Kyllä minusta eGo pitää olla ilman muuta Joyetech, ne muut on enemmän tai vähemmän kuraa, ei voi tietää mitä sieltä tulee.
Printable View
Kyllä minusta eGo pitää olla ilman muuta Joyetech, ne muut on enemmän tai vähemmän kuraa, ei voi tietää mitä sieltä tulee.
No en kyllä lähtisi Jantynkään tuotteita mollaamaan tahi JustFogin.
Toimiikos tuo nyt nninkuin pitää. Eli minulle on tulossa(huomenna saan) eGo-K paketti, ja tilasin toisesta puljusta 6ml kartotankin ja bogen xxl kartoja siihen. Sekä conen tottakai.
Mutta noissa xxl kartoissa ei ole samanlaista laippaa kuin mukana tulleessa dualcoil kartossa. Eli onko minulla nyt ihan oikeat tavarat kasassa....
kartot:
boge reiällinen XXL LR
ja 6ml tankki:
6ml dct-tank
Ajattelin vain ettei tässä kävis niin että nesteet taskussa, vai pitääkö tuo cone carton tankissa paikoillaan? Meikäläinen on NIIN ulapalla näistä...
EDIT: Näitäkö mun olisi pitänytkin hommata, prkle soikoon
Smok SINGLE Coil 50mm kartomisaattori laipalla DCT-tankkiin UUTUUS
Mulla ei oo ainakaan yksikään tankki vuotanu taskuun, on ne yleensä sen verran tiukkoja..
Se alalaippa estää sitte tankkia pyörimästä taskussa, mutta ite oon käyttäny laipattomia eikä oo niilläkää vahinkoa tapahtunu..
Onhan niitä sitte erilaisia kartonlukitsija tankkeja jos haluu olla täysin varma (udct ja joku agr)..
Ainakin tuossa mukana tulleessa kartossa on sellanen laippa, ettei pyöri. Mutta hyvä tietää että tuo cone pitää kartot kurissa ja taskut kuivina;)
Jos käytän noita puffin singlecoil kartoja jossa laippa, niin toimii samaan tyyliin? vaikka olisikin pyöreä laippa?
Se siinä tankin mukana tuleva on melkeimpä roskiskamaa ihan suoraan. Jos nyt täytät, niin kohta se jo kurlaa liemet suuhun. Oma kokemus on,että vain boget toimii tankissa niinkuin pitääkin. Se on sitten enää vain boge erästä kiinni sattuuko olemaan kunnollisia. Muista kunnon esikostutus ennen ensimmäistä tulitusta.
Ihan *itun mahtavia vehkeitä nämä bogen LR kartot, höyryn tuotto hyvä ja makuakin antaa hyvin(vertailukohteena CE5 clearo:)). En usko että enään käytän clearoja, ainakaan noita egon mukana tulleita. Akkukin kestänyt nyt jo kaksi ja puoli päivää, ja nestettä ei ole mennyt kun joku 2ml. Akkuna siis perus 900mAh ego....
En nyt varsinaisesti ole aloittelija, mutta Gennyneitsyt kuitenkin (ellei sitä yhtä surkuhupaisaa DID-kommellusta laskesta)
Mietin vaan että onko ilman mekaanista modia mitään järkeä ostaa Gennyä? Vamo kun tässä nyt vaan on käytössä, niin miten suuria ongelmia se aiheuttaisi meshvärkin kanssa? Tuota RSST:tä meinasin siis tyypätä. Onko mekaaninen tässä tapauksessa pakkohankinta?
On se aika tuskaa vamolla koittaa saada meshi toimimaan. (2 päivän kokemuksella nyt, ja 10 setuppia tehneenä).
Ensimmäisen oikosen kohdalla sen huomaa. Jälkipoltto, uuhaah jeeh. Lähinnä tuota käyttää ohmien tarkastamiseen, muuten mekaanisella. Eikä mullakaa mitää hifivehkeitä ole, SSpaniard ja Drawtube.
Toimivia ainakin niin kauan kun ei paremmasta tiedä :D
Tosin näidenkin rahoilla ois jo ostanu sen MISTerin, **tu :D
Minua kiinnostaisi tietää, onko bogen kartot kovien höyryttelijäkonkareiden suosiossa, vai ovatko konkarit siirtyneet johonkin muuhun? Ei mikkään kummoinen kysymys ole mutta oonpahan funtsinu... :D Esim. mulla on pari noita iClear 16 clearoa, noh ihan pätevän oloisia, mutta saapi olla koko ajan täyttämässä juissia lisää.
Boge+iso tankki, taitaa olla aika yleinen valinta?
Konkarit lienee pääsosin siirtyneet korjattaviin laitteisiin (RBA), mutta tunnen kyllä monta parikin vuotta höyrynnyttä jotka edelleen tyytyväisinä porskuttavat bogetankeilla.
That would be me? ;)
https://dl.dropboxusercontent.com/u/...II/JS-1201.jpg
Ainakin menossa nuo kartotankit on parhaita.. Random drippereitä ajoittain ja uuden silikan metsästys meneillään (kun Ody/Pene +kloonit tuli myytyä).
Mikäs perskeles tuo punaisilla cäpeillä oleva tankki on?
Noh, onhan se kokemisen arvoinen mämmi.
Varsinkin, kun markkinoidaan että "maista tosta mansikkaa".. :rolleyes: