällä ei kertaakaan ole vuotanut eikä dry hittejä, ulkonakin pelaa mainiosti, mutta tuo maku hukassa???
Minen ymmärrä tollasta ihme pumpulisäätämistä tämän laitteen kanssa. Ehkä se johtuu siitä, etten ole itse edes testannut. Mielestäni tämä toimii meshillä niin hyvin, etten ole jaksanut nähdä vaivaa pumpulin kanssa alkaa pelaamaan. Meshisetuppi on vielä niin nopea tehdäkin.
Kukin tyylillään :) Jotenkin tuo vaijerin huolettomuus on itselle tärkeää. En edes muista milloin tuota on tullut räpläiltyä. Ja aina pelittää eikä kuse kintuille.
kyllä se täytyy sanoa, että onhan toi pumpuli pirusti helpompi tehdä. mut misteriin mäkin laittaisin ehdottomasti meshiä enkä ees microcoilia
en mäkään osannut! yhtäkkiä vaan jotenkin valkeni. vinkkejä en osaa sanoa :(
uskallusta vaan siihen vääntelyyn ja auttaa kun otat eka paksumpaa lankaa. sillä helpompi päästä jyvälle mitä tekee. se ei katkee niin herkästi