Tänään oli oikein mukava ilma viettää aikaa ulkona
Printable View
Tänään oli oikein mukava ilma viettää aikaa ulkona
Ei se mun makuun liian suolasta ole (paitsi jos sitä yrittää syödä hirveesti, mut lisukkeenaha sen tarkotuski on olla) ja sen pitää mennäkki rapsakaks, mut se menee kyl helposti liianki öh... rapeeks :lol: jos ei kännissä varo :lol: Onneks meidän pihakurret/siili on ilmeisen kestävää tekoo ku ne on aiemminki selvinny mm. aurajuustolla täytetyistä herkkusienistä joissa pekonia ympärillä, makkarasta ja halloumista... Mut nyt niitä juustoo oli maassa sen verran että siitä ois riittäny halloumii kolmelle ihmiselle, joten melkosen jäykkä satsi sille raasulle joka ne on käyny siivoomassa. Pihafasaanit onneks juoksi illalla tossa hyvinvoivan näkösinä, en kyl tiiä syökä fasaanit ees tommosia. Siili varmaan toivottavasti vielä nukkuu. Toivotaan että jotkut harakat vei ne grillisafkat, ku ne on tottunu syömään kaikkee roskaa.
Taas on liika energiaa että nukkumisesta tulis mitään
Huijauskaveripyyntöjä FB:ssa
https://www.facebook.com/profile.php...696&fref=jewel
https://www.facebook.com/profile.php...296&fref=jewel
Varokee näitä.
Huomenna ois taas PERJANTAI
Eikös Nelosen mukaan viikonloppu ala jo torstaina? Juopasin yhden oluen tuossa. Tosin tv-ohjelmatarjonta perseestä, etten sortunut mitään katsomaan sieltä. Robocop 3 menossa FOX:lta. :popcorn:
Sääntö suomi :D
Luulis et tohon sais jonkun erikoisluvan et asiakas itse saisi ylittää jalkakäytävän tuopin kanssa???
Liite 30778
Mitään erikoislupia tarvita, tuohan on selkeää ja toimivaa noinkin. :D
Pienessä pöhnässä asiakkaat varmaan muistavatkin toimia oikein...
Ai että tää Saukkonen on paska selostaja. Joka kevät äänessä ja muuten sitä ei nää/kuule onneks missään. Onneks voi aina mutettaa.
Osaapa tehdä pari katkennutta kylkiluuta kipiää
Lähetetty minun SM-A520F laitteesta Tapatalkilla
ollut joskus ja tiiän että kestää ja kestää. paranemisiä...
Iltaa. Ehkä otan ehkä en
Meni kahvin keitto perseelleen, unohdin laittaa vettä keittimeen :(
Jospa toinen yritys onnistuisi?
Hyvä arska[emoji23]
Ok uskotaan[emoji2] kunhan kiusaan, mutta onneksi ei käynyt pahemmin[emoji106]
Unohdin taas ostaa sipsejä saatana
Una cerveza por favor.
Pistaaseja sen olla pitää eikä mitään ahvenanmaan taffeleita.
Pitääkin huomenna ostaa muutama pottu Tsingtaota, katotaan sit millä kielellä kirjootellaan :)
Kukkuuuuu... kukuuu...kukuu..uu
Olipa kiva herätä aamuyöstä/aamulla (n. 4.30) kun joku juoppo koputteli jokaisen asunnon oveen. Toisella kiekalla soitteli ovikelloja, jolloin mulla koirakin innostui haukkuun. Tästä se koputtelija varsin innostui ja alkoi huutaan mun sukunimellä, jonka osasi lukea postilaatikosta: et tuu tänne mulla on asiaa, tiiän et olet kotona, yms. En avannut ovea ja joku olikin jo poliisit soittanut paikalle. Mietin et olikohan kotiavaimensa hukannut, mut tuntuu oudolta kun alaovi lukossa yöt, että jotenkin oli silti taloon päässyt.
Tama ole uksi ullatus :)
Poliisi tutkii: Mihin katosi Irinan kesämökki? - "Siellä ei ole mitään jäljellä"
Myrskyn jälkeen on poutasää