Oluesta on tullu muotia. Olisko ollu viime kesänä kun nähtiin festareilla joku koju joka möi ihmeoluita ja kaikki oli ihan o.O, ja nyt kaikki ruokakaupatkin on täynnä kaikkia spessukaljoja ja aleblondeja.
Printable View
Oluesta on tullu muotia. Olisko ollu viime kesänä kun nähtiin festareilla joku koju joka möi ihmeoluita ja kaikki oli ihan o.O, ja nyt kaikki ruokakaupatkin on täynnä kaikkia spessukaljoja ja aleblondeja.
Oli tilanne mikä hyvänsä niin joku näkee aina siinä rasismia. Nykypäivänä varsinkin.
Tääl pikkukylässä ei hirvesästi tarjontaa ole. Mut jumaleissoni ku lähet isompaa ässää tai cittariin niin sitä hyllytarjontaaa on metrikaupalla.
Onhan se varmaan eri 80 luvulla. Lappari, koffi tai karhu. :lol:
Mä huutelin kuulemma joskus pienenä poikana, 6v, kaupassa, että "otetaan kaljalaa, kaljala on palempaa." Oli kaupassa ihmisillä ollut hymy herkässä.
Nyt olis kait vähintäänkin lastensuojelu-viranomaiset ovea koputtamassa vähemmästäkin.
Oulu on mukava pikkukylä.
Ehkä otin, ehkä en.
Wapun jälkeen tiedän sen.
Taitaa olla aika vappupippalot kyl tulossa. :D
Mitä tummempaa kaljaa on kyseessä, niin sen parempaa😃
Kaik on pahhaa.
Mikö nyt on nyt paha?
Kalija
Ehkä se on makuasia, paitsi jos vika on asenteessa?
Joo, Ninkuin ana sanois et puol lasii riittää.
Onkohan Antti vauhdis tänään? SIl on kyl hyviä juytuja AINA!!
Lageria se olla pitää, en tykkää tummista. Siis olen myös rasisti.
Karhun olut on silti parasta tummaa suomalaista🤘
Ehkä otin, ehkä en. Wapun jälkeen tiedöå sen.
https://www.youtube.com/watch?v=N0H48bpJziQ
Pitäs kait kömpiä sänkyyn. Ettei Höyrypää92 joudu valvoon aamuun asti ootellessa että kaikki on nukkumassa, että voi tulla kyseleen missä kaikki on. :lol:
Mä niin tuun huomenna/tänään heti herättyäni klo17 kuittailemaan sulle:laugh: "haluan samat lääkkeet"
Nojoo, vitsi vitsi. Koska paska biisi:laugh: pistä nyt jotain parempaa! zavukkeelle, ei tuitulle, koska kaikki rakastaa tuittua, paitsi ne jotka eivät rakasta.
Kukaan hereillä<<<<<+?
Esasta ei kukaa ota selväää vaikaa hyvää meinaa. Tai jotain... :thumbsup:
Joo ei kyl oikeen aukee nää Esan viikonloppuöiden jutut :D
Osasit kuitenkin hyvän biisin oikeeaan oossiiooon pistää, olin antwoord fani jo ninja ajoista lähtien!
tunnustan, olen hieman epäselvä, surffaan aina nännissä ja menee välillä "hieman" sekaisin, kulloinenkin olintila:laugh: Pahaa en kuitenkaan tarkoita, vaikka palaute olisikin konkreettista!
Saattaa olla useampi "keskustelu" menossa, eikä sitä tiedä missä on:laugh:
kysymällä kyllä selviää! Ei osaa näköjään edes kirjoittaa! Mutta mähän olenkin virallisesti veteraani!
Ei oo, koska mä en vaan välitä:laugh: give a fuck about it. Eihän se totta ole, monet teistä olen tuntenut vuosia ja tykkään kuitenkin!
Yön perho köteloitu taas.
Dont give a fuck about this, mutta eihän se pidä paikkaansa, monet olen tuntenut jo vuosia! And i do care, i really do! Just not U :laugh: Mutta mähän olen jo valtion virallisesti tunnustama veteraani, koska Suomihan ei ole toiminut rauhanajan aikana sotatoimialueilla, minkäänlaisissa tehtävissä! Muisti saattaa lipsua säännöllisen epäsäännöllisesti:laugh: