Aamen
Eihän kukaan tuota muutenkaa syö :)
Printable View
3-5 vrk on ihan ok aika. sit kun säästetään rahdeissa menee 6 vrk..8 päivänä kaupassa.:)
Kebabeläin juoksee vielä kun vatsaan joutuu ja matelee ulos kun vessaan pääsee
Ja tuijottaa takaisin nappisilmillä kun olet valmis :)
http://static.naamapalmu.com/files/ti/big/pqctevyj.jpg
Haha. 2 Päivää, ni ei muruakaan ole.:laugh:
Kyl se 2-3h oli maksimi mitä pystyi yheltä seisomalta fileeksi pistämään, ranteet oli rullalla ja nollat taulussa. Kahvit naamaan ja taas uudestaan menoksi. Onneksi suurimman osan ajasta pakkasin, pääsi helpolla :D
edit: oiskohan sitä 2 lohta per minuutti mennyt kun oikeen yritti, ei musta mestaria kyl tuohon hommaan tullu :D
Kala on kahdessa muodossa hyvää, tai oikeastaan vain yksi kala. muikku. Joko muikkukukkona tai paistettuna.
Ja tuo kalojen esillepano marketeissa...ja jopa kalahallissa. Fileet lätkitään päällekkäin samoinpäin:banghead:Ainut missä nähnyt oikein laitetuna oli stokkalla joskus. Oli lihat vastaikkain, kuten pitäisikin. Taas saman mainitsema bakteerijuttu tässäkin....
Jaa, no sitä en tiedä mutta yleisesti ottaen suurin osa ylikypsentää lohen jolloin siitä tulee kuivakkaa ja jauhoista. Ei sinänsä kotikokkien vika kun monissa ruokaohjeissakin on ihan liioiteltuja lämpötilat ja ajat. :D
Ainoat kalat mitkä mulle kelpaa (tosi hyvin tehdyn lohen lisäksi) on tonnikala ja sitten seiti ja seitin tyyppiset (esim. turska) kalat leivitettynä. Eli vaikka kalapuikkoina. :D
Ainiin syönhän minä toki tonnikalaakin, sitä nyt menee 2-3 purkkia viikossa :D Natsisiwan tonnikala on parasta.
Kauppahallissa tulee kalat haettua niin saa tuoretta.
Se on muuten aika harmillista, ettei kala ole oikein maistunut, koska olis aika terveellistä. Ainoa mitä vapaaehtosesti ostanut lähiaikoina on kalapuikot ja joku tomaattitonnikala purkissa. Kumpaakaan ei tosin tarvinnut uudestaan ostaa ostaa. Liite 21301
E: Kallen mätitahna, etenkin raidallinen tosin maistuu.
Pac-man modi olisi facen kirppiksen puolella huutokaupassa :)
Huomenta Höyrypäät.:)
Huomenta vaan. Johan se olikin aika herätä. :D
Olihan tuo jo hyvä aika, Ei myöhästy töistä ku 7 menee.:laugh:
Rytminkäännöt joskus hiukan hankalia. Itte joutui joskus aikoinaan kääntelemään jatkuvasti.:) Nyt kesällä oli hauskat työajat Kuumuuden takia. 01 lähdettiin Kattoja tekemään.:thinking:
Rupeaa aamujumpat oleen otettu ja eikun töihin lähtö.:yeah:Alkaa taas uus Viikko.:wheee:
Treenataan käsiä täällä, toisella kahvimukia ja toisella modia :thinking:
Samat Jumpat ne mullakin on.:laugh: + Pikkuisen jalkojen vääntelyä ja kääntelyä, ku pohkeet jumittaa.
http://vuodatus-static.vuodatus.net/g/25066/499867.jpg
Tasamaalle ja äSSälle kunnon roudaria! Elitistiteippi kullanvärinen [emoji33] Jää monsterit toiseks ;)
Liite 21304
Kuinka monta rullaa mulle tulee ?
Mun pitää testata ite ensin :)
Se on jesaria, Gold Edition ;)
Voi huoh...maanantai ja jälleen kerran kiinnostukseni kiikarit havaitsevat pelkkää nollaa, jotain tarveis keksiä mutta mitä ehdotuksia? :D
No muutaman terävän pistin tossa matkaan ja paketti odottais postissa mutta mistä mulle modi?
Tahtoo modin ja tietty tota kultaista suihkua eikun jesaria...:lol:
Otatte tuolta nätimmät teipit: Teippitarha - Unelmiesi teipit ja muuta söpöä
Se on nyt kevät alkanut. Aurinko paistaa siihen malliin ja mulla on joka keväinen outo "kevätolo" joka tulee kun aurinko alkaa paistaa tolla tavalla. :blink:
:yeah:
Just pakkasin Genelle , Jassolle ja Jamolle paketit ja laitoin raasorimasterille tilauksen menemään
Nyt terassilla huuruilla ja pään yläpuolella lentää jotain isoja valkoisia lintuja aurassa ja kotkottaa
Onko ne kanoja ? :)
Juu. Sieltä ekiltä karkaavat..[emoji51]
Ekiltä karkaa verhot käsistä ja kanat tarhasta [emoji87]