Kohta lentää kikotin seinään. Kolmas setuppi tälle illalle ja ku vihdoin luulin onnistuneeni ja tönäsin liemet tankkiin ja imuttelemaan, niin saatanallinen pokse ja pauke päällä. Mie niin vihaan tota paskaa! :)
Printable View
Kohta lentää kikotin seinään. Kolmas setuppi tälle illalle ja ku vihdoin luulin onnistuneeni ja tönäsin liemet tankkiin ja imuttelemaan, niin saatanallinen pokse ja pauke päällä. Mie niin vihaan tota paskaa! :)
Kun setupista kuuluu tasainen suhina, vähän niinkun telkkarin lumisade joskus, sillon tietää että on hyvä setuppi.
Vähän niinku tästä setupista minkä tein toissapäivänä :)
mä tykkään et se vähän poksuu ja rätisee. jos se suhisee vaa ni yleensä maistuu kanthalille :F
Samaa mietin et jos suhisee niin kusee kylläki.. Tai ainakin omat suhisevat ovat maistuneet metallille.
Siis ei tietenkään aina ei se nyt ihan poksuaräksyäkkään voi mut no jokainen sen maistaa itse kuseeko vai eikö :esmoke:
No kyl te tiedätte. Ei mikään käärmeen sihinä vaan sellanen... noh, ei siihen oo sanaa. Boiling maybe? :)
Tuosta äänestä on tullu juteltua toisaallakin ja jos ääni on snäk-crackle-poks niin silloinhan neste kiehuu sen verran rajusti että oksidointikin voi poksua irti jolloin hotspotitkin on todennäköisiä. Ne ketkä ovat kuumien metallien kanssa joutuneet tekemisiin niin varmaan tietävät mitä tapahtuu jos siihen kaataa vettä päälle...
Joo ei riisimuroja kiitos. Eilen tota i-attyä väsäsin ja tappelin spottien kanssa ja ku sain vihdoin spotit pois, niin ääni kuulosti samalta ku midgetit pelais kössiä hatun sisällä. Mä en vaan tajua mikä tos attyssä vastustaa niin pirusti. Vaikka kuin huolellisesti tohottelee, nestepolttelee ja varmistaa ettei langat oo ilmassa tai vaihtoehtosesti niin kireellä ettei veri kierrä ni jumalaton valoshow päällä. Kallen duunaama setuppi toimi alkuun hyvin, mut omalla juissilla ei tahtonu wikata ja tuli pikkukivoja dryhittejä vähän väliä.
Kokeileppa silleesti että kun laitat vastuslankaa meshin ympärille niin pidät sitä lankaa peukalon ja etusormen välissä (et ole hitman eikä se ole pianolankaa) jolloin lanka ei tule liian kireälle muttei liian löysällekkään. Jokaisen kiepin jälkeen tarkistat vielä ettei jää ilmaa väliin jos näin käy pidät hiukan liian hentoisesti kiinni. Pulsitusta, pikkuisen tökkimistä, kastele wick ja anna virtaa niin kauan että alkaa taas hehkua ja katso että hehku alkaa coilin keskeltä eikä jommasta kummasta päästä (yleensä jos ketuiksi niin ekana alkaa hehkua plussa päästä). Se ettei toimi omilla nesteillä johtuu meshin kireydestä, jolloin paksummat nesteet ei jaksa nousta tarpeeksi nopeasti.
Mä vetelen vaijerilla, että ei pitäis olla ongelmaa, ja toimii kyl sompussa ilman mitään ongelmaa. Kokeiltu 1,5 ja 2mm vaijerilla sekä 0,25 ja 0,30 kanthalilla. Ja en tosiaan vedä liian tiukkaan enkä kyl jätä ilmaakaan väliin. Somppu mul wikkaa 10sek pystyssä keposeen.
Sama periaate toimii kyllä vaijeriinkin, onhan siinäkin päässä meshiä.....
