ei. mielestäni.
koska sinulla ja minulla on 67l tiivisteitä ja pohjia kellarissa jonka sijaintia ei kukaan vielä tiedä. ;)
Printable View
ei. mielestäni.
koska sinulla ja minulla on 67l tiivisteitä ja pohjia kellarissa jonka sijaintia ei kukaan vielä tiedä. ;)
.
uskokaa huviksenne. jos kaikki menee pieleen, tästä tulee suljettu foorumi. ja TE jotka olette jo täällä, olette sisällä.
koska onhan selkeää että tämä jatkuu, tavalla tai toisella.
eipä paljoa lait kinostele.
paitsi omat, joista te niin tykkäätte. :)
Uu, salaseura. Kuulunkin vasta yhteen ja sekin on aika perseestä. En edes muista foorumin nimeä enää, mutta takatrolli tais olla siellä mode? :lol:
usotsie? :D
Ilman mainosmasseja tää setti ei kuitenkaan pyäri. eli sit mennään lahjotuksilla tai jollain oravalla.
tai sitten ei.
pahinta on kuitenkin odotettava. koska pahimmillaan uusi mahtava laki, tappaa mainostamisen mahdollisuuden.
ja yhteistyökumppanuuden. prkl.
;)
Tai sitten hostaa foorumia EU:n ulkopuolella niin säännökset ei kanna? Mainostaakin saa ihan vapaasti.
mutta kunhan tässä spekulojn ;)
suljettu yhteisö. kutsulla sisään.
who cares wins. oli muuten mahtava peli. :D
Kyllä tää tavalla tai toisella jatkuu. Ja meidän jengi pysyy kasassa! Mutta estettäiskö sitten uusien rekisteröityminen? :thinking:
menkää nukkumaan... munkin ja nunnan pitäs kanssa.
aivan. senkin sherlock. ;)
Vajaat 4kk aikaa "tankata".
Forkka pysyy varmasti elossa, SWIM kertoi, mutta kyttiä ei tänne kukaan halua. Nythän niitä ei kiinnosta mitä täällä postataan, mutta kun kieltolaki tulee, rupee kiinnostamaan.
Siellä se Jasperin kaikussa on ?
Täällä on sellaisia myrkkyjä että vesi säilyy vaikka maailman tappiin
Tislattua / tai ns Qvettä (ultrapuhdasta) siinä se salaisuus piilee [emoji69] [emoji106]
Hähää jäitte kiinni
Mulla on molempien osoite mutta itsellä on enemmän niin annan teidän myrkyt olla rauhassa ja huuruttelen omia [emoji69]
tosin on täällä virkavaltaa jo nyt. moni höyryttelee.
mutta ne pitää turpansa kiinni koska : muuten ei.
:D
vituttaa ne tulevan lain höyryttelyn pilaamisen mahdollisuudet niin paljon että ei paljoa veri kierrä. missään.
mutta mulla on pieni ässä hihassa.
siitä loitommalla. ;)