Juuri tämä
Sama kuin tosilla on ressiä kun siirtyy höyryttelyyn ja röökää samaa aikaan
Kaikille on oma aika ja paikka
Pääasia että savut laantuvat ja höyryt paranevat :) (oli niissä niksaa tai ei)
Hieno harrastus tämä on pakko myöntää
Printable View
No siis, siihen tottuu. Mä vetelin dripperistä 12mg nesteitä vielä alkuvuodesta, nyt 4mg on dripperissä ehdoton maksimi ja sekin tuntuu olevan liikaa... Seuraavat dripperinesteet tehdään 3mg niksoilla.
Tuli dripperistä kiskottua ässän lähettämä Cold Airin karkki, voi jeesus ku oli namia. Pullo meni parissa päivässä.
"Namusetä"
Joku voisi Cold Airia kiusata ja sanoa että forkka huutaa tiivareita :)
No nii-i, kai joku sen tuntee?
Kukaan ei tunnusta tietävänsä :rolleyes: (Pistän savumerkkejä menemään)
Ylösnousemus saattaa olla lähempänä kuin luullaan ;)
EIPÄ POSTATA MONTA KERTAA PERÄKKÄIN! :lol:
Kiitti smami. Jospa sitä herkkua taas kohta saa.
Olis kova sana kyllä
Mestarilla ainakin on kunnon sekoituspytyt :)
Pitäähän mun jotenkin teidän spämmääjien kanssa kilpailla :laugh:
Tarvis keksii joku skaba taas kyllä tai vaikka pari :)
Joo mä tiiän että sä ässä palat halusta sulattaa mun munaa saanut stinkku/neme combo cloonin ( Niin siis patinoitu munalla ei se mitä ktdd ajatteli :laugh: )
Mulla ei kyllä muna nemeen mahdu, ei sillä että oisin edes testannut mutta silmämääräisesti näyttäis siltä :lol:
tuitun kanssa voitais joskus testata, ei se zkys siitä suutu :thinking:
Minäpäs voisin kanssa jotain lahjoitella pitkästä aikaa, vieläköhän Protankit 1&2 jollekin kelpaa? Ois 2kpl molempia turhina.
Ei ei annan aidot pois ja itte imen klooneilla EIKU :)
Katsotaan mitä setä seuraavaksi taikoo ja millä ehdoilla
Pistän ässälle huomisen postissa 2kpl kakkosmallin Protankeja tulemaan, oot velkaa 0 euroa.
Piti sitten reilu kuukausi sitten jonkun helvetin mielenhäiriön alaisena laittaa ennakkoon tilaukseen venemieheltä clouporin 150w boxi. Virhe. Toimituspäivä vaan siirtyy siirtymistään kun yhden kerran kysyin sähköpostilla, tuli vastauksena että 20 päivä alkaa toimitukset. Yksi tilauksesi on lähetetty viestikin jo tuli pari viikkoa sitten mutta ei vaan pakettia näy. Sitten kun pyysin viime viikolla peruuttamaan koko tilauksen ei enää vastausta kuulu ollenkaan. Yllätys. :banghead:
Onneksi tuli edes käytettyä Paypalia.
On tää muuttunu, imaillut nyt monta vko Mutant-Silolla (vain base Siloa, kaikki muu metallitankkia myöten Nautilusta) töissä. Maku ei ole lähelläkään Kaiffarin, saati jonkun mesh-Misterin makua, mutta kestää 15-16W ja voi imeä kuin Napolilainen hutsu eikä kurlaa BVC-päillä. Atopäät kestää ja kestää.
Kyllä on rakenneltavat jäämässä pois töistä, jossa lievästi sanottuna tiukka aikataulu taukojenkin suhteen.