Kyllä me jamo tairetaa olla kahestaa täälä :)
Printable View
Kyllä me jamo tairetaa olla kahestaa täälä :)
Ei, kyl para ja pottula on kans, ne o vaan sammunu :laugh:
Nyt on niin heikko tilanne että piti mennä jo varan varoille. Karpalo lonkeroa koitan tässä maistella :crying:
Itsellä oli viel liru tullamorea niin sai valkkerit jäärä korkkaamattomiksi, carlsberggiä väliin ettei käy yks toikkooseksi :)
Jos palataan vielä eiliseen, niin oikeassa olet; Eihän sitä tolkuttomia prosentteja saa, vaikka kuinka paljon laittaisi sokeria oluen käymisprosessiin.
Itse laitan noin 1,5 pussia sokeria/uute ja prosentteja tulee sen ehkä 5-6, eli just sopivasti mun makuun... :p :cheers:
Rkele, pääs lipsahtaa humalan puolelle.. Päissäni mekaanisella saatoin höyrystellä yhden akun liian tyhjiin jo, mitäköhän muuta saan aikaan.. :D
Jaahas.. lomat alkoi. Eka olut rapsahti. Voip olla et kännin riipasen. :D
ässönsii!
Niin mitä sössit?
Huomisten synttärien boolien testailua ja kämpän järjestelyä. Eiköhän tällä flunssa viimein voiteta :cheers:
Sandelssii ja jalluu, pervest harryy ja vanilja cappuccinoo aijai rairai :eek:
Mä vein vaan kapu Varpusen rommit
Yhren tähren Jallu on paras aamupala...
Eilen reippaana nyin kaupan ovea auki joskus vähän yli kasilta kunnes koin ahaa elämyksen että joopajoo se on lauantai ja pulju mennyt kiinni jo kutoselta. Yhtään ei olisi ollut kesäjano eikä krapulakaan.
Rankka työviikko (pe vapaa, la vapaa, su työ, ma vapaa, ti vapaa) takana ja taas voi ottaa rennosti. Kippis.
rommi ft. omenalimu & jääpalat.
Meni sitte tämä maanantai siihen, että Dreamista höyryää Magma Currenttia, olutta kuluu ja Down Periscope sekä pari muuta armeijakomediaa toistuu näytöltä. Emmää valita, ihan jepa.
Mitäs höyryttelette, silloin kun pikkaisen miestä väkevämpää otetaan?
Normisti mulla menee mansikka/sitruuna yms. "etelän hedelmä/marjamaut" ja tietysti HP. Oluen kanssa nämä edellä mainitut ei sitten olekaan välttämättä hirveän hyvä yhdistelmä.
Eli vinkkejä kehiin; Mikä e-neste/tiiviste sopii mielestäsi parhaiten oluen litkimisen yhteyteen :cheers:
Persikka, PISTE!
:wheee::lol:
Shire Malt tai Long Bottom Leaf :thumbsup:
Tänään aika vetäistä olat perseelle. Pääsin mutta enpäs päässytkään kouluun. Ihanaa kun tuli jätettyä opintoja kesälle, edellisen koulun tyypit ei pääse kirjoittamaan todistusta ja tuleva koulupaikka ei ota minua sisään ilman todistusta. Deadline todistuksen jättämiseen ensi tiistaina, edellisen koulun kanslian väki palaa lomilta vasta 4.8. Vittusaatana.
Tampereella avasi tänään viinikylä toimintansa. Saas nähdä monenako päivänä allekirjoittaneen täältä löytää. :D
On tää rankkaa juhlia juuri valmistunutta uutta saunaremonttia, Jäger-pullo (vain puoli litraa) puolessa välissä, skumppapullo, Amarettoa ja ne lukuisat oluet, hik. Jatketaan... Huomista ei edes mieti tässä vaiheessa, kaiffarissa lakritsi joka ei vakuuta.
No ni, hyvinhän sitä uppoaa:)
https://www.youtube.com/watch?v=6pVnm1i5yUM
hukkuiko juuri h-dripperin plussapinni sisään, kun ei enää iskekkään tumpissa. Kiinan stinkussa saa vielä onneksi höyryt. Huomenna tutkaillaan :thinking:
Ja kyllä. Vain humalassa uskalletaan kirjoitella viikkojen lukemisien jälkeen.
Tekis mieli vähän leipoa. Mutta huh, onneksi olen pasifisti.
Aaapuva! Aapuva! Siideri nousee päähä!
Jessus että tuli ryypättyä, noh sitä se laivailu teettää :D
Ei helkvetti ku analogiset maistuu ku lonkerot maistunu! :lol: Ei saa mitää irti tost egosta ni an alogiset tosiaan maistuu X-( kulyä se vöhö vituttaa mut ei siin mitää heh kusettaa vaanb hirveesti ku ei roboinhoodista saa vahvempia , koitin äsken egoa+kanger evodii niin ei mitää jmakua :D vois kyl nukkuaki kun joku 35h tässä valvonu joo
Ei varmaan.robin hoodin.kamoissa oo niksaa pätkääkään.
Luulen että robinhood viittaus olikin siihen jatkuvaan kusemiseen ja siihen että pitää juoda sit ~4,5pinnasta eikä vahvempia
Tulipa nobelaneria osteltua tänään, nyt on jo päähänkin noussut. Maistuisi muutama parempikin olut tähän väliin, vaikkapa joku brewdogin tuotos. Mutta kun ei ole niin ei ole.
Perkeles, tuli äsken magmakloonia täyteltyä niinkin huolella että valui nesteet modin kylkeä pitkin. Täytyisi kaiffari tai 510 misteri ostaa, jospa vaikka välttyisi tällaiselta söheltämiseltä jurrissa. Täytyneepä alkaa säästämään rahoja..
Tulin vain kertomaan olevani kännissä. Kyllä jekkukola maistuu näin parin viinipullon jälkeen jotka tuossa aikaisemmin kumppanin kanssa kumottiin.
Ei nouse, niin ei nouse, mutta ehkä hyvä niin. :D
Kalsarikännipäivä! Vaimo lähti lapsien kanssa kyläilemään anoppilaan, minä jäin piskin ja kissojen vahdiks kotiin:D Jos siirtäs vähän rahaa pokeritilille eli jois kaljaa ja pelais pokeria läpi yön...