Pitää jatkaa taas viina linjalla ku oluet loppu tai ois auton takaluukussa viel yks koppa mutta ei kaksa lähteä pihalle
Printable View
Pitää jatkaa taas viina linjalla ku oluet loppu tai ois auton takaluukussa viel yks koppa mutta ei kaksa lähteä pihalle
Mutta edelleen pohdin pitäiskö mun siirtyä sivuun ku useita käyttäjiä kadonnut. No ollaan tää ilta ainakin kaikkien kiusana viel täällä ja pohditaan herätessä asiaa uudelleen
Ilta on vasta nuori, eiköhän tuittu tuu takasin tänne kirjottelemaan jotain.
EN SAMMUNU
Kato jamoki pitkästä aikaa.
Eli pitää syödä enemmän kinkkua ja juoda kaljaa😎
PITÄSK MENNÄ VAARIIN
baariin siis. höyris älä meeeeeee tai viet multa kaikeeeen oot aika sulonen ku oot aina nii huolestunu
Jamo <3 <3 <3
Yks ääni tullu että jään yhtään ei vasttaan vielä loput vielä tyhjää. Tarvisko mun avata äänestys aiheesta 😂
Wank wank.
18
Mites tuitulla sen vaarin kans? Meinaatko vaan koklata?
Imaseppa vaikka meisseliä näitten juttujen kanssa.
Sä oot palstan vakkareita, ja mukava niin. Tietyt asiat ärsyttää tiettyjä tyyppejä, vittuako sä niistä välität. Toiset tykkää, toiset ei. Se on aina fakta, teit mitä hyvänsä.
Se et heittäytyy martyyriksi, vituttaa varmasti suurinta osaa.
18
Tiukkaa tekstiä, älä ota pahalla, se ei sillä ole.
Moon vaan hallusinaatio. :drool:
Mikä tuo 18 on jamo?
älä höyris sure, oot söpö ja nuori vielä
kyl hyvin ehtii viel baariin mut en tiiä selviink sieltä pois ilan että hoku kantaa mut. Jamo on kovis jton limakalan kans
Mä oon ihan vitun vanha akka. voin tunnustaa nyt että oon 88 syntyny, mitä ei varmaa juttujen perusteella uskois, ja oon iha vitn vanha ja vaihdekeppivuodet kolkutta ovella kohta. ja mä oon ku 14 vuotias. mut aion olla si viel ku oon vanhaki. Saatana! Nyt pitäs olla Esa vuke täällä. Et ois melkein yhtä sekavaa tekstiä. Tykkään muute susta esa vuke hirveesti ku lähtetin mulle joskus sen Joyetechin jutun ku tykkäsit mun kuvasta, arvostin ja arvostan sitä kovasti etdelleen. Oot tosi kiva. Pus
Kaikki on hallusinaatiota ei meitä ketään oikeasti ole
Pitäs varmaa muokata nää viestit pois ny koska huomennakyl varmaa iha vähä hävettää
nYTHÄ ON JO HUOMENNA