En mä dokaa muutama hassu menny.
Printable View
Vois muuten olla selvinpäin juhannukseen asti tän viukonlopun jälkeen
Nyyh GoT:in vika kausi tulee kesällä :crying: Mut on liikkunu huhuja että vaikka tarinaa ei ny sinänsä voida vissii jatkaa kirjasarjan keskeneräsyyden vuoks, niin siitä ois tulossa spin-off(eja?). Sitä ei sit tiiä onks se hyvä vai huono idea. :D
Mut nyt. Oon niin koukussa Breaking Badiin. Tulee vähän semmonen fiilis että tää ei maha päättyä hyvin, että tästä tulee vielä niin ultimaattinen jättiketjukatastrofi samaan tyyliin miten Sons of Anarchyssakin(</3) luisuttiin lopulliseen kaiken täystuhoon, synkkä alamäki jossa vauhti vaan kiihtyy. :eek:
Muistan kuin eilisen, kun poikani esitteli bb.:n ekan jakson ja se oli heti menoa.Aivan helvetin hyvä sarja ja tyyliin illat meni aina " katon vielä yhden jakson" ja aina katoin monta, koska koukutus[emoji23]
Oli kyllä tyhjä olo, kun sarja loppui[emoji53]
Hyvä sarja oli kieltämättä, kuten myös SOA. :thumbup:
Liite 30791
Se on loistavan sarjan merkki kun sen jälkeen on tyhjä ja hämmentynyt olo </3
Teemaan sopivan tyylikäs puppalo :cool: SoA <3 Mut en oikein vielkää oo päässy yli siitä paistihaarukasta ja Tarasta (en unohda ikinä sitä ääntä :crying:), Tara oli mun lemppari ja se oli niiiin brutaali ja järkky kohtaus ja vitun Gemma olin tykänny siitäki vaik se oli hirvee bitch mut niin vahva ja kova, sen jälkee se oli vaa sairaista sairain psykobitch :crying:
Siis Walter on vaan niiiin kolee äijä. :thumbup:
En oo yhtään breaking bad jaksoa kattonut. Must look into it. Kehutaan niin hyvin.
Vampire Vapen Heisenberg (Copsan Heisenbergiä en ikinä tajunnu maistaa) ku on muute ollu mun paras nestelöytö aikoihin, ja oon joskus miettiny mistä se nimi tulee. Alko sit raksuttaa ku se o sinistä ja kuvataan "kristallin raikkaaksi" ku aloin kattoo tätä sarjaa... Sininen crystal meth? :rolleyes: Viimein sit raksutti että KYLLÄ AIVAN!!! kun tajusin että Vampire Vapen toisen nesteen nimihän on tadaa... PINKMAN! :lol:
Siis niin mahtava sarja että nesteitäki nimetty sen mukaan, ja ei suotta! Heisenberg <3
Copsan Heisenbergistä joskus diggasin pirusti. Tulipa tilattua monta putelia aikanaan. Nyt tökkii ihan pirusti. Yks tiivari pullo olis viel vedettävä ja sit saa olla.
Vampire vapen heisenbergia taas en oo maistannu.
On muuten Heisenberg myös tällä foorumilla, tosin hämäävästi salanimellä:
Näköjään Copsakin oli saanut inspiksen tuohon nesteeseen Breaking Badista. :D
Breaking Badista opin nyt myös mikä on lowrider, en ollu ees tienny että tommosia on :lol: Ton jakson alussa vaa ihmettelin että mikä toi ääni on ja katoin ihan :blink::blink::blink: sitä sheikkaamista :lol: Toi on jo nii noloo et se on makeeta!
https://www.youtube.com/watch?v=C7Iibv__eYI
Oomko mä henkissä ees enää
Alkoi olutkin maistumaan, ehdin jo huolestua et mikähän vikana :D
Eli musta ei pääse viissiin koskasn eroon
Tai sit mä on elossa ka herätessä on oli että kunpa ei ous elossa
Mä en oo jupnu ku tänää psri oluttfa
Neko meni päiväklä eikkä oölala
Ihana keväinen yö :rolleyes: Kävin pihahöyryillä ihailemassa kuutamoo, untuvakissa...
Jpko tuittu onvsyöny ksikki sipsit vai kävelkenkö turhas koovaa vauhtis sinne päin
Miten musta tuntyy että tännään mä hiljenen kohtruu aikadin
Otetaanio yhdet sille
Huomiseole sääennustikseni lupaa poutaa
Kaikki muut ib jo hiljentynyr? Kellojan obbvasta vasikka kuinka vähän
Tuitti sais olla vieklä tolpillaan ja vadtata oomko tutaa matkalla bai kannattaako kääntyä ho takadin
Kuja vasikka missä mitä nyt en ymmärtä tai mebny oho?
Tarvcsko siurtyä viellä absinttiin tänään vai jatkaas sasmalla linjaslla?
Jatka vaan samalla linjalla, mikä se sit onkaan :cheers:
Kaibki on vasn hiljaa 🙁🙁🙁🙁😢😢😢😢😢😢 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭🤤😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
NYR KAIKKI LINJOULLE
PELASTA MUT