Olen zavuke=I'm a crap :)
Printable View
Olen zavuke=I'm a crap :)
I'm a jerk :laugh: Ei kait se kauas mene totuudesta..
Eli vissiin tietää hyvin 😂
I am mug shotgun
Mutta jos jättää nen päätteen sukunimestä pois, niin tulee i am fucking rat 😂
Itellä muuttuu sukunimestä 1 kirjain, mutta emännän nimellä tulee "my name is my hell". :laugh:
Ei kyl tartte seurata maajoukkuelätkää niin kauan, kun marjamäki on puikois
En tiiä miks toi vääntää mun sukunimeks dressin. Mun sukunimi on harvinainen eikä tarkoita mitään suomeks eikä englanniks, italiaks ainaki jotain vaatetta tai mekkoa ja joskus oon kuullu että jotain muutaki. En sit tiiä miks se kääntää sen suomi - englanti asetuksella. :thinking:
Mullakin tulee oikein, ei väännä nimeä miksikään. Johtuu varmaan siitä ku sukunimi ei oo suomenkielinen, ja etunimi on niin yleinen.
"I'm big brother a round" :confused:
Duunikaverilla I'm a fairy peasant. Pelkällä etunimellä I'm a bitch. :laugh:
I am whore 👉👌
Lähetetty minun GT-I9305 laitteesta Tapatalkilla
Ja siskolla; i am fucking pirate
Lähetetty minun GT-I9305 laitteesta Tapatalkilla
Mulle tuli: i am soup corner😂
Kyssi on I'm going to be a birch pie :lol:
Nyt olis äitin autoonkin käyty vaihtamassa kesärenkaat vaikka lunta hieman ilmassa onkin. Itselle vaihdoin jo toissa viikolla.
Maukka Perusjätkää leikitty jokunen tunti, vähänkö tuli jano... :p
Mä olin jo kysymässä kuka on Maukka Perusjätkä, mutta muistan joskus kuulleeni sen nimen ennenki joten en kai oo jonne :thinking:
Tuus setä hakee myrkkys ku kerkeet tai ajelet ohi joskus
Kivasti pyryttää :(
Liite 30810
Toi on hyvä. Aika useasti tulee nähtyä kun nelivetoisella ajetaan näyttämisenhalusta(ko?) aikalailla reippaasti olosuhteisiin nähden. Muistuukin mieleeni toissatalvelta tuossa Espoossa Finnoontiellä yksi kaveri kun lähti valoista neliveto kuopien ja hävisi näkyvistä aika äkkiä, no, se oli mäennyppylän takana katollaan sitten kun seuraavan kerran nähtiin:laugh: Tiessä paha kohta kun on nyppylä jossa auto keventyy ja sen jälkeen tie lähtee heti kaartamaan, tuo kohta usein ihan peilijäässä. Hyvät naurut sain kyllä.
Nelivedon ainoa heikkous on se että jarrutusmatka ei ole yhtään sen lyhyempi, mikä voi vähän yllättää ku ajaminen on muuten niin juhlaa että se paska keli selvii vasta siinä vaiheessa ku pitäs pysähtyy :D
Ratkasu: Ajaa nii lujaa ettei tarvi ikinä pysähtyä, sillee ettei silmä ehi nähä, sujahtaa ku luoti aina jostain välistä!!!
#diudi_lyfe #olen_audisti
Ajelinpa kerran paikallisen lentokentäntietä Lännen (mikälie traktorikaivurilla) päätielle ja risteyksessä painoin jarrua 4-veto päällä ja traktori pysähtyi kuin seinään. Hyvä etten lentänyt tuulilasista ulos.
Tämä kertoo koulutuksen tasosta (Edes kurssin kouluttaja ei tiennyt, että kojelaudassa on keinukytkin: 4-veto päälle/pois)
Kylläpä haisee vieläkin paska nenässä, pääsin ihan vähän imuauto hommiin tyhjentämään kaivoa.Se oli siistii!!
[emoji2] Taas opin uutta tänään[emoji106]
Rasvakaivo kenties? Paskakaivohan ei haise vaan tuoksuu:)
Sellanen juttu muutes että oikeasti asiansa osaavat ammattilaiset ovat tuolla viemärinavaus/huuhtelu/imuauto puolella kohtuu vähissä, kokemusta ko.firmoista on tullut varovasti sanoen lähes kahden vuosikymmenen ajalta, tilaajana siis.