Muikkuja syöny kuin kännissä Sataman yössä samalla Tom Jonesin tahtiin jammaillen.
Oli aika jepa.
Printable View
Muikkuja syöny kuin kännissä Sataman yössä samalla Tom Jonesin tahtiin jammaillen.
Oli aika jepa.
Vai suvlaki? Soon reikkalaine lihavarras. Kalimera prkle [emoji13]
Mä näin mahdollisesti sellasen kerran Saksassa. Soli semmonen ruskehtava iso mötkö kietouteneena sellaseen metallivartaaseen. Oli pimeetä ja olin nauttinut muutaman öölberin mut mun mielestä sen takana oli sellanen punertava Loiste. Kai se on sit pyhä eläin. Oon mäki syöny muutaman kerran jopa sellasta.
Pitää ens syksynä anoo kaatolupaa semmoselle kebab-eläimelle riistanhoitopiiriltä ja kokeilla pyytää semmottist [emoji106]
Tuossa joku aiemmin ehdotteli suvakki vs nuiva keskustelua (ei jaksa nyt kelailla taaksepäin lainausta varten)...
Ei kaipaa kyllä tää foorumi sellaista. Niille aiheille on ihat omat foorumit.
Jonkun verran tulee aiheeseen liittyvää keskustelua seurattua ja tarpeeks kun alkaa hermoo kiristeleen, niin tuun tänne lukeen ihan muista asioista
Onhan täällä kyllä pari kertaa sitäkin keskustelua käyty. :laugh: Mutta se on kun hullua kuristais eikä sille tule koskaan loppua jos siitä tosissaan aletaan jauhaa.
Jos niin himotuttaa niin uutta topiccia teidän väännöille vaan, mä en ainakaan jaksa sitä paskaa lukee täällä. Tää on enemmän random-höpinälanka.
Nii perkele [emoji13]
Jestas perskule! Löyty vaatekaapista muovipussillinen vanhoja litkuja. Ei muuta kun dripperi tulille ja Black Mambaa keuhkoon. Oli muuten niksat siinä 12-16mg. Eipä o vähään aikaan ollut kuolema noin lähellä. :lol: Aika multaa muistot. Black Mamba oli kamalaa saippuaa...
Nyt ollaan jännän lähellä
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...43909ae44f.jpg
Ai Stana black Mamba oli hyvää. Mul ois pirates bootya yks tiivaripullo jemmas, pitäs piruuttaan testata...