Mikäs olis päivän maku nesteessä? Ässällä Plöröä, mut mitäs muut vetelee tällä hetkellä?
Printable View
Mikäs olis päivän maku nesteessä? Ässällä Plöröä, mut mitäs muut vetelee tällä hetkellä?
Länsirannikolla kaikki mahdollista.:lol:
Jamo edelleen hukassa. Jasso jo nukkumassa ja muut muuten vaan hiljaa.:) Katiskamestaria täällä nyt pikkuisen kaivataan.
Milkkiä ittellä menossa. H Karkkia ja Nallea.:drool:
sen tiesin. Mut onko siellä Evämakkaroiden kimpussa Sunnuntainkin. Siitä kotiin ja Emo antaa Bannit tietokoneelle.:unsure:
Siellä voi olla tuulinen ilma olla pilkillä, jos ei ole suojaisa paikka. Jamo nyt ei onneksi ole Sokerista tehty.:laugh:
Kasvoiko se käteen kiinni, noin lyhyessä ajassa.:thinking:
Täytyy olla aikas mukavan oloinen vehje silloin.:) Eli toimii ja kukkuu hienosti.
Mulla kaikki muut paitsi Pirtelö ja Jalipon nesteet itte sekoiteltuja.:)
Nyt suunnitteluhommiin ja sit koisimaan.:yawn:
Huomenta Höyrypäät.:) Aika vilkasta ollut
Huomenta. Ei se taas sama kauan malttanut nukkua? ;)
Hyvää naistenpäivää!
Oikein hyvää sellaista!
Vähän kiirusta ni ei pysty nukkumaan.:) Ei vaiskaan. Kilpirauhanen herättää mut, noin 5 tunnin nukkumisen jälkeen. enkä sen jälkeen saa nukuttua vaikka mitä tekis.:rolleyes: Koitetaan selviytyä niillä eväillä mitä on annettu. oikeilla lääkkeillä pitäisi poistua ongelma. Suomessa ei vaan pääse Lääkärin vastaanotolle.
Toisilla tuuria sen osalta. Jos arvot viiteavojen sisällä ei saumaa saada hoitoa, tämän hetken Suomessa. Lisäksi jos Lisämunuainen ei toimi kunnolla, niin siihenkään ei saa hoitoa. Menet mihin vaan vaan ja Diagnoosi on Kättelyn kohdalla Masennus.:laugh: Masentunut en ole, mut pikkuisen alkaa kyrvän mitta otsassa kasvamaan tuon osalta.:)
Huomenta, vissiin pitäis kohta lähteä kahtomaan hiukan sm snowcrossia ja syömään kärkkäriä :). Jospa tuo keli ei tuosta enää kurjistuis ja ois leppoisa iltapäivä tiedossa:)
Siinä katos SVK Kirjallisuuden pariin.;) Jamo on jämähtänyt reiän ääreen ja muut potee Krapulaa. Pitääpä itte koittaa selvitellä, Wikkauksen mystistä arvoitusta kuntoon.:)
Ajattelin mennä Lääkäriltä hakemaan Reseptin Nikotiiniin, kun se auttaa mun päänsärkyyn.:) Jos tuo totaalikielto astuu voimaan, en kyllä ajatellut Röökiin siirtyä.
Mä en tiedä mitä teen, jos tulee myynti- ja tilauskielto. En kyllä viitsi ruveta mihinkään e-neste-ralliin. Jos rupeais ite kasvattamaan tupakkaa.
Hei, mikäs taas samalla Paypalissa mätti? Minä taisin eilen hokasta sen softan sielunelämän. Joko niin, tai sitten pankkitililtä katos 3 euroa taivaan tuuliin.
Mun Paypal ei toimi. Todennäköisesti käyttäjässä vika. Aina pitää tehdä joku uusi klikkaus jonnekin ja millään ei mene eteenpäin. Joten pistin sivuun ja Visalla tilailen.
Siis mikä siinä Paypalissa muka? Alkaa tosin lähemmäs 10 vuotta olemaan, kun moisen aktivoin, mutta ei siinä kai kysytty kuin nimitiedot ja kortista sitten taktiset numerot. Pari kertaa kaiketi joutunut uuden kortin kanssa uusiksi näpyttelemään tässä vuosien varrella?