Ennen myrskyää vähän baileysiäää
Printable View
Ennen myrskyää vähän baileysiäää
Tarvii varmaan rauhottua tai jää ilta lyhyeks
Olisit näyttänyt vähän palaa ja kysynyt uudestaan että oliko sulla jotain asiaa?
Liite 30789
Kohta saunaan
Mulla niin vähän tota Osiksen lakkaa, ettei tullut edes mieleen sitä tuhlata. Kaapista meinasin kaivaa leuanveto tangon esiin, että on vähän kättä pitempää, jos kovin olis viel jatkanut oven rynkytystä. Onneks joku asukki sentään poliisit soitteli paikalle tyypin hiljentämään.
Mulla ollut vähän huonoa tuuria viime aikaisten naapureiden kanssa. Reilun vuoden ajan asui seinän takana jtn narkkareita, että pilven käryt leijaili käytäville. Ne veti pariin otteeseen alaovesta lasia paskaksi, viime juhannuksena joku veti jonkinmoista överiä ja pari ambulanssiakin pihassa kuulemma. Ja nyt tää uusin tyyppi vissii asuu mun alapuolella. Ennen siin oli joku erittäin rauhallinen naikkonen, jonka luolta ei kuulunut pahemmin kuin koiran ulinaa, mutta päivisin vain. Muuten talon asukkaat oikein rauhallisia, ainahan näitä mätiä omenoita joukkoon mahtuu.
Se Osiksen isossa hopeanharmaassa purkissa oleva lakka on tosi hyvää, kampaaja kiinnitti sillä viimeks mun lettinutturahärdellin ja pysy ku tauti :thumbup: Sitä seuraavaks ku Kérastase loppuu.
Mahto ne siellä jotain muutaki sit vedellä, ei pössyttelijät mahda vetää muita kun karkkiövereitä jos jotain. :D Jos on pakko asua "yhteisöllisesti" niin rivitalot on kivoja kun oman pihan lisäks on vaan maksimissaan kaks kämppää mistä voidaan häiriköidä, päätyasunnossa ei sitäkään. :D
Me asuttiin joskus kauan sitten rivitalon päädyssä jossa oli aikaisemmin asunut tummaihoinen kaveri, aluks ilmesty natsimerkkiä oveen harva se yö ja kaikenmaailman kiljunatsit meinas tulla oven läpi, mutta ei sitä hirveen kauan jatkunut;) Mutta koskaan ei ollu harmia naapureista, ainakin oman kokemuksen mukaan rivitaloissa asuu enemmän vanhempaa ja rauhallisempaa väkeä...
Joo tota lakkaa mulla tilkka viel pohjalla. Tosin eipä tuo oranssi 4 reasonin pullo ole sen täydempi.
Yhden naapurin kans juttelin juhannuksen jälkeen. Oli ollut silloin iltapäivällä pihalla grillaamassa, kun tyyppi maannut etupihalla ennen ambulanssin tuloa nii oli kuullut hoitohenkilökunnan ja näiden juhannusten juhlijoiden välistä keskustelua. Oli siin kuulemma alkoholia, pilveä, lääkkeitä ja "muuta" nautittu. En tiedä mitä nämä muut tuotteet on ja ei kiinnostakaan. Lopulta saivat häädön tai jättivät tarpeeksi monta vuokraa maksamatta. Muistan vaan kun tulin kaupasta niin oli lukkoseppä vaihtamassa oveen lukkoja. Tosin eipä niit tyyppejä ole näkynyt sen jälkeen tai kovin usein hetkeä sitä ennenkään. Kuuleman mukaan Oulussa majailevat, et sinun/oululaisten ongelmana.
Tässä ku vuokralaisena asuu oikeastaan keskellä kerrostaloa ja kun talokin jostain 70-luvulta? niin kaikki äänet kuuluu kaikille. Laiskan ihmisen valinta tää kerrostalo. Ei tarvii pihatöitä tehdä niinku rivareissa.