Älä laita sitä wickiä pohjaan kiinni.
Jos toimii muuten, mutta ei sun nesteillä wickaa, niin mahtasko vaijerin vaihto toisenlaiseen auttaa?
En oo ite noita vaijereita käytelly, mutta muistelen, että niissäkin erilaiset vaijerit (eri määrä lankoja) wickais eri nesteillä eri tavalla..?
No johan on perhana, sitten ei kyllä keksi helppoa ratkaisua ongelmaan. Muutamat meshi laadut on itselle kanssa ollu ylivoimaisia setupoitavia mutta se ei selviä kuin kokeilemalla. Vaijerin kanssa sinänsä ihan sama mikä silmäluku meshillä on kun se toimii lähinnä nesteen kerääjänä ja vaijeri tekee nostamis työn. Helppona vaihtoehtona voit vielä kokeilla lisätä hiukan meshin määrää jolloin ei paina niin helposti vaijerin epätasaisen muodon mukaan kireämmin jostain kohdin...
Meshin laadusta tähän väliin kokemus. En oo Vapeonin #200 meshistä saanu ainuttakaan setuppia misterissä toimimaan, mutta #300 ja #400 ajaa aika pitkälti saman asian niin hätäkös tässä.
Tosin jos erot on selvästi vain kahden laitteen välillä identtisillä setupeilla, tästä infopläjäyksestä tuskin paljon kostuttiin.
Eilen juuri tein Vapeonin #200 meshistä misteriin setupin. Hyvin pöhisee.. Tuntuu tosin huomattavasti vaikeammalta tuo vapeonin meshi työstää kun esim. ego2:sta tullut #200 meshi.
Luulis saavan, onhan siinä varmaan 3x täyttöreikäkin somppuun nähden. Ja oon kuivannu topin, että ei pitäis olla nesteen alla ja sitä kautta ongelmaa. Eilen tosiaan se viimenen setuppi onnistu suoraan, pulssittelussa meni ehkä 5sek mut tosiaan sit alotti ne midgetit sen kössin.
Oon ite ollu paljonkin töissä teknisillä aloilla ja joutu ratkomaan monenkin näkösiä toimintahäiriöitä, mut täs ei tuntuis olevan mitään logiikkaa. Setupit 0,7-0,9ohmin välissä vamolla mitattuna, mut toisaalta sekin arpoo välillä omia lukujaan. Siks tarkistan yleensä 3-4 kertaa niin että saan saman tuloksen.
http://img.tapatalk.com/d/13/11/13/emygena2.jpg
Semmonen laitetaan jo lähes mesh-gurun statuksen omaavalle henkilölle joka tulee ja kertoo mulle että a) mitä teen väärin ja b) opettaa mua tekemään sellasen setupin että vaikka promileita ois 7 ja molemmat kädet amputoitu ni se onnistuu! :D
Jasso: laitetaanko nimenomaan ballantines vai monopol? :)
Ei ny monopoolia ainakaan :rolleyes: Tuunks gummijalalla vai fläpfläpillä :angel: Sää maksat luonnollisesti (ei luonnossa) :whistle:
Festeille oot tulossa kumminki ni ohittaessa poikkeat :)
Nyt vetää mielenkiintoseks.. iChybrid, jossa kuitenkin on käytännössä täsmälleen sama ato ku i-atty, kerrasta puolihuolimattomasti sutastu setuppi ja 3sek pulssittelua ja toimii :)
Toi Kallen atty on kirottu!
perjantai kävis mulle?
enmä viinaan koske :rolleyes: muttta kyl mä voin jeesiä jos tarttet
Yeah, right :D
Apu kelpaa kyllä, ei siinä mitään.
tuu poikkee perjantaina jos et ennen sitä oo apua saanu niin "isi näyttää" :D
:D mie en halua että mulle tehdään setuppia vaan kerrotaan missä meen vikaan ku ei tunnu onnistuvan. :)