Aloittelin jo tovi sit.. huvää jussia kaikille
Printable View
Aloittelin jo tovi sit.. huvää jussia kaikille
Juuh.Jussit koko poppoolle.
Liite 15728
Kotona hiljasuus, kädessä kylmä kalja ja maukkaat höyryt ala kuhanzz
en vielä mutta kysäseppä tuossa kuuden aikoihin uudestaan
hyvää jussia kaikille.:eek:
Hyvää Juhannusta kaikille. Vihdoin saa oluen avattua, vasta tehty ja sauna lämmin. Eiköhän se tästä :)
Piru ku onniin kylymä että pakko lämmitellä sisäisesti. Paljon viitti mihinkään rannoille lähteä luuhaamaan, jos paikallisessa, hmm, muutamalla illan päälle. Vaan hauskaa jussia kullekin! :)
rommi kolaa nautittu ja olaan pikkusen humalassa joten HYVÄÄ JUSSIA JA MUISTAKAA NUSS.... joo jokanen tietää lopun :cheers: jos raumalaisia on clubille lähdössä niin dominosta voi bongata hemin ympäri kännissä ja vahvassa rommissa :wheee:
Takassa tuli, sauna lämpiää, telkkarissa fudista, seitan marinoitumassa, lasissa Sauvignon blancia ja kädessä höyrytin sisältäen herkullista kirsikka-tupakkaa. Oivallista juhannusta.
Siis sekoitin LiQuan 12mg kirsikkaa ja traditional tobaccoa. Ei sen kummempia Onpas muuten paska fudisilta...
Voi että, on päästy taas pienten hiekka laatikolle. Harvoin tulee tänne postailtua enää mutta seurattua tulee paljonkin.
Kyllä pumpuli kestää atossa ihan hyvin, koko illankin. Itsellä ylävastus (justfog) ja menee pumpuli helposti viikon. Oppikaa käyttämään laitteitanne.
tuittu: ota homma vähän rennommin ja kokeile myös itse ennen kun varmistelet kaikkea täältä, saatat yllättyä. (miehissä kans)
Hyvää jussia kaikille, muistakaa myös syödä hyvin.
Kaverit meni nukkumaan jo. Mulla vielä tabletin ja kännykän akut kunnossa ua kaljaa :D
Mikäköhän siellä useimmiten likkuisi.
Perse! :confused:
Korkataanpas tämäkin ketju vihdoin ja viimein.
Omatekoista (= Coopers) olutta hörppiessä mennyt tämäkin ilta mukavasti foorumia selaillessa :cheers:
Itse juon "slots gold" olutta saksasta tuotua 5,9% on siinä potkua:D
Mie oon koko illan kytänny et pääsis terassin öljyämää, mut heti pesun jälkee alko satamaa ja sen jälkee ei oo kerenny sälekaihtimia avaamaan.'
Ennen: viina, tupakka ja naiset. Nykyään: Viina, höyryt ja foorumi,
Nehän aukaistaan etukäteen:thumbsup:
Cooperssiin (=itse tehtyihin oluisiin) saat potkua niin paljon kuin haluat, riippuen käymisvaiheessa laitetusta sokerin määrästä. Veikkaan, että toi teikäläisen 5,9 on aika lällärikamaa verrattuna siihen mitä mulla on pulloissa tällä hetkellä... :p Eniwei... cheers :cheers:
Noniin 7h vedettiin jennki V8 provinssialuetta/sjokea ympäri ja mitäs sitten :D Korikin jo loppu ja ajattelin että onneksi kotona on jääkaapissa sekä kossua että absoluuttia <3
Jos pikku tirsat ni jaksaa sit taas huomen. _Vai olut?
Mä kyllä aattelin että uskaltaasko. Olis tossa korkkaamatomat redlabel ja blacklabel ihanan ruskeina oottamas :D
Muut meni kotiin. Onhan mulla koira ja te seurana joten se riittäköön :)