Mua vähä hirvittää [emoji15]
Oonks mä tiineenä, maha pömpöttää siihen malliin... Mut syypää taitaa olla Mirun superherkullinen pastakastike [emoji106]
Röyh [emoji201]
Printable View
Mua vähä hirvittää [emoji15]
Oonks mä tiineenä, maha pömpöttää siihen malliin... Mut syypää taitaa olla Mirun superherkullinen pastakastike [emoji106]
Röyh [emoji201]
Mä en sit hoida sitä vauvaa, oon oman osuuteni tehnyt..susta tulee ehkä yh[emoji13]
No enhän mä sua jätä[emoji8]
Piti jouluna käydä ruosniemen panimolla juopottelemassa, mutta olin niin tuhannen päissäni niin jäin himaan. Oli omistajat meillä juopottelemassa :-D
No onhan se lamauttimien ja pamppujen tarve muuttunut kun matuja virtaa villisti tänne! :blink:
Sama juttu, tässä höyrytellyt autokarkkia pari päivää vaikka mieli tekisi kontulaa vaihteeksi, mutta kun en jaksa kokata. :lol:
Ei se sirkkakaan mitään rakettitiedettä ole, kunhan tajuaa kattoa että se plussapinni ihan oikeesti tulee ulos siitä atosta. Jos se ei lue paketissa perkeleen isolla niin olen pettynyt.
Täällä ostellaan monien satojen modeja ja itse mietin viittiskö ostaa EGO VT:n, tasan ei mene onnen lahjat :D Kuitenkin tullut jo osteltua aika paljon tänävuonna. Lankaa ja tiivareita varmaan satasella, tuo cuboid, stoutti, pari velocityä lisää, tuo mad hatter, muutama 26650 akku, VTC5:sia ja ainakin goblin mini v2 pitää vielä tilata. Nii ja tulihan se griffinkin poistettua kaupan saldoista :antismoke:
Mää en osta mää sijoitan tulevaisuuteen ja lahjoitan muille [emoji69]