Nou hätä. Tulikos mystinen liemipullo jo :)
Printable View
Tuli. Tuoksu on varsin hyvä, mutta testaaminen menee ens viikkoon kun oon "turhat" vapokamat pakannut jo maanantain muuttoa varten.
Mä tulin taas koulusta..olipas kiva päivä[emoji4] Täällä jengi puhuu kielillä[emoji51] Piti käydä muijien kaupoissa ja kun oli alet niin jäi jotain käteenkin..yritin olla ostamatta, mutta en voinut itselleni mitään[emoji8]
Eikö tää perkeleen työpäivä lopu ikinä? On niin tylsää hommaa ollut koko päivän, että silmät lupsahtelee kiinni ja kahvikin alkaa närästämään. Mutta hei, huomenna saa taas ostella jotain tiivareita.
Su-ma tein 21,5 tuntia duunia putkeen ja ti 17,5 tuntia..ihme kyllä en ole niin väsynyt kuin voisi luulla, mutta eilinen oli karsea pvä.Meinasin töissä nukahtaa pystyyn ja pää oli aivan jumissa[emoji53]
Noin se menee unenpuutteen kanssa.
Hetken tuntuu, että "Nou hätä" ja sitten nukahtaakin seisaalleen.
Sitten, kun vielä doupataan energiajuomilla, niin kyllä vain on soppa valmis.
Ihmeen pitkään sitä ihminen väsyneenäkin sinnittelee kunhan vaan aktiviteettia on. Aikoinaan kun tuli raskasta fyysistä työtä tehtyä niin hyvin jaksoi maanantainakin vaikka olis ollu vkloppuna parin päivän ränni ja univelkaa vaikka kuin. Sitten työt muuttui ja joskus tuli pelkästään kiviautoa ajettua, voi hyvänen aika sitä touhua, n. 40 reissua kun ajaa kiviä joka päivä niin kyllä se alkaa ykstoikkoiseks käydä :D ei auttanu vaikka miten yritti yöllä nukkua hyvin niin silti väsytti kopissa istua. Ei oo kyllä ikävä niitä aikoja, 10-12h töitä, pikku iltajumppa, saunaan, syömään ja sitten nukkumaan, tätä kertaa viis joka viikko. No okei, myönnetään että perjantaina päästiin lähtemään aikasemmin.
Mä olen aina tehnyt fyysistä työtä ja tykkään siitä.Energiajuomaa olen joskus maistanut, mutta en ole koskaan juonut sitä saatikka ostanut[emoji51] Enkä aiokaan..riittävästi vettä ja kevyttä syötävää niin jaksaa hyvin tai siis toimii mulla.Onneksi nää on hetkellisiä piikkejä ja näkyy se kivasti tilipäivänä sitten[emoji8]
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...1bb2e478c2.jpg
Laitetaan tännekin tiedustelua.. eli mikä ongelma kun cuboidi ei anna cumuluksia?
Onko tuossa nyt se ego adapteri oikeinpäin :confused: laita lisää jerkkua. Jos kärtsää niin kannattaa kokeilla tätä. :teaching: CE4 clearomisaattori | VapeTalo.com
Taitaa tää lanka hieman hiljentyä entisestään tapatalk chatin myötä [emoji12]
No kato perkele..niin olikin[emoji2]
Jaa siellä on semmonenkin :confused: en kyllä windows phonen tapatalkista löydä, en kyllä ihmettele vaikkei tässä olisikaan kun sovellukset tässä käyttiksessä on mitä on. Kuviakaan ei saa tuolla tapatalkilla upattua tänne, todella näppärää siirtää ensin puhelimesta koneelle, sitten jonnekin kuvanjakopalveluun ja linkki tänne... tai sit en vaan osaa. On kyllä jokatapauksessa viimeinen windows-luuri meikäläisellä. Tabletti on android ja siinä vaan kaikki toimii paremmin vaikka raudaltaan ei kummoinen olekaan, satasen perusläpyskä.
Hoh hermot alkaa olla taas siinä pisteessä että onneks huomenna alkaa viikonloppu.
Viesti viissataa, ihan muuten vaan! Hajoilkaa muhun! :laugh:
Pystyykö tuolta Kangerin omilta sivuilta tilaamaan. Käsitin että toi on tukkumyynti, mutta sain mä yhden tankin sinne ostoskoriin ja ilmeisesti paypalilla sen voi maksaa?