Uus rba on ollut loistava. Tuosta vanhasta ei ookaan kokemusta.
Printable View
Uus rba on ollut loistava. Tuosta vanhasta ei ookaan kokemusta.
Samma här. Aikoinaan ostin Hong Kongista (tavaratalo) jonkun 15e maksaneen hiusviikatteen ja sillä on ajeltu kupolia kolmisen vuotta. Nopeammin ja yhtä kaaoottinen tulos kuin ammattilaiset saivat aikaiseksi. Mun hiuksilla on ihan oma elämä ja omat suunnitelmat. Kyllä meiän miesten kelpaa :rolleyes:.
Mutta sitten itse ärsyttävyyteen. I....hate....winter. Vituttaa kun on kylmä, vituttaa kun on liukasta ja eniten vituttaa se lumen kolaus. Olisin jo ajat sitten muuttanut Australiaan, mutta avokki ei tähän suostu, joten täällä sitten värjötellään kylmässä ja pimeässä perkele. Kaikki muut varmaan toivoo valkoista joulua, mä olisin one happy hippo jos joulu ja seuraavat kolme kuukautta olisi 'mustia'. Vesisade on aina parempi kuin lumisade. Mun mielestä pitäisi tehdä kansalaisaloite sille, että suomesta poistettaisiin Marras-Maaliskuun välinen aika ja ne korvattaisiin Kesäkuulla x2 ja Heinäkuulla x3.
Olen tästä erittäin samaa mieltä.Lainaus:
Mutta sitten itse ärsyttävyyteen. I....hate....winter. Vituttaa kun on kylmä, vituttaa kun on liukasta ja eniten vituttaa se lumen kolaus. Olisin jo ajat sitten muuttanut Australiaan, mutta avokki ei tähän suostu, joten täällä sitten värjötellään kylmässä ja pimeässä perkele. Kaikki muut varmaan toivoo valkoista joulua, mä olisin one happy hippo jos joulu ja seuraavat kolme kuukautta olisi 'mustia'. Vesisade on aina parempi kuin lumisade. Mun mielestä pitäisi tehdä kansalaisaloite sille, että suomesta poistettaisiin Marras-Maaliskuun välinen aika ja ne korvattaisiin Kesäkuulla x2 ja Heinäkuulla x3.
Sais sitä lunta tulla.
Tippu suboxi lattialle ja tankista kierteet vinoon. Nyt en saa kierrettyä auki.. ehdotuksia millä sais purettua rikkomatta?
Posti, POSTI vituttaa... Lähetys tullut suomeen jo ajat sitten. Lähetys rekisteröity oulussa 5.12!! Soitto aspaan. " No me nyt katotaan missä se vois olla" X-(:banghead::banghead:Kurkele!
N. 100km väliä ja ei saa liikutettua yhtä pikku pakettia. Kurkele että ottaa nuppiin!
Lähden katsomaan uutta star warssia ---->
Eipä ole vielä (pl. Mister) vastaan tullut ylätäytöllistä tankkiatoa, joka ei kusisi alleen täytön yhteydessä. Onneksi näissä testissä olevissa Crownissa ja Belluksessa täyttö onnistuu helposti myös alakautta, eipähän tarvi sen takia tuskailla.
Viimeistään siinä vaiheessa, kun ruuvaat topcappia kiinni, alkaa lorina käymään ilmarei'istä. Eipähän tuo toisaalta ole mitenkään ihmeellistä, jotain kautta sen "ylimääräisen" ilman pitää tankista poistua.
Tietty laittamalla kammion ylitäyteen pumpulia, tai käyttämällä lähes 100 vg:tä, voisi kuseminen rauhoittua. Laittelen kuitenkin mieluummin omasta mielestä sopivasti pumpulia ja jatkan nykyisillä 70/30 nesteillä sekä alatäytöllä, olenhan amatööri joka ei vaan osaa.
http://www.e-savuke.com/vb/rebuildab...crius-rta.html
Tuo pilaa kyllä ärsytyksen tuon täytön suhteen...
Ärsyttää pilata toisen hyvä ärsytys
Ylösalaisin on yhtyssana
Hmm, suunnilleenhan noin sitä Misteriä tankattiin. Ehkä vielä tuota testaan ehkä en.
Kyllä tuo Criuskin on suunnitelmissa jossain vaiheessa testiin ostaa, ei tosin sen takia, että siinä on ylätäyttö mahdollisuus.
Eikä mua oikeesti harmita, vaikka kyrsiihän nää laitteet välillä...
Juu taas se havaittiin. Silloin on hyvää tekniikkaa kun voi lekalla korjata.
Flunssa iski huonoon väliin. Kolmas päivä putkeen pikku kuumetta ja perjantaina pitäisi Tallinnaan lähteä. Taitaa jäädä maksettu reissu väliin -.-
N.3ml ejuissia duunihousujen taskuun.. Just hehkutin kaverille, että aromamizeri ei vuoda yhtään minnekään milloinkaan.
Uusintakatsastus. Autoon vaihdettu uusi alatukivarsi ja sitä sitten ihmeteltiin kahden katsastusmiehen toimesta puolisen tuntia. Lopputuloksena vuosi ajoaikaa. Vittuilun vuoksi en vaihtanut vilkkua minkä värisävy oli väärä, mutta yllättäen se olikin nyt ihan hyvä.
Oli sitten tasan viimeinen kerta tuossa puulaakissa. Nämä ihmiskunnan toivot vielä miettivät mahtaakohan olla nyt väljä vai ei. Voi saatanan saatana.