no niin
Printable View
no niin
Volvon öljy oli mustaa vaikkei sillä ees kukaan aja, miksi näin+
En saatana vaihda öljyjä tää on taas joku supon juoni
Oppilaana olin itse. Tuli paaaljon halvemmaksi, tyyliin 300-400e maksamaan koko systeemi.. Ja imo se on helpompo opetella tutun kanssa ajamista, inssi meni ekalla läpi ja kehuja tuli :) Ja niitä ajotunteja ei ole kaikkia pakko käyttää joten bensaakaan ei mene tuhansia litroja ;) Ja nolla kolaria takana vaikkei kaikkia tunteja ajettukkaan.. Riippuu tietty onko koskaan ennen ajanut autoa/mopoa, helpottaa oppimista paljon.
Otin kuitenkin haltuuni mekaanisen ongelman kaasuläppä osastolla.
Luin vikakoodit ja mussutti jotain anturia, putsasin paikat ja mussutti seuraavaaksi kaasupolkimen anturia.
Volvo on aika perseestä.
Vuorotyö on aika perseestä
Nuorempana kun teki keikkaa ympäri Suomea ja paino ympäripyöreää tuntu kuiten olevan vapaata sillonku tarvii.
Kyllä vuorotyö on homojen hommaa.
Öyh huomenna ois uus Walking dead jakso?
Ketään muita Walking Dead skitsoja?
Oon kattonu kaikki ja tuun kattoo kaikki
E : Zombit ei oo perseestä
Kyllä kaikki on aika perseestä.
Ois se hienoa ku pääsis siihen asemaan, että vois lähteä vittuun suomesta talveksi.
Vois sitten tulla kertoon, että kyllähän teän pitäs vähän ympäristöä ajatella.
Voi vittu että hajoaa kaali
Kiitokset kaikille tuohon, kysymykseeni ajo-opetuksesta, kommentteja antaneille. :hatsoff:
Pähkäillään vielä mitä tehdään. Rahaahan tuossa itse opettamisessa säästyisi aika paljon. Mahdollisina haittapuolina tosin; osaako itse opettaa kunnolla, meneekö hermot puolin tai toisin, ja pääsisikö itse edes ikinä kirjallisista läpi... :)
Suomi on oikea jeesustelioiden luvattu maa.
Äiti opetti mut aikoinaan ajamaan.
Inssi pomppautti ihan vittuillessaan tilastoja paikaten.
Seuraavalla kerralla ajoin kuin pullopersesika ja mystisesti sain kortin.
"Suomen Vartijat" koska tulee "Suomen paskakaivon tyhjentäjät"?