Hilajoen Antti ja Rannanjärvi ne jutteli kahren kesken.... Kohta on juhannus ja kesä ohi. Muistelo. Kun ostin tämän talon aikoinaan,niin jääkiekon mm kisat tuli maksuttomilta kanavilta. Anyway. Silloin oli menossa suomi-itävalta peli ja tuli lähdettyä peliä katsomaan paikalliseen ja sieltähän piti lähteä maalikylille taksilla. Lopputulemana oli se,että talon maalaamiseen varatut 1200mk meni siihen iltaan.
Hmm. Kuukauden päästä paukahtais pyöreät luvut mittariin. Ei oo viel paniikki iskenyt, mut ehtiihän toi vielä. Tosin joka paikassa kysytään vieläkin paperit, et nou hätä. Babyface kun on :laugh:, mut kuinka pitkään..:unsure:
OON TÄÄLLÄ SITÄHÄN TEVOOTTE KYSYBY
Liite 30790
... ;)
Jaloviina myrsky on muuten ihan sairaan hyvää
Joo Höyris me tiietään että sä oot täällä :cool: Kai sulla nyt viimeinkin on sipsejä?
:blink: Se neekeri oli ollu varmaa kova vittuileen ku oven takaa oltiin hakemassa :D Rivareissa on kyl yleensä rauhallista. Senki takia ettei tosiaan kuulu kymmenestä kämpästä äänet ristiin. Mä asuin ennen Ouluun muuttoo rivarissa päätyasunnossa ja siel oli kyl rauhallista, paitsi silloin kun naapurin nuori saksanpaimenkoira Vili teki pahojaan. Sen isäntä oli sellanen nuorehko mies jonka ääni kanto sillon seinän läpi että "VILI PERKELE!!!" Kerran kajahti oikein suoraan sydämestä "VILI VITTU!!!!!!" että se oli varmasti syönyt vähintään sen tyypin pleikkarin ja pelikokoelman. :rolleyes:
Oulussa niitä riittää. Vai että Ouluun, oon ehkä 101% varma että ne asuu sit Rajakyläsä. :D Mut on se paikka kuulemma rauhottunu aika paljon, nykyään siellä erottaa jo yksittäiset laukaukset.
20 vai 30? :D
Avasinpa sipsipussin ja oluen. Olis saanut nelonen esittää nämä Marvelin leffat aikajärjestyksessä eli julkaisujen mukaan niin menis tapahtumat paremmin yhteen eikä näin miten ovat eli Ironman 1-3, Thor 1-2, Captain America 1-2 ja Avengers 1.
Mikähän on kun olut ei maistu tänään??
Muistin sentään hakea sipsejä :)
On avattu, mut ei oikein mene alas... Päivällä kyl pihahommissa meni muutama :)
Ja ei oo vahvempia...
Eikai sitä aina tarvitse juoda, jos ei halua?
Täälki ois Bravo sweet chili sipsejä :3 mut ei pysty syömään ku tuli grillattua piffiä, kasvisvartaita ja voi-tilli perunoita ja nyt on ihan pikkasen tukkonen olo :whistle: On tämä saatana työmaa tää Suomen kesän saapuminen, muistasin että viime vuonna pysty toukokuun alkupuolella jo riittävällä vaatetuksella vetään grillisafkat pihalla, mut ny pitäs olla pilkkihaalari :glare:
Viime keväänä/kesänä toukokuuhan taisi olla koko kesän lämpimin kuukausi tällä korkeusasteella.
Kyllähän tän viikon on jo hyvin oärjännty pelkkä tpaita päällä päivisin
Miten nyt on paljon rauhallisempaa täällä ku voimf viikonlpouna
Mikäs tuo voimf on, oliko joku tapahtuma?
Se oli sellanen tapahtuma mikä oli viime viikonloppuna. :D
Miksei kukaan oo kertonu miten helvetin hyvä sarja on BREAKING BAD?!?!?! OOKS MÄ VÄHÄ ELÄNY TYNNYRISSÄ!!!
Joku muistuttaa mua perjantaina et ostan sipsejä sillo
Mikä siinä o ku alkaa tehä sipsejä viikonloppuai mieli
Tää tyhjensi jo tahvelin megapussin ja tuopillisen olutta. Eipä jaksa enempää korkata tälle päivälle.
Thronesi alkaa vasta heinäkuun 16, et hieman saa viel vartoa. Ja näyttäis et olis vaan 7 jakson kausi :crying: