Mites toi Biltemassa käynti liittyy pyörän rassaamiseen?
On tuolla vielä aika paljon tuota tappajasepeliä kyllä. Toisaalta vois saada räpylän kuntoon nopeammin jos siirtyisi pyöräilemään.
Printable View
Jaa, mä taisin just lopettaa työt :D
Oliskohan Fillarin osia Biltemassa.:thinking:
Tuo Tohtori mille olen menossa, on Erikoistunut kyseiseen vaivaan mikä mulla on.:) Hoitajakin jo sanoi, että ehkäpä mulla kokonaan väärä lääkitys.:unsure: Mutta Tohtori katsoo sen tarkemmin.:)
Ukko kunnossa.:) Elimet pikkuisen prakaa.:thinking:Nyt alan uskomaan, et voi saada kuntoon.
Ku ei normi Konitohtorit uskalla määrätä Lithyronia.:laugh: Saatanan Nössöjä. Olisin ihan Päälikkö, jos olisin Lääkäri.:unsure:
.... . .-. --- .. .. -. .. / .- ..- - - .- .- / ...- .- .. ...- .- .- -. / -.- ..- .. -. / ...- .- .. ...- .- .- -.
Eki rupes morsettaan?
Tilaappa XL kokoiset Kilpirauhanen ja Lisämunuainen. Vaihdetaan Vkl aikana.:thumbup:
-- . .. -.. -. -.- .- .. -.- -.- .. . -. - ..- .-.. .. ... .. -- --- .-. ... . - - .- .- --..-- ...- .- .. -.- -.- . - --- .-.. .. ... .. -.- .- .- -. . -. .... ..- .-.. .-.. ..- ... . . .. - .- .-. -.- --- .. - .- . - - . .. -.- -. . -.- ..- ..- -. - . .-.. .. ... -.- ..- .. - . -. -.- .. -. .-.-.-
Pistetään Ukkoon samalla Vetoketju, jos joku osa pettää on Jasson Elinsiirto Oy:ssä helppo vaihtaa.:laugh:
Sil on. Eikö sulle lähettänyt kuvia ollenkaan.:confused:
Mullahan rupee oleen kunnon yritysrypäs kehissä, provarin juotosta elinsiirtoihin [emoji33]
Jasson Kumi ja Elin Oy :unsure: Sivupetsinä myös Kolvauset.:laugh:
Laamasen luontolomat. Juovuttava kokemus keskellä syrjäistä korpea, omat juomat mukaan. Pahoinvointitakuu :)
Eki heittää nuotteja
Vaihdossa käy myös käytetyt Elimet.:thinking:
Ekillä Lääkitys kunnossa.:thumbup:
Eki vois laittaa mulleki samoja myrkkyjä mitä se syö tulee postissa muutamat
Mulle kans Ämpärillinen. Niillä taitaa mennä murheetkin samassa.:)
Mun Poju vastailee kans mitä sattuu. Koulussa kysyttiin ekaluokalla, mitä Isä tekee työkseen. Poju kertoi, et se pelaa Biljardia. Missä kyseli Opettaja..Aapelissa Poju vastasi.:crying:
Ostin sit äskö melkein 400e imurin [emoji87]
Pian pääsee testaa miten rotikankarvat irtoo mattoista [emoji1]
Ja itseltä illalla ..... Höylän kanssa pervot [emoji13]
Minkäs imurin ostit? Irinan vai Olgan? :thinking:
Kunnei vaan joutuis, ihan joka Päivä..:unsure:
Tapoin Foorun.:crying:
Mää vaan jäin ihmettelemään, miten teillä hymypojilla voi päivästä toiseen riittää juttua kaloista, karvoista (!) ja intiimialueista joka suunnasta. On se kone.
Ollaan Ujoja niin, ei juttu lopu.:) Ja jos loppuu, niin vaidetaan aihetta.:laugh:
Kiinnostuksen kohteet usein naisilla ja miehillä hieman erilaiset. Ei kyllä aivan kaikilla.
Mistähän sellainen johtuu? Rakennuksilla ainakin aika rankkaa Huumoria. Mutta Naisvoittoisilla työmailla, on aikas salakavalaa meininkiä.:thinking: